Gå til innhold

Må jeg ta på den ekle greia der??!


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Når dusjen min var tett brukte jeg et eller annet, ikke plumbo, men noe annet i den avdelingen på butikken. Husker ikke hva det heter så kanskje ikke til så mye hjelp....... Men tror pakken var oransj eller rosa. Hjalp for meg, hater også å ta opp sånt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

Ok

Det er bra! :)

Den fobien du nevnte; det hadde vært bra tror jeg, om du prøvde å bli kvitt fobien ved å prøve å gjøre det du har fobi for.

 

Anonymkode: 8a566...9fb

Det finnes ikke nok eksponeringsterapi i hele verden for å kurere meg for sluk/vannlåsfobi. Kan vi ikke bare avskrive det som et veldig feminint trekk ved meg og la det ligge med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå klar med bøtte å spy i, ta på to sett oppvaskhansker og bruk en pinne. Du får det til!

Anonymkode: e4f11...7e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Stå klar med bøtte å spy i, ta på to sett oppvaskhansker og bruk en pinne. Du får det til!

Anonymkode: e4f11...7e1

Jeg liker å gi mannen følelsen av at jeg trenger ham, så da venter jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som lukter vondt, engang

Man må nok nedi med hånden (kledt i hanske) og plukke opp klumper og hår

Anonymkode: 8a566...9fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flåsete kan du være selv. Jeg risikerer å brekke meg.

Hva så? Det er ikke det samme som å dø. Jeg skal gjerne vedde på at du sikkert har vært fyllesyk og spydd, og da er det selvforskyldt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Snakk ikke så flåsete! Du skulle skamme deg! Du risikerer absolutt ingenting ved å løfte unna risten.

Gikk du virkelig tilbake og redigerte innlegget ditt for å legge til at jeg burde skamme meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke nok eksponeringsterapi i hele verden for å kurere meg for sluk/vannlåsfobi. Kan vi ikke bare avskrive det som et veldig feminint trekk ved meg og la det ligge med det?

Du bestemmer selvsagt selv

Jeg (også kvinne) synes at det er best for meg å klare mest mulig selv uten hjelp fra andre

Jeg hadde også tidligere fobi/ sterk angst for slikt

Jeg vasker meg bestandig ekstra godt etter slike oppdrag da :)

Anonymkode: 8a566...9fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Du bestemmer selvsagt selv

Jeg (også kvinne) synes at det er best for meg å klare mest mulig selv uten hjelp fra andre

Jeg hadde også tidligere fobi/ sterk angst for slikt

Jeg vasker meg bestandig ekstra godt etter slike oppdrag da :)

Anonymkode: 8a566...9fb

Den dagen slukfobien hemmer meg i arbeidslivet eller hverdagen skal jeg ta tak i det. Jeg lover.

(No pun intended)

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen slukfobien hemmer meg i arbeidslivet eller hverdagen skal jeg ta tak i det. Jeg lover.

Det er bra :)

 

Anonymkode: 8a566...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen slukfobien hemmer meg i arbeidslivet eller hverdagen skal jeg ta tak i det. Jeg lover.

(No pun intended)

Det gjør åpenbart det. 


Nå skal det sies at dette er en jobb ingen elsker, men alle gjør. Jo sjeldnere man gjør det, jo eklere blir det. Å risikere "å brekke seg" er vel ganske dagligdags? Hadde ikke the time of my life da jeg gjorde akkurat det samme tidligere i dag, men det er jo en del av å vaske dusjen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Hadde du vært litt hyggeligere, så skulle jeg selvfølgelig kommet (helt usynlig for deg) og fikset det for deg.

Det var synd da. Jeg har dessverre ikke kapasitet til å være noe hyggeligere enn hva jeg allerede er. Men takk likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.rorfag.no/article/20101125/NYHETER/101129987/1026&ExpNodes=1006

Husk å bruke nok vann.

Andre steder har jeg sett at rørleggere anbefaler Mudin foran Plumbo. Tror den finnes på Jernia, og ofte i rørleggersjapper/sånne "varme og bad"-butikker.

 

Hvis det ligger masse hår og rusk i sluket må det uansett fjernes, plumbo løser ikke op hår.

Anonymkode: 36aa4...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk du virkelig tilbake og redigerte innlegget ditt for å legge til at jeg burde skamme meg? 

Ja, det gjorde jeg. Det er ikke så veldig lenge siden jeg selv holdt på å dø. Det skyldtes alvorligere ting enn å rense et sluk. Så tullprat om at du heller vil dø enn å fjerne risten over sluket, synes jeg er å skjemmes over, også det at du må vente til mannen din kommer hjem. Store. sterke mannen som trår til for den stakkarslige, hjelpeløse kvinnen!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita

Det gjør åpenbart det. 


Nå skal det sies at dette er en jobb ingen elsker, men alle gjør. Jo sjeldnere man gjør det, jo eklere blir det. Å risikere "å brekke seg" er vel ganske dagligdags? Hadde ikke the time of my life da jeg gjorde akkurat det samme tidligere i dag, men det er jo en del av å vaske dusjen. 

Er slukrengjøring noe som preger hverdagen din? Da synes jeg faktisk du skal ringe en rørlegger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluket gir, og sluket tar. 

Gi meg litt kaviar. Sa far.

 

Anonymkode: c9121...dbd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ja, det gjorde jeg. Det er ikke så veldig lenge siden jeg selv holdt på å dø. Det skyldtes alvorligere ting enn å rense et sluk. Så tullprat om at du heller vil dø enn å fjerne risten over sluket, synes jeg er å skjemmes over, også det at du må vente til mannen din kommer hjem. Store. sterke mannen som trår til for den stakkarslige, hjelpeløse kvinnen!

Spar meg. Hva vet du om meg? For alt du vet er jeg dødssyk selv. Ikke anta i hytt og pine når du ikke kjenner meg. Jeg er lei meg for at du var syk (og tenkte faktisk på deg da!) men det gir deg ingen rett til å oppføre deg slik. 

Og ja, store sterke mannen min tenk! Du er ikke sterkere som kvinne fordi du ikke tør å gjøre deg emosjonelt (eller i dette tilfellet praktisk) avhengig av en mann. Jeg vet du tror det Arabella, men det er ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slukrengjøring noe som preger hverdagen din? Da synes jeg faktisk du skal ringe en rørlegger. 

 

Nå var det DIN hverdag jeg snakket om. Du får ikke tatt en dusj før mannen din kommer hjem fra jobbreise. Det er en kjip hverdag. Hilsen en med ren dusj. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...