Gå til innhold

Holde orden på toalettet på jobb....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg deler toalett med to andre i kontoretasjen på jobb. Vi er ikke kollegaer, men vi er altså bare 3 stk som bruker et toalett. Jeg bruker alltid dokost/luktspray ved behov, plukker opp tørkepapir som jeg ikke treffer i bossbøtta osv, men ser at særlig en av de to andre ALDRI gjør dette. Jeg er godt voksen, og har jobbet mange plasser, men aldri før har jeg delt toalett der ting har vært så synlig. Så mitt spørsmål er; er det ikke vanlig å holde orden etter seg på toalettet - også på jobb???

Anonymkode: da38f...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo - men det finnes alltid de som ikke gjør det. 
De stedene jeg har jobbet har det veldig ofte hengt lapper av typen "bruk kosten", "rydd etter deg" osv.

Kan du henge opp en slik lapp uten at det er for tydelig at det kommer fra deg (hvis det er noe du ikke vil)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det burde det strengt tatt være. Men dessverre er det ikke slik, og etter å ha sett både rester av både mensen, bæsj og urin i doen etter andre har jeg rett og slett sluttet å la meg sjokkere over hvor lite voksne mennesker bryr seg. Vet ikke om de er like hensynsløse hjemme eller om det kun er slik når det er andres eiendeler det er snakk om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det bør jo være vanlig å holde orden på ett toalett, men mange bryr seg ikke.

Startet å jobbe på en plass. Vi var 8 ansatte + ringevikarer og bare ett toalett.
Toalettet så ut som...Ett toalett som du finner på en nattklubb rett før stengetid..+Det stinket urin.
Dette tok jeg opp på ett møte, da jeg var sikker på at ingen hadde vasket toalettet på evigheter, men det eneste jeg fikk beskjed om var: "Jeg bruker ikke toalettet, hvorfor skal jeg vaske?-Nei jeg bruker det heller ikke, så jeg kommer ikke til å vaske,-Ikke se på meg...Jeg går aldri på do på jobb!" Så ingen brukte toalettet, men likevel ble det mer og mer drit og lort og papir som fløt rundt der inne... Vi må ha hatt ett spøkelse som var en ivrig bruker av toalettet...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...