Cornelia Edwarda Skrevet 19. juli 2002 #21 Skrevet 19. juli 2002 Det er jo ikke alle som sitter inne og mimrer over grammofonen heller, da... Når det gjelder størrelser på organ, så er jeg forferdet over min mors uttalelser her... :cry: Jeg vil helst ikke høre mer om mine foreldres hopping i høyet..... :oops: Jeg vil også få si at status er oppskrytt. Mamma giftet seg til status, men se på henne nå... Så bitter og så lite informert om den virkelige verden...
Linnda Skrevet 19. juli 2002 #22 Skrevet 19. juli 2002 Er du datteren til Hilb@, Cornelia???? :o Stakkars deg..........*ups* :oops: Kanskje du vil bli medlem av Lystige engler ???? *Det ville virkelig tatt knekken på Enkefru Hilb@...*
RaGnA Skrevet 19. oktober 2004 #23 Skrevet 19. oktober 2004 vet ikke jeg........ er det noe liv i lystige engler fortsatt? væren, tusenfryd, kris @lfa og resten av gjengen... RaGnA har vært bortreizt og zpilt inn flim med Brat.. var litt høy på pæra ei ztund å mizta bakkekontakten med resten av gjengen......... zorry
smil Skrevet 3. januar 2005 #24 Skrevet 3. januar 2005 Lenge siden jeg har vært innom snikk-snakk nå. Ser at det ikke er så mye liv i De lystige engler lenger... Jeg er konditorengel. Noen som husker meg? Jeg som bakte de deilige sjokoladekakene. Noen som har en flaske pærebrus til meg?
Væren Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #25 Skrevet 3. januar 2005 Her, Schnuppa! Hiv innpå! Englemamma er her i alle fall ennå!
smil Skrevet 3. januar 2005 #26 Skrevet 3. januar 2005 Takker ærbødigst kjære englemamma. Skal bake en kake til deg en dag jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå