Gjest Virvar Skrevet 30. september 2004 #21 Del Skrevet 30. september 2004 Hvordan er denne bulen da? Hvor på magen er den? Er det slik at du kan klype den mellom fingrene og så blir det en valk - er det fett liksom utenpå magemusklene? Eller der det alt inni deg (tarmer, magesekk)som gjør at magen buler utover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #22 Del Skrevet 30. september 2004 under navlen... og den disser ja. ikke så mye når jeg står oppreist å klype mellom fingrene men den synes og disser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 30. september 2004 #23 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg også har sånn under navlen. Så gøy, da er vi to Trodde bare det var jeg som hadde sånn "fettbul" under navlen. Den har vært mindre i perioder med spiseproblemer, men aldri helt borte. Jeg har ikke fått negative kommentarer på den fra menn, heller motsatt, og det er jo hyggelig å høre. Men sånn rent praktisk så hadde jeg helst sett at den var mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. oktober 2004 #24 Del Skrevet 1. oktober 2004 men hva har du av andre former da? du sier jo ikke noe om det! ingen her kan hjelpe deg mer en vi alt har prøvd dersom det ENESTE vi vet om deg er at du har en liten mage under navlen, som ikke er noe særlig å få tak i når du står oppreist. det KAN være at du har trent magemuskler feil, det kan være at du har ett fettlager der (men da ville du fått tak i det når du stod oppreist også) og det kan være slik magen DIN er genetisk. Dersom du plages så ille av dette, som faktisk er helt normalt for kvinner, så kan du enten gjøre noe profft med det sammen med en personlig trener, eller du kan prøve å jobbe med ditt eget selvbilde. Dersom det er genetisk, så er det noe du "bare må leve med" i like stor grad som at du har/ikke har pupper, hofter, lår etc. Ikke alt går an å trene eller slanke vekk. Det høres ikke akkurat ut som du har ett problem som er veldig alvorlig fysisk, så kanskje det er rett å ta en runde med psyken først? vær litt snillere med deg selv og ditt syn på deg selv? Se litt objektivt på kroppen din? Dersom det ikke var deg du så i speilet, men bestevenninda di, ville du fremdeles syntes ho hadde en stygg kropp/mage? (om du klarer å se på deg utenfra da) du skal behandle deg selv som din beste venninde, det innebærer også å se på deg selv og snakke til deg selv slik du ville gjort til din beste venninde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 1. oktober 2004 #25 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det eneste som hjelper mot den vesle kulemagen er å slutte å spise sukker...ikke brus, ikke godis osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #26 Del Skrevet 1. oktober 2004 Raske carbohydrater får blodsukkeret til å stige ,og det får fettet til å legge seg på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #27 Del Skrevet 1. oktober 2004 vel jeg er vel noe over 170 høy, har nok litt hofter, men smal midje og ikke så store pupper.. det er slik jeg ser ut.. til de som lurte;)men bulen er der for det! raske carbohydrater i hvilke produkter der detm,slik at jeg vet hvem jeg skal styre unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #28 Del Skrevet 1. oktober 2004 Raske karbohydater som vanlig sukker og hvetemelsprodukter øker bloddsukkernivået fort.Dette medfører at insulinet også stiger fort,og fører til at sukkeret som kroppen ikke klarer å forbrenne,blir lagret som fett. Hvis du derimot spiser langsomme karbohydrater,vil blodsukkeretnivået holde seg mer stabilt over mye lengre tid,og insulinproduksjonen vil ikke stige over det normale. Protein stimulerer til utskillelse av glukagon,mens karbohydrater stimulerer til utskillelse av insulin.Enket sagt er det alså insulinet som gjør deg fet og glukagon som kan gjøre deg slank. Dette er tatt fra boken Endelig slank.Veldig god og lærerik bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå