Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, applestories skrev:

Kransekake til 25,- hos Europris på Sunnmøre.
Smaken aner jeg ikke noe om, men de to jentene før meg i køen kjøpte en hver.

20190528_151626.thumb.jpg.3900be062026d22c60067cda6c6a309b.jpg

Jeg kjøpte en før 17 mai, jeg syns ikke den var god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg kjøpte en før 17 mai, jeg syns ikke den var god. 

Signerer! 

Anonymkode: 585f8...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Luna Llena skrev:

Nugatti 6 kr på Kiwi.

Hvor mangen gram??

Anonymkode: d3c7a...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at prisene på produkter av ulike størrelser ikke alltid er helt logisk. Som når pose refillsåpe koster mer enn å kjøpe en ny flaske.

Men mandler, det kommer jeg aldri til å forstå. Hos Coop er det nesten 20% dyrere å kjøpe mandler i 500-gramspakker enn i 200-gramspakker. Hvem er disse menneskene som fortsetter å kjøpe 500-gramposer? :klo:

360008261_20190601_133150(1).thumb.jpg.aa630daddff322bea48dd68c7af327bc.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, applestories skrev:

Jeg skjønner godt at prisene på produkter av ulike størrelser ikke alltid er helt logisk. Som når pose refillsåpe koster mer enn å kjøpe en ny flaske.

Men mandler, det kommer jeg aldri til å forstå. Hos Coop er det nesten 20% dyrere å kjøpe mandler i 500-gramspakker enn i 200-gramspakker. Hvem er disse menneskene som fortsetter å kjøpe 500-gramposer? :klo:

360008261_20190601_133150(1).thumb.jpg.aa630daddff322bea48dd68c7af327bc.jpg

Veldig mange ser ikke på prisen når de plukker varer. Skal de ha store mengder mandler, ja, så tar de den største posen, uten å se på prisen. 

Jeg pleier som regel å sjekke pris pr kilo /pr stk /pr liter når valget står mellom ulike størrelser eller merkevarer på ting, men det er det nok mange som ikke gjør... 

 

I kategorien "hvem er disse menneskene som fortsetter å kjøpe 500 grams-poser" lurer jeg veldig på hvem som kjøper Rema Sjoko Skruer (200 g) for 35 kroner, når ekte Smash koster under 30 kr for 200 gram? For det er vel en etterligning? 🤔🙄

Anonymkode: 89263...1b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rugsprø kostet 6 kr pakken på Rema i går. 

Anonymkode: a16c6...688

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Apropos dette temaet! Jeg driver å handler hos MaxGodis.se. Så akkurat at de har lansert en ny greie hvor de selger billig snus også, heter MaxSnus! 😄 Noen her som har prøvd det??

Endret av Eplenettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eplenettet skrev:

Hei! Apropos dette temaet! Jeg driver å handler hos MaxGodis.se. Så akkurat at de har lansert en ny greie hvor de selger billig snus også, heter MaxSnus! 😄 Noen her som har prøvd det??

Må vel være uten nikotin for at de skal sende til Norge tror jeg?!

Anonymkode: 585f8...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eplenettet skrev:

Hei! Apropos dette temaet! Jeg driver å handler hos MaxGodis.se. Så akkurat at de har lansert en ny greie hvor de selger billig snus også, heter MaxSnus! 😄 Noen her som har prøvd det??

Disse? Inneholder ikke  nikotin https://maxgodis.se/search?q=snus**

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Eplenettet said:

Hei! Apropos dette temaet! Jeg driver å handler hos MaxGodis.se. Så akkurat at de har lansert en ny greie hvor de selger billig snus også, heter MaxSnus! 😄 Noen her som har prøvd det??

Nei, men handler all snus fra norske nettsider. Ca 70 kr boksen og gratis frakt. 

Anonymkode: 527fd...b51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettavisen har en artikkel om dagligvarepriser i dag, der Ystaas (som ikke har verken fornavn, kjønn eller tittel) er sitert på blant annet dette;

"Selv handler jeg med kredittkort, og da vil Rema slå mer heldig ut for meg enn Kiwi, hvor du ikke får Trumf-rabatten når du bruker kredittkort."

Jeg får ikke dette helt til å rime. Jeg får bonuspoeng fra Trumf også ved bruk av kredittkort. Hos Rema har du egentlig ikke lov til å registrere kredittkortet i Æ-appen.

Er der andre Trumf-rabatter hos dagligvareforretningene enn bonus og kuponger? Er der noe pinlig åpenbart her jeg ikke forstår, eller er det Nettavisen og den mystiske Ystaas som roter? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo (dobbel) Trumf hvis man bruker Trumf Visa, så det han sier er jo ikke helt sant.

I min Æ-app har jeg registrert følgende kort: 1x BankAxept, 2x MasterCard og 1x Visa Credit (Trumf-visa)

Så det er fullt mulig det også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TMB skrev:

Man får jo (dobbel) Trumf hvis man bruker Trumf Visa, så det han sier er jo ikke helt sant.

I min Æ-app har jeg registrert følgende kort: 1x BankAxept, 2x MasterCard og 1x Visa Credit (Trumf-visa)

Så det er fullt mulig det også!

Absolutt mulig, men Rema sier man ikke skal. Spørs om vi blir straffet en gang 😋

Jeg undersøkte litt mer hos Trumf. De skriver at dersom du bruker debet-delen i stedet for kredit-delen på et kredittkort med BankAxept får du poeng som normalt.

Bruker du et rent kredittkort må du scanne Trumf-kortet for å få poeng. Så den uttalelsen er jo feil på alle måter. Det er ihvertfall ikke kredittkortet som er problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå merkes det her at sommerhjelpene har begynt opplæringen. På en av lokalbutikkene virker hyllene å ha blitt støvsugd for varer som nærmer seg utløpsdato, som så har blitt plassert i handlevogner. Litt vanskelig måte å handle på, så får se om andre begynner på toppen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2019 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Rugsprø kostet 6 kr pakken på Rema i går. 

Anonymkode: a16c6...688

Noen som vet om dette gjelder fortsatt? 

Anonymkode: a4cc4...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om dette gjelder fortsatt? 

Anonymkode: a4cc4...5ef

De koster 6,- på kolonial.no også. 

Anonymkode: a4cc4...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om dette gjelder fortsatt? 

Anonymkode: a4cc4...5ef

Jeg handlet på Rema i går (fredag), da var det fortsatt 6 kr. :) 

Anonymkode: 83fd6...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...