Gå til innhold

Syklus


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er ute etter å høre andres erfaringer.

Sluttet på p-pillen i april og ble prøver. Har hatt sykluser på 29,36 og 31 dager. Men nå er det 65 dager siden jeg hadde mensen sist. Er ikke gravid - det har tester avvist. Andre som har erfaring med at mensen uteblir så lenge? Eller bør jeg oppsøke lege?

Håper noen kan dele erfaringer her. Litt frustrerende når syklusene blir så lange - ser for meg det kan ta laaang til å bli gravid da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke farlig.

Jeg slutta på pillene i juli og har enda ikke fått igjen mensen :roll:

Tror ikke det er noen vits i å dra til legen enda, de gjør ikke noe med det før etter en stund uansett.

Selv er jeg så desperat av å vente på den hersens mensen at jeg vurderer healing (det kan jo hende det hjelper...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet som deg. Jeg begynte med fotsoneterapi og akupunktur, samtidig gikk jeg ned i vekt for jeg var litt overvektig. Jeg fikk da tilbake en regelmessig mens etter ca 3 mnd, og har nå en syklus på 30 dager og er veldig fornøyd :-)

Hørt om flere som har fått tilbake mensen etter å ha brukt fotsoneterapi og akupunktur.

Håper mensen dukker opp igjen snart :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest75

Jeg sluttet med p-pillen 28.mars og har hatt veldig uregelmessig mens siden da: først tok det 55 dager, så 37 dager, så 41 dager og i siste omgang 52 dager. SUKK! Er til å bli gal av, men sånn er det vel når man har gått på pillen i 13 år...

Jeg finner jo 'aldri' ut når jeg har EL.... :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljente:

Jeg har hatt regelmessig menstruasjon, men fra i fjor sommer endret den seg til å bli hver 5. uke. Siden jeg prøver å bli gravid, er det et ønske å få eggløsning så ofte som mulig, derfor oppsøkte jeg fotsone og akupunktør. Det hjalp kun 1 mnd, så jeg fortsatte med homeopatmidler (dråper og små sukkerkuler), så nå er den i rute hver 4. uke. Jeg vet også ganske nøyaktig når jeg har EL. Så med andre ord - alternativ behandling kan anbefales :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...