Gå til innhold

Hvor finner jeg ok treningstøy til en grei pris?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har planer om å begynne å trene på treningssenter og eier ikke joggebukse eller overdeler. Har ikke lyst til gjøre meg blakk på dette innkjøpet. Merker eller butikker å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

H&M har et eget merke som heter LOGG som har ting som ikke er så ille i pris. Kvaliteten er også ganske grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har en haug med singletter derfra som jeg bruker til utetrening om sommeren (på studio føles det for nakent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planer om å trene i singlet jeg heller.

Hva slags topper er "best" å trene i?

Smakssak. Personlig liker jeg best topper av bomull, og ikke slike treningstopper, men det er mange som mener det motsatte. Jeg bruker noen gamle topper som jeg ikke går med lenger.

Siden jeg sykler har jeg en capri-bukse. Her er det veldig forskjell på kvalitet, nike er bra synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Jeg liker best kortermede topper i stoff som transporterer svette, altså slike glatte topper. Bomullstopper blir kalde, og da fryser jeg fort. Men jeg blir veldig fort varm, og svetter masse i løpet av treningen.

Av bukser liker jeg helst capribukser eller tights av den typen med glidelås nede, men mange foretrekker vide bukser til trening. Smak og behag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har treningstøy (b.l.a L.O.G.G som nevnes over her) til helt greie priser.

150-250,- for ei treningsbukse, og topper fra hundrelappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...