ringblomst Skrevet 28. september 2004 #1 Del Skrevet 28. september 2004 Så har det skjedd igjen - jeg orker ikke å dra på trening. Blir jo skrekkelig dyrt dette her - å være støttemedlem. Noen andre som har det sånn? Og de som er flinke til å trene - vil dere være så snille å komme med andre råd enn feks at man får overskudd; for jeg vet jo det når jeg først har kommet meg av gårde. Problemet er å komme seg av gårde . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. september 2004 #2 Del Skrevet 28. september 2004 Så har det skjedd igjen - jeg orker ikke å dra på trening. Blir jo skrekkelig dyrt dette her - å være støttemedlem. Noen andre som har det sånn? Ja... :oops: Jeg sliter også veldig med å finne motivasjonen, har visst rota den bort.. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 28. september 2004 #3 Del Skrevet 28. september 2004 Her er enda et støttemedlem. Kan telle på en amputert hånd hvor mange ganger jeg har trent denne sommeren/høsten. Det er så ork å komme seg bort dit (selv om det bare er 10 min gange unna her jeg bor...) Har alltid et hav av unnskyldninger for ikke å trene - sannheten er vel at jeg er for bedagelig anlagt. Dessverre ingen råd å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 28. september 2004 #4 Del Skrevet 28. september 2004 Min motivasjon for trening er at jeg har det så vidunderlig bra med meg selv når jeg har trent! Jeg føler at kroppen virkelig nyter å bevege seg etter musikk, jeg kjenner etter trening en liten sånn murring i alle muskler akkurat som om kroppen prøver å smile. Magen nynner fornøyd og rompa kniser. Det er en følelse jeg ikke unner meg selv å gå glipp av! Jeg vet at hver treningstime gir meg bedre og bedre følelse, og mer glede over å mestre bedre på jobb og hjemme. Det er min lille tid for meg selv hvor jeg gjør det som er definitivt best for meg! Det er faktisk den handlingen jeg kan gjøre for meg selv som gir best resultater. Bruk energien til å komme dere på trening i stedet for å gremmes over at dere ikke kommer dere dit. Dere vil få enormt mye mer igjen for det! Hjalp det? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 28. september 2004 #5 Del Skrevet 28. september 2004 Naixin: Bra skrevet, akkurat slik føler jeg det også Digger trening, men var støttemedlem selv for halvannet år siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 28. september 2004 #6 Del Skrevet 28. september 2004 Er støttemedlem akkurat nå ja. Har desverre ikke tid. Resten av tida går med til håndball og jobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 28. september 2004 #7 Del Skrevet 28. september 2004 Har hatt perioder der jeg nærmest har vært støttemedlem ja. Men den tida er over nå. Det gjelder bare å komme inn i en god vane. Tenker man først en dag at det ikke er så farlig og at man skal trene i morgen, så blir det fort til at man aldri trener. Trener nå 3-5 ganger i uka stort sett, noen ganger mer. Nå får jeg skikkelig god samvittighet hver gang jeg trener, og hver gang jeg skipper treninga av ren latskap får jeg kjempedårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #8 Del Skrevet 28. september 2004 Nei, det er jeg ikke. Men jeg er veldig glad for at dere finnes Dere sørger for at senteret mitt har så bra økonomi --> godt utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. september 2004 #9 Del Skrevet 29. september 2004 Nei, det er jeg ikke. Men jeg er veldig glad for at dere finnes Dere sørger for at senteret mitt har så bra økonomi --> godt utstyr Mitt SATS-senter kan ikke ha støttemedlemmer hvis det er det som sørger for vedlikehold av apparater....Greit nok at de sponser kaffe og kjeks osv, men de burde heller prioritert å vedlikeholde utstyret. Tror jeg må fylle ut et slikt klageskjema... Støttemedlem er jeg IKKE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. september 2004 #10 Del Skrevet 29. september 2004 Mitt tips for motivasjon er å lage seg et system... Det betyr kort fortalt at jeg plukker ut et visst antall timer jeg går på i uka - og som jeg vet jeg liker. Så inngår jeg kontrakt med meg selv om at jeg skal følge opp og belønner meg med et eller annet når jeg har gjennomført (nye sko f.eks..) Etterhvert blir det nesten en tvang å skulle komme seg avgårde. F.eks kollliderte treninga mi mandag med to møter og jeg fikk ikke gått - det var hardt. I dag er det ny tørn og jeg MÅ gå - føler meg rastløs og stiv. Nå har jeg funnet enda mer motivasjon i å se kroppen endre seg og bli finere/sterkere - kjenne at det er fremgang fra time til timer (orker mer) og jeg føler meg bedre, er sjeldnere syk og mindre stressa. Ikke noe støttemedlemsskap for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2004 #11 Del Skrevet 29. september 2004 Er ikke støttemedlem nei -har innsett mine begrensninger og aldri meldt meg inn... Har funnet ut at det jeg må gjøre er å melde meg på et konkret kurs med faste timer -da kan det ikke utsettes til "i morgen" og jeg føler mye sterkere at jeg "må" gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. september 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 29. september 2004 Etter at jeg skrev innlegget i går, klarte jeg på overraskende vis å få fingeren ut. Trente i litt over en time på egen hånd, og på fredag har jeg avtalt time med en trener . Vet det kommer til å bli støttemedlemsperioder igjen, men nå er jeg likevel godt fornøyd med meg selv . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. september 2004 #13 Del Skrevet 29. september 2004 Er ikke støttemedlem nei -har innsett mine begrensninger og aldri meldt meg inn... Samme her. Liker ikke å kaste penger ut av vinduet, og VET at jeg aldri hadde dratt meg dit nok ganger til å "tjene det inn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 29. september 2004 #14 Del Skrevet 29. september 2004 Etter at jeg skrev innlegget i går' date=' klarte jeg på overraskende vis å få fingeren ut. Trente i litt over en time på egen hånd, og på fredag har jeg avtalt time med en trener . Vet det kommer til å bli støttemedlemsperioder igjen, men nå er jeg likevel godt fornøyd med meg selv .[/quote'] Så bra, "ringblomst". Da er du jo igang! Det hjelper å sette fokus på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. september 2004 #15 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg var støttemedlem for to år siden, og aldri mer. Nå trener jeg hjemme, de dagene jeg ønsker å trene. Mye bedre for meg, for da slipper jeg å gå med konstant dårlig samvittighet. Og lommeboken slipper å minke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå