Gå til innhold

Datingsider ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datingsider har jeg gitt opp. For det første er det på grensen til svindel. De reklamere rmed at man kan komme i kontakt med andre gratis. Det er reinspikka løgn!

Det eneste man for gjort som gratismedlem er å opprette profil, og se på andres (begrensede) profiler. For å i det hele tatt bruke disse, må man betale medlemskap, og det kan jeg love deg er DYRT. Vi snakker fra 400-600 kroner pr. måned(!). Og når man vet at det er så jævlig dårlig kvalitet inne på disse sidene, så er det bortkasta penger.

Nei, jeg har funnet ut at det er best å gå på byen å møte ekte mennesker!

Anonymkode: a8c55...638

Det er jo frivillig å være på en datingside og det er klart at de skal tjene penger. 

Anonymkode: f4db2...fa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man skal ta bort fokuset fra raringene så er det ikke mer å fokusere på der inne. De som er normale drukner i raringer. 

Det er selvsagt mange ikke-raringer på slike steder.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Leifern skrev:

Det er selvsagt mange ikke-raringer på slike steder.

Mange er å ta veldig hardt i!!

Skrevet

Selv om vi er rare er det jo ikke sikkert vi er fæle. Once you go weird...

Skrevet
2 minutter siden, Okapi skrev:

Selv om vi er rare er det jo ikke sikkert vi er fæle. Once you go weird...

Men vi normale er ikke interessert i å være sammen med raringer. Punktum.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men vi normale er ikke interessert i å være sammen med raringer. Punktum.

Men det er jo ganske rart å skrive punktum etter at du allerede har satt punktum, og så sette enda et punktum. Det blir liksom en slags omstendelig måte å skrive ... på.

Skrevet

Jeg kjenner mange normale som har møtt normale kjærester på alle nettdatingsteder inkl Tinder😊 12 personer faktisk, seks venninner og kjærestens deres. 

Når det gjelder raringene, så tror jeg problemet er at de gjør så mye ut av seg, ikke at de er så mange. En venninne og jeg har blitt kontaktet av de samme raringene, selv om vi bor på helt forskjellige steder i landet og har svart forskjellig på profilene våre. 

Selv har jeg bare datet en, og han var hyggelig og normal, selv om vi begge nok er enig om at kjemien ikke var der😊

Anonymkode: df58c...dc4

Skrevet

Jeg har slettet meg fra alle nettdatingssider. Har et lykkeligere liv nå.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slettet meg fra alle nettdatingssider. Har et lykkeligere liv nå.

Hvorfor?

Anonymkode: d3956...ab8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: d3956...ab8

Fordi jeg følte det styrte livet mitt. Jeg lovet meg selv å fokusere på de som jeg følte kunne være aktuell, men det var vanskelig likevel. Jeg var inne på appene hele tiden. Jeg ønsker å finne noen med en gang (tenker det ubevisst) og blir skuffet når datingen ikke går veien. Å møte alle disse fremmede synes jeg også blir rart. Har det mye bedre når jeg slipper å være på disse sidene og kan fokusere på de delene av livet mitt som GIR meg energi, ikke de som stjeler energi. Tror mer på å møte en på jobb eller gjennom felles interesser. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg følte det styrte livet mitt. Jeg lovet meg selv å fokusere på de som jeg følte kunne være aktuell, men det var vanskelig likevel. Jeg var inne på appene hele tiden. Jeg ønsker å finne noen med en gang (tenker det ubevisst) og blir skuffet når datingen ikke går veien. Å møte alle disse fremmede synes jeg også blir rart. Har det mye bedre når jeg slipper å være på disse sidene og kan fokusere på de delene av livet mitt som GIR meg energi, ikke de som stjeler energi. Tror mer på å møte en på jobb eller gjennom felles interesser. 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: d66b9...203

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...