Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #1 Del Skrevet 28. september 2004 I dag så la jeg merke til at så mange hadde kledd seg i vinterkåper og brukte skjerf. Og det var slett ikke kaldt ute. Selv hadde jeg singlet og tynn åpen jakke. Hadde 5 minutter å gå ute, og da jeg kom inn i butikken så holdt jeg på å svette i hel. Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg var klissvåt i pannen, og våt på hendene etter gjentatte forsøk på å tørke meg. Jeg følte bare at det holdt på å koke over inni meg og at varmen måtte ut der den kunne. Jeg kjente meg klam og varm og det var fryktelig ubehagelig. Det tok lang tid å få ned temperaturen. Måtte ta av jakken og sette meg ned. Det samme gjentok seg flere ganger. Noen få minutter ute i bevegelse, og svetten rant av meg. Heten presset seg ut. Veldig ubehagelig, følte meg utilpass og hadde mest lyst hive av meg alle klærne og få kjølt meg ned. Andre gikk i vinterjakker og skjerf. Så da lurer jeg. Blir ikke dere så varme? Er det ikke fryktelig ubehagelig å kle seg varmt når man skal inn og gå i butikker? Noe som slo meg var at jeg svettet mye mer nå enn jeg pleier. Jeg har blitt varm før også, men ikke sånn at pannen er helt våt, og jeg føler meg våt i håret. Og så begynte jeg å tenke på om det kan være de medisinene jeg bruker nå som er årsaken? For jeg har fått antidepressiva. Og det står at svetting kan være en bivirkning. Tror dere at det er dette som er årsaken, eller er det normalt å bli så varm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. september 2004 #2 Del Skrevet 28. september 2004 Tror gjerne det er en bivirkning av medisinene, ja! Har også hatt dett litt sånn i det siste (har gått på AD 6 uker), men jeg er verst om natten... Og da er det skikkelig ille også! :o Hvis du nettopp har begynt på dem kan du regne med at det sannsynligvis avtar om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 28. september 2004 #3 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har det sånn hele tiden, og skjønner veldig godt hva du snakker om. Jeg vet ikke hva det kommer av, for jeg går ikke på noe slags medisiner i det hele tatt. Plagsomt er det iallfall. Og til tider ganske flaut. Jeg går heller aldri i ordentlige vinterklær, for da blir svettingen straks mye verre når jeg kommer inn i oppvarmede rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå