Gå til innhold

Ansiktsmasker


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har noen gode ansiktsmasker for hjemmebruk og anbefale? Gjerne litt rimelige:) Trenger peeling, fuktighetsgivende og dyptrensende!

På forhånd takk!

Klem Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kanskje ikke akkurat det du var på leting eller, men det er iallefall ikke dyrt. Her finner du oppskrifter på ansiktsmasker og andre kroppsprodukter som du kan lage med det du har på kjøkkenet!

Http://www.lissies.no/hudhaar Velg "egenpleie" i menyen du får opp.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Lissie

Ble sittende lenge (og sitter forsåvidt enda) å se rundt på siden din.

Kjempebra side, mange gode råd og tips der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler ansiktsmaskene som man får kjøpt på bla. Mega jeg.Små poser i forskjellige farger med hver sin effekt.Maskene er "gjørme" lignende og knall gode.

Jeg har veldig ømfintlig hud og kan derfor ikke ekperimentere???? :o :lol::lol::lol: så mye før huden blir knall rød.Men disse tåpler jeg fint og huden blir skikkelig myk og god etterpå.

Anbefales :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg har prøvd en sånn grå mud mask som jeg fikk kjøpt på H&M...den var kjempegod, og jeg fikk babyhud igjen etter en ukes bruk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg kjøper mine på hennes, de er selvopphetende og helt nydelig på huden, ikke tørker de heller.. Blir som silke. Det er jo mange forskjellige og det står på posene hva de er godt for. Koster rund 15 kroner for en pose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...