Gå til innhold

magen buler ut, uansett trening

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg trener magen min, prøver å danne litt magemuskler, men synes nå at den bare står ut jeg, det er en liten kul helt nederst som ikke vil vekk, til og med om morran uten at jeg har spist noe sunes jeg den står ut. den gjorde da ikke det før.hvakan dette skyldes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjetter på at du er kvinne og vi har en naturlig fettpute nederst på magen som det ikke går an å trene bort.

Du kan redusere den litt ved å forbrenne mer fett, men forsvinner den helt vil det ikke være sunt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen hva med alle modellene som har total flat mage' date=' eller andre med også..[/quote']

Noe av det har med ungdom å gjøre - når man er yngre har man gjerne flatere mage, modeller har så lite fett på kroppen at de oppnår akkurat det jeg kaller usunt flat mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes en liten bul nederst på magen er like sexy som en veltrent(veltrent, ikke flat) mage hos damer. For mange tror jeg en liten kul er det mest sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Der er jeg enig med deg. Liker heller ikke denne kulen nederst på magen. Har du prøvd å ligge på ryggen og trekke magen inn og opp samtidig. Jeg fikk høre om denne øvelsen av en venninne som hadde fått barn. Det har iallefall hjulpet litt på meg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man har litt mage tyder på at man liker livet også. Jeg ville mye heller ha en jente som nyter livet sammen med meg, enn en som er for fokusert på utseende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg er bare 21 år gammel da....:( uff ble kjempe deprimert jeg' date=' vil ikke ha den kulen, synes ikke det er sexy.[/quote']

Om det er noen trøst har jeg hatt den hele livet - sjøl da jeg veide mange kilo mindre enn jeg gjør i dag...

Se på Marilyn Monroe du og fortell meg at hun ikke er sexy til tross for magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man har litt mage tyder på at man liker livet også. Jeg ville mye heller ha en jente som nyter livet sammen med meg' date=' enn en som er for fokusert på uutseende. :)[/quote']

Fint at du tenker slik Pace :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :D :oops:

Se på hva gutter liker også. Liker de spinkle modell damer? Nei. De liker heller damer med noe å ta i, med former. De finner man ikke på catwalken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder du inn magen når du trener magemuskler?

det skal visstnok hjelpe for å flate ut også musklene.

men kul nederst på magen er helt vanlig hos jenter/damer, NOEN har den ikke, enten pga usunn tynnhet, eller gener?

har du hatt flat mage helt frem til nå?

jeg fikk mere kvinnelige former det året jeg runnet 20, helt uavhengig av hva jeg spiste, så formene kommer. Selv om du kanskje ikke føler deg voksen, så er kroppens kvinnelige former i gang lell.

har du andre kvinnelige former da? som pupper og hofter? rumpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten kul på magen jeg, og synes magen min er fin. :-) Har et par venninner som ikke har noen mage, har sett dem i kort topp hvor magen vises, og når de sitter, er magen fremdeles rett og flat. Synes det ser skummelt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten kul på magen jeg' date= og synes magen min er fin. :-) Har et par venninner som ikke har noen mage, har sett dem i kort topp hvor magen vises, og når de sitter, er magen fremdeles rett og flat. Synes det ser skummelt ut!

Det er penest med litt bul... Vi er da kvinner, og ikke barn!!!!!

Alle mannfolk jeg kjenner, eller har vært sammen med, liker kvinner som ser sunne og friske ut! Ikke radmagre kvinner uten buler/former!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bygget forskjellig.

DE fleste modeller har flat mage - ja, fordi de er sykelig tynne, så tynne at de ikke kan ha menstrasjon. Da kan man velge, se anorektisk ut og ikke ha mensen, risikere benskjørhet, eller å se flott, frisk og sunn ut med en liten kul på magen :wink:

Selv har jeg ingen kul på magen. JEg er tynn, men har veid 10 kg mer og hadde ingen kul på magen da heller.

DEt er det samme med romper og pupper det, vi er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder du inn magen når du trener magemuskler?

det skal visstnok hjelpe for å flate ut også musklene.

Utrolig mange som trener magemusklene "feil" ja. Man skal holde inn magen mens man trykker ned korsryggen. Tror mange hadde fått mye flatere mage om de gjorde dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele livet mitt har jeg vært undervektig, men jeg har fortsatt den lille fettputen på magen som de fleste kvinner har og bør ha. syns det bare er søtt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal alltid være litt fett på kroppen. Fettlag er egentlig beskyttelseslag for kroppen i utgangspunktet. Jeg har "fet" mage tross for hard trening. Men that's life liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som virker for meg når det gjelder å få mindre mage, er å spise mindre måltider og generelt færre kalorier. Styrketrening alene vil vanligvis ikke gi en helt flat mage, du må også trene kondisjon for å forbrenne kalorier, f.eks løping, aerobic. Men uansett er kroppene våre "programmert" forskjellig genetisk og fettet legger seg forskjellig fra person til person. Jeg kommer derfor alltid til å ha litt mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

fatter ikke hvordan dere klarer å si "sånn er livet , man må leve med det" jeg vil ikke ha det sånn. jeg vil ha det vekk!!! jeg klarer ikke tenke på noe annet enn hvordan magen min ser ut, hvor enn jeg går må jeg se an andres mager. selv i svømmehallen stirrer jeg og tenker oi hun hadde tynn mage, sånn vil jeg ha og... jeg føler meg rett og slett tjukk og jeg vet med meg selv at jeg aldri kan godta det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...