Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet er at mange butikker har få storhandlere, men veldig mange "prisjegere" som kun går etter tilbud, og da taper butikken mye penger. Selv store handlevogner på en lørdag er ikke nødvendigvis kjempelønnsomt - som nevnt ligger mange butikker på 15% brutto, og da har man ikke råd til å betale lønn, husleie og samtidig ta ut lønn.

Vinnerne er som vanlig butikkene som er enorme fra før, for de har kapital til å tåle noen uker med tap. De mindre butikkene klarer ikke så lang tid med slikt før det er kroken på døra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være Rema på Sogn. Bortsett fra at det er trangt og frukten er råtten er den gørrdigg.

Sogn? Snakker om vestre østland.

Anonymkode: 801aa...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sogn? Snakker om vestre østland.

Anonymkode: 801aa...2c2

Aldri hørt om. Rema 1000 på City er også ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kommer prisene til å være så lave? Kan ikke huske at jeg har sett prisene så ekstremt lave før? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt på Rema: Fun light 10,80+ pant, grandis 24,80 (har vært lenge), ritz 10,30, edamer 850 g til 24,90, surkål nora 1 kr, bearnaise 4pk til 5,70.

Var tomt for en del ting slik som ostepop til 2 kr.. I dag kostet pepperkakene 1 kr. Var Bali kyllinggryte til 3 kr, men jeg tok tydligvis feil pakke så betalte full pris som er 25 kr.. Jaja.. 

Flott for en student som meg iallefall :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde også marsipan til 1 kr og risgrøt (på pose) til 5 kr. Var tomt for all ferdig risgrøt og riskrem som kostet rundt 2 kr eller noe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber selv i en Rema butikk og vi går med store tap i disse dager. Trist for kjøpmann som lever sv dette. Reitan og co sitter å gnir seg i hendende. Usmakelig hele greia. Her sa kjøpmann om det fortsetter sånn må vi kanskje sparke ansatte. Håper marsipan og julepølse til 3 kr smaker fortreffelig. Blir kvalm av nordmenn.

Anonymkode: 801aa...2c2

Hva skal man gjøre da? La være å kjøpe noe som er billig?

Jeg kjøper Geisha grøt til vanlig, skulle jeg da latt være å kjøpe et par pakker på Coop Extra til ei krone pakken?? Skulle jeg ha tryglet om å få kjøpe til full pris? 

Anonymkode: 4974a...1b3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk nettopp en runde. Dette er i Oslo.

Hos rema kostet bakepapir 22,-. Hos coop prix deres egen variant ca 5,-. og utsolgt.. 

Hos kiwi ostepop fra first price 3 kr, toro brownies 9,90. ....toro pannekaker 5,90....Dolmio classic 4,90...pr glass...de hadde også bali kyllinggryta, betasuppa til ca 4, og 4-pk bearnaissausen til ca 6.    Bakepapir 8,-.

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk nettopp en runde. Dette er i Oslo.

Hos rema kostet bakepapir 22,-. Hos coop prix deres egen variant ca 5,-. og utsolgt.. 

Hos kiwi ostepop fra first price 3 kr, toro brownies 9,90. ....toro pannekaker 5,90....Dolmio classic 4,90...pr glass...de hadde også bali kyllinggryta, betasuppa til ca 4, og 4-pk bearnaissausen til ca 6.    Bakepapir 8,-.

Anonymkode: 3a540...cde

Og grøt til ca 2 eller hva det var

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om. Rema 1000 på City er også ganske bra.

Butikken heter ikke vestre østland. Regionen heter det.. 

Anonymkode: 801aa...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man gjøre da? La være å kjøpe noe som er billig?

Jeg kjøper Geisha grøt til vanlig, skulle jeg da latt være å kjøpe et par pakker på Coop Extra til ei krone pakken?? Skulle jeg ha tryglet om å få kjøpe til full pris? 

Anonymkode: 4974a...1b3

såklart ikke. Men idag var det kunder innom å hamstret 20 pk julepølse til 5 kr. "Det gjør ikke noe om vi må kaste, det er jo så billig" snakker ikke om folk som tar handelen hos oss. Men folk som kjøper 10 risgrøt til 5 kr, 20 pepperkakebokser til 2 kr, 2 esker marsipan til 1 kr. Kan liksågodt betale kunden 100 kr for å komme innom oss. Jeg handlet selv etter jobb idag og skal ha Toro baligryte i morgen, klart jeg kjøpte en pakke, men kjøpte også mye annet til ordinærpris.

Anonymkode: 801aa...2c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

såklart ikke. Men idag var det kunder innom å hamstret 20 pk julepølse til 5 kr. "Det gjør ikke noe om vi må kaste, det er jo så billig" snakker ikke om folk som tar handelen hos oss. Men folk som kjøper 10 risgrøt til 5 kr, 20 pepperkakebokser til 2 kr, 2 esker marsipan til 1 kr. Kan liksågodt betale kunden 100 kr for å komme innom oss. Jeg handlet selv etter jobb idag og skal ha Toro baligryte i morgen, klart jeg kjøpte en pakke, men kjøpte også mye annet til ordinærpris.

Anonymkode: 801aa...2c2

Hva slags marsipan er dette og hvilken butikk?

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om det er sånn 4 pk julemarsipan pølse var det vanlig pris på rema i Oslo.

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken heter ikke vestre østland. Regionen heter det.. 

Anonymkode: 801aa...2c2

Har ikke hørt om den regionen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På tide å se etter julevarer på Coop i morgen da :)

Husk at andre ting enn julevarer også er satt ned.  :)

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pleier maiskolbe å koste? Så at rema 1000 sin egen variant kostet 4,90.

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...