Gå til innhold

Barnehagen forlot sønnen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ihvertfall aldri godtatt det. Det er utilgivelig å forlate et barn sånn og det er bare flaks at det gikk bra. Hadde det skjedd noe med den ungen så hadde pipa her hatt en helt annen lyd. Ikke prøv å få meg til å tro noe annet.

 

At mor ler dette vekk tyder på at hun ikke innser hvor alvorlig dette egentlig er.

 

 

 

Endret av TuridS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ihvertfall aldri godtatt det. Det er utilgivelig å forlate et barn sånn og det er bare flaks at det gikk bra. Hadde det skjedd noe med den ungen så hadde pipa her hatt en helt annen lyd. Ikke prøv å få meg til å tro noe annet.

 

At mor ler dette vekk tyder på at hun ikke innser hvor alvorlig dette egentlig er.

 

 

 

Mor ler da overhodet ikke vekk hvor alvorlig hendelsen var. Hun har også fulgt opp med barnehagen, og de har i fellesskap sørget for at det ikke skal kunne skje igjen med noen barn i den barnehagen.

Derimot så ble det på en bisarr måte en underholdende tråd med masse spekulasjoner og grums i forhold til antagelser om at ts er et hoven, blærete, storforlangende menneske som forventer spesialbehandling og ikke evner å tenke lenger enn egne behov, avsporinger om utdannelsesnivå, overtidsbetaling, og mange som tydelig har et behov for å kunne føle seg smartere/bedre enn andre på den ene eller den andre måten. Det er lettere å le av.

Anonymkode: c7527...30c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt!

 

Har jobbet i mange herrans år i barnehage, aldri noen sinner har jeg eller kolleger engang vurdert å dra fra barnet i barnehagen! Vi har pent sittet og ventet, både 10-20- minutter, opptil 2 timer (på en fredag). Aldri kunne vi gått fra ett barn. Vi har også alltid vært to.

 

Håper dette er tull. Og er det ikke burde vedkommende som forlot ungen få sparken.

 Enig med deg!! Totalt uansvarlig og uprofesjonelt å gå fra et barnehagebarn på den måten!!! 😠

Hadde jeg hatt det EKSTREMT travelt selv (ala rekke et fly) så hadde jeg kjørt barnet til en kollega, eller faktisk en annen barnehagefamilie som KRISEløsning, forutsatt at foreldrene var på vei. (Liten bhg, liten plass)

Vi er forøvrig alltid 2 på senvakt og har rutiner for for sent hentede barn. Om vi ikke har hørt noe fra de,  ringer vi foreldrene ved stengetid. Om de er på vei kan den ene senvakten gå hjem, den andre venter SELVSAGT i bhg med barnet(!)

Om det ikke er mulig å få tak i de eller andre pårørende, så informeres styrer, og en venter deretter muligens et par timer før en ringer barnevernvakta. Som regel vil denne spørre om vi har mulighet til å ha barnet (hjemme) hos oss til foreldrene er lokalisert/en annen løsning er på plass. Har aldri vært borti det sistnevnte men har ventet på foreldre mange ganger. Har aldri vært snakk om mer enn 30-40 min. 

Uansett - MAN GÅR IKKE FRA ET BARN!!!!!!!😡😡

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...