Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mye til nedsatt pris her i området.  :) Her er ofte fult av datovarer siste dag før de stenger når det er langhelg, og første dag når de åpner igjen.

Anonymkode: 1bffd...89a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎05‎.‎06‎.‎2019 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Rugsprø kostet 6 kr pakken på Rema i går. 

Anonymkode: a16c6...688

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg handlet på Rema i går (fredag), da var det fortsatt 6 kr. :) 

Anonymkode: 83fd6...0b2

Ser de har  veldig kort holdbarhet, løper ut i begynnelsen av juli. Kan det være Wasa prøver å selge ut? Hvilken dato står på deres?

Anonymkode: 332c7...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye til nedsatt pris her i området.  :) Her er ofte fult av datovarer siste dag før de stenger når det er langhelg, og første dag når de åpner igjen.

Anonymkode: 1bffd...89a

Hvor er "her i område"??

Anonymkode: 332c7...b14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ser de har  veldig kort holdbarhet, løper ut i begynnelsen av juli. Kan det være Wasa prøver å selge ut? Hvilken dato står på deres?

Anonymkode: 332c7...b14

Kjøpte en til 6 kr på Kiwi i dag med holdbarhet til mars 2020, så det er nok ikke det.

Anonymkode: 66875...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Ser de har  veldig kort holdbarhet, løper ut i begynnelsen av juli. Kan det være Wasa prøver å selge ut? Hvilken dato står på deres?

Anonymkode: 332c7...b14

Hvis de hadde blitt solgt ut pga holdbarhet så må det vel opplyses om det? Tenker på kolonial.no hvor man ikke får sjekket selv før levering. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ser de har  veldig kort holdbarhet, løper ut i begynnelsen av juli. Kan det være Wasa prøver å selge ut? Hvilken dato står på deres?

Anonymkode: 332c7...b14

Måtte sjekke nå, tenkte ikke på det i butikken😄 Står mars 2020 på mine og fra Rema :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Rykter om priskrig på kroneis. Hva er prisene hos de forskjellige kjedene? :) 

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rykter om priskrig på kroneis. Hva er prisene hos de forskjellige kjedene? :) 

Anonymkode: 00e56...d3c

Obs hadde jordbærkroneisen til 19,90 og sjokoladen til 24,90 for 6pk sist jeg var der. Eget merke da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lenao skrev:

Obs hadde jordbærkroneisen til 19,90 og sjokoladen til 24,90 for 6pk sist jeg var der. Eget merke da.

Takk! :) :essen2:

Noen som vet noe om Prix, Kiwi og Remas priser på kroneis? :essen2:

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge ShopGun, har Rema en pakning til 25 kroner (en sjokolade og en jordbær + tre andre typer). Prix har 30% på mange is-pakker. Kiwi hadde Isabella til 48.90 til i dag, det var 20 stk. Men sjekk appen i morgen, så er det kanskje andre tilbud

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sofie777 skrev:

I følge ShopGun, har Rema en pakning til 25 kroner (en sjokolade og en jordbær + tre andre typer). Prix har 30% på mange is-pakker. Kiwi hadde Isabella til 48.90 til i dag, det var 20 stk. Men sjekk appen i morgen, så er det kanskje andre tilbud

Tusen takk :hjerte:

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! :) :essen2:

Noen som vet noe om Prix, Kiwi og Remas priser på kroneis? :essen2:

Anonymkode: 00e56...d3c

Rema har kroneis til 25 kr, men det er Isbjørn, ikke Hennig Olsen.

Anonymkode: d9bf9...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere handlet hos Normal? Jeg tenkte å prøve https://www.normal.no/kategorier/snacks-drikkevarer/

Anonymkode: 4e007...a77

Det er mye rart på Normal. Usikker på hvor stort vareutvalget er i andre byer, men syns ikke de har forferdelig mange gode matvarer da. Stort sett handler jeg toalettsaker der, og såper. Det er mye snacks og sukker/junk der stort sett. Men prisene er gode...

Anonymkode: 3f00d...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye rart på Normal. Usikker på hvor stort vareutvalget er i andre byer, men syns ikke de har forferdelig mange gode matvarer da. Stort sett handler jeg toalettsaker der, og såper. Det er mye snacks og sukker/junk der stort sett. Men prisene er gode...

Anonymkode: 3f00d...72a

Takk for at du deler av dine erfaringer :) 

Anonymkode: 4e007...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal: Synes det er mer "utenlandske" varer i snacks-avdelingen og det er gøy for prøvingens del. Dessuten er den norske snacksen som er der litt lavere i pris enn i vanlige butikker. Jeg kjøper alltid med meg en pose Smash til 20 kroner, synes den er for dyr alle andre steder. Vaskemidler og sånn er også kjekt å kjøpe med seg og jeg holder på å teste litt sminke siden jeg har dårlig råd for tiden. Har ellers inntrykk av at mange produkter er gjenkjennelige, f.eks. deodoranter, hårfarge osv. og de har selv sagt at produktene er ekte. Jeg har heller ikke hørt om noen som har fått medisinske problemer etter å ha kjøpt noe der, så jeg stoler på Normal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøper Nescafe frysetørret kaffe 200 gram på Normal til kr 63.

Den koster vel rundt 100 kr glasset på Kiwi, Rema osv.
Men jeg har merket at det er bunnfall i kaffen, noe jeg ikke har merket med samme kaffetype kjøpt i vanlige butikker.

Normals Nescafe er vel produsert for det østeuropiske markedet, og jeg kan huske debatter om at østeuropeiske varer fra internasjonale produsenter er av lavere kvalitet, noe produsentene har benektet. Uansett, forhåpentligvis er det vel ikke helseskadelig?

Men jeg kjøpte også en urtetannpasta på Normal en gang. Jeg tror det var merket Colgate. Da jeg kom hjem ble jeg ganske forferdet å lese det som stod med liten skrift. Så vidt jeg husker var den produsert i Kina, for det afrikanske markedet. 😱 Jeg kastet den og mailet Normal, som forsikret meg om at kvaliteten på alle varene tilfredsstilte europeisk standard. 🤔

Fra nå av leser jeg alltid grundig på varene jeg kjøper der.

 

Anonymkode: a0f2d...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nettavisen skriver i dag at man må sjekke prisen hos konkurrentene før man kaster seg over tikronersmarkedet hos Meny.

Jeg vurderte seriøst en kjøretur tidligere i uken, men fant ut at i overkant av 2,5 timer tur-retur for markell i tomat var litt drøyt. Deler i stedet tipset om Stabbur-Makrell i salsa til ti kroner, ned fra 30,50. Tydeligvis kjøper folk den til tross for prisen, for den har eksistert lenge men er jo aldri på tilbud.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...