MorningStar Skrevet 30. september 2004 #1 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg må si meg enig med en god del her om bivirkningene til Trionetta. Humøret mitt stinker like mye som kloakk og sexlysten har tatt lang ferie etter at jeg har brukt pillene i ca 2 år. Resepten går ut snart likevel, så jeg vurderer å bytte merke når jeg skal se legen. Men jeg lurer på hvordan ting blir når man går fra et merke til et annet. Når bytter man? Går man rett til et nytt brett av nytt merke etter sukkerpillene fra gamle merket? Man regner kanskje med noe uregelmessigheter i kroppen ved overgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 30. september 2004 #2 Del Skrevet 30. september 2004 Du bare hopper fra det ene merket til det nye. Jeg byttet slik fra Trionetta til Yasmin for en stund siden. Det eneste jeg merket var at humøret ble mye bedre etter kort tid! Merket ikke noe negativt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 1. oktober 2004 #3 Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg byttet fra trinordiol til trionetta. jeg begynte bare på det nye da jeg var ferdig med det gamle(28-dagers brett). merket ikke noe spesielt i forhold til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 1. oktober 2004 #4 Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg byttet fra trinordiol til trionetta. jeg begynte bare på det nye da jeg var ferdig med det gamle(28-dagers brett). merket ikke noe spesielt i forhold til det. Hvorfor byttet du fra Trinordiol til Trionetta? Det er jo akkurat det samme legemidlet, bare laget av to ulike produsenter. Om legen din anbefalte det fordi du fikk bivirkninger av Trinordiol ville jeg vurdere å bytte lege, for dette byttet er jo helt meningsløst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 1. oktober 2004 #5 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bytta fra Trionetta til Yasmin for å prøve noe nytt... DA forsvant sexlysten min og humøret ble ille... Men ikke noe problem å bytte. Bare gjør som om du skulle begynt på nytt brett av merket ditt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 1. oktober 2004 #6 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg gikk over fra Trionetta til Yasmin. Begynte med Yasmin brettet da jeg skulle ha begynt på nytt Trionetta brettet. Har fått økt sexlyst og mye mindre mens og kortere mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2004 #7 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg går på Yasmin nå, har gått på de to T-ene tidligere. Etter hva jeg leser i bruksanvisningen så skal man bare begynne på de nye pillene når man skulle begynt på et nytt pillebrett av den gamle typen. Trionetta funket fint for meg med den andre T-en (sliter med skrivemåten, jah! ) førte til konstante menssmerter og småblødninger hele tiden. Gikk så over til Yasmin fordi jeg ville ha enfasetabletter og er veldig fornøyd. I likhet med en annen skribent her, så har jeg kortere og mindre mens, eneste aberet er at det tar lang tid fra jeg tar første hvite pille til mensen faktisk dukker opp, så må forflytte litt på dette... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #8 Del Skrevet 2. oktober 2004 Trionetta funket fint for meg med den andre T-en (sliter med skrivemåten, jah! ) førte til konstante menssmerter og småblødninger hele tiden. Dette er bare innbilning eller tilfeldigheter. Trinordiol og Trionetta er akkurat det samme! De har nøyaktig likt hormoninnhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2004 #9 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dette er bare innbilning eller tilfeldigheter. Trinordiol og Trionetta er akkurat det samme! De har nøyaktig likt hormoninnhold. Ja, jeg har hørt det, men likefullt opplevde jeg de svært forskjellig. Uansett skal jeg aldri gå over til flerfasepiller igjen uansett, så slipper det problemet, innbildning eller ikke, mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 4. oktober 2004 #10 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvorfor byttet du fra Trinordiol til Trionetta? Det er jo akkurat det samme legemidlet, bare laget av to ulike produsenter. Om legen din anbefalte det fordi du fikk bivirkninger av Trinordiol ville jeg vurdere å bytte lege, for dette byttet er jo helt meningsløst... fant jo ut det jeg også men kan jo være at en reagerer med bivirkninger på hjelpestoffene i trinordiol og ikke i trionetta. for selv om virkestoffet er det samme kan hjelpestoffene være ulike og dermed reagere ulikt på de to preperatene. men hos meg var det det samme, har derfor sluttet på trionetta også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå