Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jacklost

Husk at andre ting enn julevarer også er satt ned.  :)

Anonymkode: 3a540...cde

Sikkert derfor de hadde så mange 2 for prisen av en på bakts, 2 wienerbrød til 15 kroner :sikle: Mye bedre enn det pisset av wienerbrød de har på kiwi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert derfor de hadde så mange 2 for prisen av en på bakts, 2 wienerbrød til 15 kroner :sikle: Mye bedre enn det pisset av wienerbrød de har på kiwi :P

mmmm :P

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på lørdag må jeg søke på Finn.no etter ny leilighet. Kjøpe større bolig for jeg trenger større plass for alle varene.  :skratte:

Neida

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Og på lørdag må jeg søke på Finn.no etter ny leilighet. Kjøpe større bolig for jeg trenger større plass for alle varene.  :skratte:

Neida

Anonymkode: 3a540...cde

Tenk om Finn begynner med samme strategi? 2 leiligheter til prisen av en :ler:

Endret av Jacklost
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om Finn begynner med samme strategi? 2 leilighet til prisen av en :ler:

:skratte::skratte::skratte:

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Jacklost

:skratte::skratte::skratte:

Anonymkode: 3a540...cde

Jeg er i et spesielt humør nå, fikk akkurat en skikkelig latterkrampe slik at det rant tårer :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et spesielt humør nå, fikk akkurat en skikkelig latterkrampe slik at det rant tårer :skratte: 

Samme her.   :fnise:

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et spesielt humør nå, fikk akkurat en skikkelig latterkrampe slik at det rant tårer :skratte: Spist 3 ny

 

Spist for mye marsipan og Bali kyllinggryte? :-D 

 

Til dere som klager- jeg er helt enig i at det er dumt med så ekstreme tilbud at kjøpmennene må legge ned, men dere får det til å høres ut som forbrukerne er ansvarlige for dette. Altså, markedet er jo sånn at man vil ha best mulig, billigst mulig, og hvis de ikke klarer å håndtere det burde de kanskje ikke drive butikk? Om kundene skal drive veldedighet, og kanskje protestere når de kommer over tilbud? "Halv pris? Nei ellers takk, da går jeg heller vil nabobutikken hvor jeg kan betale det dobbelte!!!"

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av disse som har svært dårlig råd. For første gang på fem år har vi råd til å ha julebrus på glassflaske i jula! Jeg var så glad! Kjøpte to sekspakninger jeg skal spare og ta frem juleaften. Og surkål fant jeg også, og pepperkaker. 

For meg er dette helt fantastisk, for det å kjøpe mat til jula er vanskelig vært år. Jeg har dessverre bare 200 kr til mandag, men skal forsøke å finne billig helgemat i morgen og bruke resten på tilbudene. 

Anonymkode: 95c29...44c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vinner du som forbruker når nærbutikkene/filialene må legges ned fordi ingen har råd til å drive dem? Trenger du virkelig ostepop til 2kr og surkål til 1kr?...

Spesielt i Rema 1000 er det en del sykdomstegn om dagen der flere og flere butikker må legges ned eller drives fra sentralt hold fordi de ikke tjener penger. For 10 år siden var det utenkelig.  

De aller fleste trenger det nok ikke...
Men er jo bra for de med dårlig råd som må snu på hver en krone.
Og det da å ha mulighet til å kjøpe en pakke grøt de kan ha til julelunsj.. Kokesjokolade, sirup om de baker må jo være supert for de.. (og alle andre tilbudene som er)

Det jeg blir mest kvalm av er vel egentlig de som har veldig god råd, men som hamstrer maten med en gang det er slike tilbud... hva skal man med 30 pakker grøtris.....?

Synes nå mest de bør kvitte seg med tilbud på sjokolade, brus og annet usunt snacks jeg...Men det er vel en annen sak :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

 

Spist for mye marsipan og Bali kyllinggryte? :-D 

 

Til dere som klager- jeg er helt enig i at det er dumt med så ekstreme tilbud at kjøpmennene må legge ned, men dere får det til å høres ut som forbrukerne er ansvarlige for dette. Altså, markedet er jo sånn at man vil ha best mulig, billigst mulig, og hvis de ikke klarer å håndtere det burde de kanskje ikke drive butikk? Om kundene skal drive veldedighet, og kanskje protestere når de kommer over tilbud? "Halv pris? Nei ellers takk, da går jeg heller vil nabobutikken hvor jeg kan betale det dobbelte!!!"

 

?

Hva var det som ble lagt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de som kjøper 30 pakker grøt glemmer at grøten blandet med vann blir en haug med masse grøt.  :fnise:

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke man skal hamstre bare fordi det er billig. Det virker fristende NÅ, men man kommer til å angre ETTERPÅ. Jeg kjøpte to suppe, to gryte, to dolmio, og to bacon. Det er fornuftig å se etter billige ting fordi det er billig, men å hamstre...det lønner seg ikke både fordi det blir dyrt til slutt, og fordi en går lei.

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal hamstre bare fordi det er billig. Det virker fristende NÅ, men man kommer til å angre ETTERPÅ. Jeg kjøpte to suppe, to gryte, to dolmio, og to bacon. Det er fornuftig å se etter billige ting fordi det er billig, men å hamstre...det lønner seg ikke både fordi det blir dyrt til slutt, og fordi en går lei.

Anonymkode: 3a540...cde

Jeg skal kjøpe 5 og 10 av det vi bruker mye av i året. Som vaniljesukker. Det er holdbart lenge i forseglet boks. Har ikke bakt ferdig, kjøper kokesjokolade, sirup osv... Mye av dette holder seg et år. To bokser hårskum blir godt over 100 kr spart.

Håper salget holder seg, og at lista over ting blir oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må ta en tur i butikken og se hva jeg finner av tilbud. Er marsipangrisene satt ned hos Rema også? Noen som vet? :)

 

Man ser jo folk skriver i Finn-annonser at de ikke har penger til julemat osv, tenker det er en fin anledning for dem til å kjøpe inn noe mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordlandgrøt til 2 kroner har jeg ikke sett men Kiwien "min" selger kilopakkene med grøt til 12 kroner. Det er ganske bra det og. Har sett krydret spekeskinke og ribberull til 15 kr pakken, mais og potetmos til 1 kr(eldoradomais tror jeg), Nidar julegris med sjokolade til 9 kr og Minde sjokoladetennisracket til 30 kr. Er vel jevnt over landet ganske standard utvalg vil jeg tro.

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gremmes av hele prisdumpingen. Folk går mann av huse for å hamstre mat på billigsalg. Håper de husker på å faktisk spise det de hamstrer, av respekt for de som har laget maten, og i respekt for de som ikke har julemat på bordet i jula.

Anonymkode: b2b86...96d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gremmes av hele prisdumpingen. Folk går mann av huse for å hamstre mat på billigsalg. Håper de husker på å faktisk spise det de hamstrer, av respekt for de som har laget maten, og i respekt for de som ikke har julemat på bordet i jula.

Anonymkode: b2b86...96d

jeg gremmes over at folk eter så masse industrimat, men når en pakke "surkål" koster 1 krone så skjønner jeg jo at folk hiver seg på. Det er triste greier.

Anonymkode: 407d4...0f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...