Gjest Emphera Skrevet 1. oktober 2004 #1 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Har hørt så mye om Rosenrot. Hvor får man kjøpt dette ? Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. oktober 2004 #2 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du får det på RIMI, men også helsekostbutikk og andre dagligvarebutikker. Har prøvd det i perioder og syns det er positiv effekt på humør og form, men umulig å si om det virker av den grunn. Det varierer sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 1. oktober 2004 #3 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har prøvd den norske rosenrot ( http://www.rosenrot.no ). Synes den ga meg ekstra engergi og overskudd i en periode da jeg trengte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 1. oktober 2004 #4 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bruker også det i perioder. Føler meg litt mere opplagt både psykisk og fysisk når jeg bruker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. oktober 2004 #5 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har prøvd rosenrot. Merket ikke noe forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #6 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bruker rosenrot. Vet ikke om jeg får så mye energi av den, men mener at lysten har forandret seg til det bedre. Ikke det at jeg renner over av kåtskap, men en svak kribling som gjør at jeg er mer mottakelig for sex. Mye lettere å få med både kropp og hode. Færre av de dagene hvor du kjenner at sex er helt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 1. oktober 2004 #7 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har prøvd rosenrot. Merket ikke noe forskjell. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå