Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #1 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har planer om å begynne å trene på treningssenter og eier ikke joggebukse eller overdeler. Har ikke lyst til gjøre meg blakk på dette innkjøpet. Merker eller butikker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. oktober 2004 #2 Del Skrevet 2. oktober 2004 H&M har et eget merke som heter LOGG som har ting som ikke er så ille i pris. Kvaliteten er også ganske grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #3 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tusen takk for tipset, det hadde jeg ikke tenkt på! Synes klærne fra det merket har fin passform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. oktober 2004 #4 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har en haug med singletter derfra som jeg bruker til utetrening om sommeren (på studio føles det for nakent). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #5 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har ikke planer om å trene i singlet jeg heller. Hva slags topper er "best" å trene i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #6 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har ikke planer om å trene i singlet jeg heller. Hva slags topper er "best" å trene i? Smakssak. Personlig liker jeg best topper av bomull, og ikke slike treningstopper, men det er mange som mener det motsatte. Jeg bruker noen gamle topper som jeg ikke går med lenger. Siden jeg sykler har jeg en capri-bukse. Her er det veldig forskjell på kvalitet, nike er bra synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. oktober 2004 #7 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg liker best kortermede topper i stoff som transporterer svette, altså slike glatte topper. Bomullstopper blir kalde, og da fryser jeg fort. Men jeg blir veldig fort varm, og svetter masse i løpet av treningen. Av bukser liker jeg helst capribukser eller tights av den typen med glidelås nede, men mange foretrekker vide bukser til trening. Smak og behag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celeste Skrevet 2. oktober 2004 #8 Del Skrevet 2. oktober 2004 H&M har treningstøy (b.l.a L.O.G.G som nevnes over her) til helt greie priser. 150-250,- for ei treningsbukse, og topper fra hundrelappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #9 Del Skrevet 2. oktober 2004 I tillegg får du helt greit treningstøy til ok pris hos Sportmann, Ellos, H&M Rowells og Lindex bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå