Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte på denne tråden og tittet på prisene på Rema i går.

Der kostet pakken med kroneis 20 kroner. Noterte ikke om det var Rema sin egen (som forøvrig er helt grei :) )

Anonymkode: efcf4...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte på denne tråden og tittet på prisene på Rema i går.

Der kostet pakken med kroneis 20 kroner. Noterte ikke om det var Rema sin egen (som forøvrig er helt grei :) )

Anonymkode: efcf4...8d7

Takk :) Det samme koster kroneisen (6-pkn) på Kiwi

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) Det samme koster kroneisen (6-pkn) på Kiwi

Anonymkode: 00e56...d3c

OBS. På Kiwi var prisen satt opp til kr 30  nå

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havaristen har fremdeles Sfinx konfekt  til 39,- pr eske. På nærbutikken min har prisen gått opp til ca 140,- :hakeslepp: Er det grunnet sukkeravgiften, tro?

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Havaristen har fremdeles Sfinx konfekt  til 39,- pr eske. På nærbutikken min har prisen gått opp til ca 140,- :hakeslepp: Er det grunnet sukkeravgiften, tro?

Anonymkode: 00e56...d3c

Sikkert, og prisøkning i juli.

Anonymkode: 332c7...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at jeg så et tilbud på tre brett brusbokser på coop obs til 350 kr på tv, men jeg finner det ikke i kundeavisen. Sitter og lurer på nå om det kanskje var på søndag jeg så det og at det kanskje var på tilbud forrige uke? Noen som vet? Skulle handlet inn bokser til et arrangement, og da hadde det vært praktisk om foreningen kunne spart litt penger ;) 

Anonymkode: 35590...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at jeg så et tilbud på tre brett brusbokser på coop obs til 350 kr på tv, men jeg finner det ikke i kundeavisen. Sitter og lurer på nå om det kanskje var på søndag jeg så det og at det kanskje var på tilbud forrige uke? Noen som vet? Skulle handlet inn bokser til et arrangement, og da hadde det vært praktisk om foreningen kunne spart litt penger ;) 

Anonymkode: 35590...b30

Maxgodis.se har fri frakt én gang i mnd. :) 

Anonymkode: a867d...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at jeg så et tilbud på tre brett brusbokser på coop obs til 350 kr på tv, men jeg finner det ikke i kundeavisen. Sitter og lurer på nå om det kanskje var på søndag jeg så det og at det kanskje var på tilbud forrige uke? Noen som vet? Skulle handlet inn bokser til et arrangement, og da hadde det vært praktisk om foreningen kunne spart litt penger ;) 

Anonymkode: 35590...b30

De har hatt 1 brett til 139 et par uker nå men det slutte forrige uke. Mulig de hadde søndagskupp tilbud på søndag

Anonymkode: ac686...571

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye billig sjokolade m.m hos både Havaristen.no og Holdbart.no for tiden. Førstnevnte er tom for Sfinx, med mulig de får inn flere igjen?

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Maxgodis.se har fri frakt én gang i mnd. :) 

Anonymkode: a867d...50a

Har bestilt derfra før faktisk, men forrige gang klarte de kunststykket å sende hentelapper og lignende til en annen epost (og en annen person) enn den jeg hadde oppgitt og fått ordrebekreftelse på. Trodde faktisk ikke sånt skulle være mulig... Men det ble hvertfall masse styr. Så bestiller ikke derfra noe mer 😜

 

Men rart med det brusbokstilbudet på obs altså... Kanskje jeg har halvsovet på sofaen foran TVen i sommervarmen og drømt hele greia? For det er vel litt merkelig å sende en reklame sånn i halv 11 tida på kvelden dersom det kun gjelder den dagen? Og egentlig trodde jeg det var på mandag jeg så det, og ikke på søndag... Merkelig. 

Anonymkode: 35590...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at jeg så et tilbud på tre brett brusbokser på coop obs til 350 kr på tv, men jeg finner det ikke i kundeavisen. Sitter og lurer på nå om det kanskje var på søndag jeg så det og at det kanskje var på tilbud forrige uke? Noen som vet? Skulle handlet inn bokser til et arrangement, og da hadde det vært praktisk om foreningen kunne spart litt penger ;) 

Anonymkode: 35590...b30

De  har hatt et slikt tilbud i hvert fall:
28-cocal-cola.jpg?preset=Jumbo

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De  har hatt et slikt tilbud i hvert fall:
28-cocal-cola.jpg?preset=Jumbo

Anonymkode: 00e56...d3c

I forrige uke.

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I forrige uke.

Anonymkode: 00e56...d3c

Da har jeg hvertfall ikke drømt det! Da var nok søndag kveld jeg så det. Typisk! 

Anonymkode: 35590...b30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da har jeg hvertfall ikke drømt det! Da var nok søndag kveld jeg så det. Typisk! 

Anonymkode: 35590...b30

Får håpe at tilbudet kommer igjen. Om du abonnerer på coop obs sitt nyhetsbrev vil du vel få tilbudene på epost i god tid.

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maxgodis.se har fri frakt én gang i mnd. :) 

Anonymkode: a867d...50a

En gang i måneden?

Bestilte fra dem i fjor sommer, har fått reklameeposter flere ganger i uken siden - men de skriver aldri noe om gratis frakt. 

Da jeg bestilte i fjor utelot de et produkt fra bestillingen, kundeservice var ikke særlig behjelpelig og et år senere har det ikke skjedd noe. Førsteinntrykket var mildt sagt dårlig, hadde de hatt samme produktene i Norge hadde jeg gladelig betalt dobbel pris :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser d e 12 pakning med toalettpapir på Europris til 40kr står soft. Har ikke prøvd det selv. Hvet ikke hvor mye som er på rullen, men var billig.

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/18/2018 at 5:08 PM, applestories said:

En gang i måneden?

Bestilte fra dem i fjor sommer, har fått reklameeposter flere ganger i uken siden - men de skriver aldri noe om gratis frakt. 

Da jeg bestilte i fjor utelot de et produkt fra bestillingen, kundeservice var ikke særlig behjelpelig og et år senere har det ikke skjedd noe. Førsteinntrykket var mildt sagt dårlig, hadde de hatt samme produktene i Norge hadde jeg gladelig betalt dobbel pris :)

Har selv bestilt fra MaxGodis - og da var det gratis frakt. Gjelder å følge litt med på det, tror jeg. Har ikke hatt noe å gjøre med kundeservicen selv siden det ikke var noe galt med det jeg bestilte.

Anonymkode: 0bedd...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv bestilt fra MaxGodis - og da var det gratis frakt. Gjelder å følge litt med på det, tror jeg. Har ikke hatt noe å gjøre med kundeservicen selv siden det ikke var noe galt med det jeg bestilte.

Anonymkode: 0bedd...fad

Har heller aldri forholdt meg til kundeservice. Registrerte meg for nyhetsbrev, men siden de sender ut så hyppig har jeg merket det som spam. Og som det ble nevnt her tidligere, ca en gang i måneden er det gratis frakt. Det står i topic, så jeg får det med meg selv om det ligger i spam-folderen.

Anonymkode: d5690...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...