Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #1 Del Skrevet 29. september 2004 har spist krom i 3 dager og trent hardt i en uke, men ser absolutt ingen forandringer og har fortsatt like lyst på noe søtt.... gir snart opp hele treninga jeg! bortkasta tid og energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 29. september 2004 #2 Del Skrevet 29. september 2004 hmm, trodde du virkelig du skulle se forskjell på bare en uke? Tror du må være litt mer tolmodig. Krom virker ikke fra første tablett, du må nok gå på det et par uker før du kjenner noen virkning. Hvis du syns treningen er noe ork etter bare en uke, vil jeg anbefale deg og begynne med en annen form for trening. Trening skal være gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. september 2004 #3 Del Skrevet 29. september 2004 Trodde du virkelig at det skulle ta så kort tid å se forandringene? Jeg har holdt på nå i fire uker, og begynner å merke resultat. Men regner ikke med at alle de kiloene jeg har lagt på meg på mange år, skal forsvinne på en, to, tre. Ting tar tid, og de kiloene du har lagt på deg over lang tid, tar også lang tid å få av. Så tålmodighet er en viktig faktor her. Det er også viktig at du finner en måte å gjøre dette på, som du kan leve med. For det skal ikke bare være ork. Jeg spiser sunt i ukedagene, men unner meg sjokolade, ostepop ol i helgene. Det er den måten jeg klarer å gjøre det på. Og du må finne en måte for deg, som gjør at du klarer det på. Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #4 Del Skrevet 29. september 2004 hvrdan er det mulig å "sulte" i ukene - vil kalle det det når man paser på hva man putter inn i munnen, pog spise godis i helgen, jeg får jo sinnsyk dårlig samvittighet da, pg føler at det jeg driver med i ukene da bare er bortkasta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. september 2004 #5 Del Skrevet 29. september 2004 man SULTER vel ikke selv om man spiser sunt???? :o Jeg spiser sunt i ukedagene, om jeg skal snope så spiser jeg lakris, bocca eller annen mørk sjokolade, nøtter eller frukt. en dag i uka, gjerne i helga, spiser jeg stort sett det samme, men unner meg kanskje en lys sjokolade og spiser uten dårlig samvittighet. Tror kanskje det er innstillingen som bør endres først hos deg jeg... gi deg selv tid, og tenk, ikke bare putt inn. man trenger IKKE sulte selv om man tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #6 Del Skrevet 29. september 2004 vel jeg prøver å styre unna mellommåltider, sjokolade, brus og usunt pålegg og andre usunne ting. det vil jeg for meg kalle sulte, jeg som er vant til å hele tiden putte ett eller anna i munn..... ja jeg får elendig dårlig samvittighet, det gjør så vondt etter jeg har spist noe jeg ikke burde, har lyst til å løpe ne dpå treninga å trene det vekk i gjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 29. september 2004 #7 Del Skrevet 29. september 2004 Hm...høres for meg ut som om du må ta endre vanene dine, ikke bare tenke at "nå skal jeg slutte å spise alt jeg liker og trene masse". Det er jo bare ren terror! Begynn f.eks. med å bytte ut sjokolademellommåltidene dine med noe sunnere. Jeg har alltid yoghurt, no' frukt og knekkebrød + ost stående på jobben. Blir jeg sulten spiser jeg det istedenfor å løpe til sjokoladeautomaten. Og, som folket over her har påpekt, når du trener bør du jo gjøre noe du synes er ålreit! Om treningen føles helt pyton hver gang kommer det jo ikke til å bli en vane for deg - bare et forbigående onde du bruker for å gå ned i vekt. Og da er du jo nesten garantert å gå opp igjen den dagen du har gått ned det du vil og slutter å trene fordi du egentlig ikke liker det og i utgangspunktet bare trente for å slanke deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 29. september 2004 #8 Del Skrevet 29. september 2004 har spist krom i 3 dager og trent hardt i en uke' date=' men ser absolutt ingen forandringer og har fortsatt like lyst på noe søtt.... gir snart opp hele treninga jeg! bortkasta tid og energi![/quote'] Med den innstillingen og dine tilsynelatende dårlige stayer-evner tror jeg aldri du kommer til å se resultater. Trening og sunt kosthold OVER TID (og NEI det holder ikke med 1 uke) gir resultater. Et skippertak her og der vil ikke gi noen effekt...Synd men sant. Hold ut og du VIL se resultater etterhvert (gammelt jungelord ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. september 2004 #9 Del Skrevet 29. september 2004 Som oftest tar det 4-6 uker før du merker særlige resultater av trening, og jeg vil tippe det samme når det gjelder krom. Som sagt lenger oppe; hvorfor forventer du at det skal være lett å miste vekt du har brukt lange tider på å legge på deg? Nei, her trengs det noe mer enn furtende fjortis-holdninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. september 2004 #10 Del Skrevet 30. september 2004 jeg har samme søthunger jeg, er vant til å kunne spise en sjokolade om dagen.... det kan jeg ikke lenger. så da får man prøve å bytte det ut med andre ting da. sukkersuget KAN dekkes delvis av annet. For meg funker frokostknekkebrød (det der med innbakt frukt og sånt i) som gode og søte mellommåltider, sammen med knaskegulerøtter, rosiner, mandler eller frukt. MÅ jeg bare ha sjokolade, så har jeg faktisk lært meg å like bocca med hasselnøtter. den er sunnere (selv om kakao-innholdet faktisk ikke er så høyt som det bør være for å være "sunt") en den feitere, lyse sjokoladen. Lakris er også bedre, selv om det er sukker i det, så er det mindre kalorier. I krisetilfeller. ett annet tips jeg har lest (men ikke prøvd) er å pusse tenna når suget er som værst. det skal visstnok ta vekk lysten på søtt fordi det søte ikke smaker særlig godt med nypussede tenner. du har også flere lett-kakaoer som er "godkjent" å bruke i grethe roede kurs etc, de benytter jeg meg også av når det suger som værst. du må ha tålmodighet, så endrer også suget seg sier dem.... selv om suget hos meg er der leeenge. men je er STERK!! og forteller meg selv det stadig!! lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå