Gå til innhold

...føde barn med mann i koma...


waco

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5395090

Spørsmål: Hvis jeg ligger i koma og min kone trekker ut min sperm og jeg senere våkner opp og skiller meg, skal jeg da betale barnebidrag?

Og kjenner jeg dere rett så skal jeg vel det...

Selvfølgelig ... jeg er da ansvarlig for mine handlinger ... om jeg er komatøs eller ikke ...

Det er slutt på den tiden da vi kunne tvinge en kvinne til å få barn.

Dette århundret er til for å frigjøre kvinnen og frita henne fra eget ansvar !

Waco

...er sjelglad for det meste tyder på at vi også styrer i fremtiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javeeel... da får du forklare barnefaren da han våkner da... etter at kona har flytta ut med elskern sin, gutten er konfirmant og barnepappaen kan se på konto'n at dama har tappa'n for barnebidrag siden fødselen...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke for meg noe annet enn at det må være fryktelig strevsomt med en slik fantasi????

Å herregud så opphengt du er i menn og betaling av barnebidrag :o At du ikke blir sliten?Om du har så store problemer med at du eventuelt må ta ansvar for noe du har gjort så for all del hold snurrebassen i buksa da.Værre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea...jeg registrerer stadig vekk kvinnenes uvilje med å holde seg til faktaer.... Nå er dette en virkelig situasjon nede i Spania... og det er ikke noe jeg finner på....

Igjen legger jeg merke til hvordan kvinner reagerer på temaer som dess(verre) omhandler dem selv... det er ikke min skyld at verden er slik... og det må være lov til å stille spørsmål.

Waco

..man kan sannelig lure på hvorfor dere har slik mistenkelig oppførsel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel......nå fikk du meg på tanken.......

Med mindre at dette ekteparet ikke hadde skrevet en avtale på forhånd om "hvis du faller i koma skal jeg få sperm av deg og bli gravid", så mener jeg at dette er et overgrep fra kvinnens side og burde ikke vært lov.

Tror ikke at jeg hadde ventet på mannen min hvis han hadde ligget i koma........hvor lenge var det......9 år??

Håper ikke han hadde ventet på meg heller, stakkars vennen min, hadde unnet han en ny kjæreste ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen legger jeg merke til hvordan kvinner reagerer på temaer som dess(verre) omhandler dem selv...  

Waco

Hva i all verden har dette temaet med meg som person å gjøre?????Sårry snuppen men dette forsøket på å snu dette om til en "typisk jævla kvinnfolk" situasjon var temmelig patetisk.

Jeg føler meg ikke truffet.

Poenget mitt med innlegget var at du repeterer deg selv så vannvittig mange ganger.Du surrer og går rundt temaer du har skrevet om hundrede og ørt og førti ganger før.Jeg skjønner ikke at du gidder.

Kan du ikke for en gang skyld komme opp med et innlegg du ikke har "diskutert" før og der du lar oss kvinnfolka være i fred.

Det som er enda mer patetisk er at ennda så kvinnehatende du er så er du oppført som superbruker kvinneguiden.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Hva slags motiver som ligger til grunn for ønske om barn fra denne kvinnens side, kan vi bare spekulere i.

Ingenting er da avgjort ennå, hvor i hekken kommer så dette med barnebidrag inn hen - før det i det hele tatt er avgjort om hun får bruke spermen hans?

Bruk andre saker for bedre å underbygge poengene dine, Waco!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok enig med Tornerose her. Da hadde det vært et overgrep fra kvinnens side og mannen burde ikke betalt barnebidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote="waco"]

Spørsmål: Hvis jeg ligger i koma og min kone trekker ut min sperm og jeg senere våkner opp og skiller meg, skal jeg da betale barnebidrag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

enig med de som sier dette er forkastelig. :roll:

Men du Waco - først må du jo finne ei som vil ha barn med deg da....... og hvor finner du henne? :wink:

I dette innlegget tenker du jo helt som ei dame: Tar sorgene på forskudd :-? for det er jo vi damene veldig flinke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra en annen side:

Kan jo hende det faller damen i smak med alle bidragene det fører med seg hvis han ikke våkner.

Smart tenkt frøken!

madss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

Reagerte selv da jeg leste om denne kvinnen og hennes planer!

Slikt burde ikke vært lov. Å få barn er ingen menneskerett,og det bør ikke gjøres på denne måten.

Om jeg hadde fått aldri så mye barnebidrag hadde jeg aldri villet hatt barn på denne måten.

Overgrep spør du meg!

Og hva med barnet?

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom hun får det godkjent å ta sæd fra sin mann som ligger i koma så er det galskap spør du meg. Kan jo være han vil ha barn, om han kunne svare på det selfølgelig. Nei, høres ut som kona trenger psykologisk hjelp.

Selv om jeg gjerne vil ha barn en dag, så tror jeg ikke jeg ville likt å blitt

inseminert med min manns sæd, om JEG hadde ligget i koma. Høres ekkelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er vel greit for meg!

Men tenker mest på denne mannen da.

Men hvem vil ha barn med en mann i koma, det får jeg meg ikke til å skjønne...

Det jeg lurer mest på her... Er;

Hvordan i helsikken skal de klare å få sperm fra denne mannen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne spanske kjerringa får gjennom denne saken her så melder jeg meg ut av samfunnet!

Det er ikke noe annet en OVERTRAMP av den forsvarsløse mannen sine rettigheter!!!

For øvrig synes jeg at vi bør være litt forsiktig i å høvle ned Waco, for NOEN ganger har har han faktisk et poeng godt kamuflert i teksten.

Mange ganger er det faktisk slik at kvinner har rettigheter som menn ikke har. (Hvis jeg ikke tar helt feil er det dette Waco vil fem til)

Som f.eks at i 97% (eller noe ikke så langt unna) av alle tilfellene av skilsmisser får kvinnen hovedansvaret for barna. Og en annen ting; dersom et par har beskyttet samleie og noe går "galt" (f.eks. at kondomet sprakk) og kvinnen alikevel blir gravid. (Beskyttet samleie betyr jo at partene var innstillt på å IKKE bli gravide). Hvis dette skjer så har jo mannen så og si ingenting han skulle ha sagt, han kan jo da bli far mot sin vilje og må betale barnebidrag - selv om BEGGE var innstillt på at det iKKE skulle skje. For å sette det på spissen (slik som vår venn Waco ofte gjør) så er det jo på en måte "avtalebrudd" dersom kvinnen skifter mening og bestemmer seg for å å barnet.

Nå kommer det sikkert x antall innlegg om at en barn er en velsignelse uansett, men husk på at IKKE ALLE ser det på den måten.

Nå sporet jeg kanskje litt av saken her, men jeg ville bare understreke at jeg ser problemstillingen.

LineA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...