Gå til innhold

Hvilke apparater ville du brukt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakk med en treningsveileder som kan hjelpe deg med å sette opp et treningsprogram som er tilpasset deg, din form og dine forutsetninger. For å få framgang, er det viktig med konsekvens i treningen, og det er vanskelig å gi råd på generelt basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningsfreak

På generelt grunnlag, er det rask gange/jogging MINST 30 minutter, MINST fire ganger i uken, som på sikt gir slanke lår og bakdel. Jo mer intenst du trener over jo lengre tid, jo bedre og raskere resultater får du.

Utfall og knebøy, og step-trening bygger muskelmasse i rompe og lår, slik at dersom du er slank fra før, så vil du bygge muskler og få STØRRE lår og bak av slik trening. NB! Men hvis du har litt å ta av, så kan slik trening være bra for å stramme opp de områdene. Men for all del husk: PUNKTFORBRENNING går ikke an. Eneste måten å bli mindre på, er å forbrenne vekk fettet, og for kvinner er ofte fettet på rumpe og lår det siste som tapes (dessverre).

Personlig har jeg erfart at pilates/aerobic styrkeøvelser utført på gulvet uten vekter er mest effektivt for å forme lår og rumpe slanke og sterke. Vekttrening og apparattrening gjorde meg større og mer klumpete, men så er jeg slank fra før av og bygger muskler fort.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...