Gå til innhold

Bytte en tights fra Gina Tricot


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker disse thigtsene (de er ganske tjukke, og svarte - ser ut som bukse). Jeg har to stk nå, som jeg veksler å gå med. Jeg er vant med vanlig slitasje på slike ting, og ser jo at jeg ikke kan ha samme tightsen over flere år, så jeg kjøper nye av og til når de gamle er ubrukelige. 

Jeg har ikke "thigh gap", så lårene mine gnisser litt sammen øverst. Det medfører at jeg ofte får ekstra slitasje mellom bena, og ofte kommer det hull. Jeg har faktisk sydd igjen noen, men når det går opp igjen så kaster jeg dem. 

Nå har det seg slik at jeg kjøpte helt nye for ca to uker siden, men oppdaget altså for et par dager siden at det var et hull midt på låret (innerst, der sømmen er). Dette er IKKE meg, altså. Det er sikkert noe form for feil i produksjon. Men så har jeg jo brukt thightsen uten å legge merke til det. 

Kan jeg da bytte den til samme thights selv om jeg har brukt den? Jeg kommer til å vaske den selvfølgelig, men det er jo over to uker siden jeg kjøpte den... Hva tror dere?

Og ja, jeg vet at flere syns thights er harry, men disse ser faktisk ut som en helt vanlig bukse :)  

Anonymkode: ebc51...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...