Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 25. april 2016 at 9.53, jentefranorge skrev:

Hun har allerede fylt på kinnbein med restylane.. Så er bare å krysse det av på listen ;) I tillegg har hun fylt på smilerynkene og botox i panne og mellom bryn. 

Og til dere som følger henne på Snap, hun tjener penger på det også! Når man fronter produkter så tar de alle følgere i betraktning, snapchat, instagram, twitter, facebook, blogg. Jo flere følgere totalt, jo mer betalt for produktreklame... Også det at snap brukes for å reklamere på sin blogg. 

Je følger selv flere kjendiser på Snap og de legger ut mye skjult reklame der. Jeg leste et sted at Kylie Jenner fikk flere millioner for hver reklamesnap hun la ut :)

Nå er vel ikke akkurat Isabel og Kylie Jenner sammenlignbare :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse klickbait både på blogg og snapchat nå. "Pierre hadde slått opp om jeg ikke opererte meg, les på bloggen!!" "Singel.. Les på bloggen!!!!" Ugh. Noen som har gått på det og vet hva hun faktisk har skrevet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke, men så på insta at flere skriver at dette bare handler om at hun forsvarer Pierre i forhold til det innlegget han skrev. Det er som vanlig bare clickbait og hun er ikke singel. Folk må gå lei snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, acetosella skrev:

Masse klickbait både på blogg og snapchat nå. "Pierre hadde slått opp om jeg ikke opererte meg, les på bloggen!!" "Singel.. Les på bloggen!!!!" Ugh. Noen som har gått på det og vet hva hun faktisk har skrevet? 

Hun kjefter på de som tror det er P som har fått henne til å operere seg, skryter vilt og hemningsløst over hvor fantastisk han er og igjen snakker om at hun alltid har hatt en liste over hva hun vil ha gjort så det gikk ikke på han og blablabla

I den singelgreia spekulerer hun på om at medienorge ville gått av skaftet om hun ble singel, tror hun ville blitt fotfulgt av journalister osv. Fordi en blogger i Sverige har blitt singel og det er visst noen medieoppslag om det og da kommer det same til å skje her dersom O STORE ISABEL skulle blitt singel må skjønne .... ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke en annen tråd her som kun omhandlet Pierre og Isabel? Hadde det ikke vært greit å fortsette å bruke den?:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hironakamura skrev:

Var det ikke en annen tråd her som kun omhandlet Pierre og Isabel? Hadde det ikke vært greit å fortsette å bruke den?:)

Jo, det var det. Kanskje den er til modereing eller noe? 

Isabel lurer forresten på om vi vil vite hvilke hårprodukter hun bruker. Vil vi det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, hironakamura skrev:

Var det ikke en annen tråd her som kun omhandlet Pierre og Isabel? Hadde det ikke vært greit å fortsette å bruke den?:)

her er den

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss holdes oss til den andre tråden da :) Er så unødvendig med to like tråder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LeilaS skrev:

La oss holdes oss til den andre tråden da :) Er så unødvendig med to like tråder. 

Enig. Moderatorene kan slette denne tråden! KAN DERE GJØR DET MODERATORER???

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 12.3.2016 den 21.05, Miranda16 skrev:

Svært få jeg har sett som ikke har oppnådd forbedringer med en neseoprasjon, men synes desidert nesen hennes var bedre pre-operasjon! Er like sjokkert som mange av dere andre....!

Mange som har operert nesen sin uten at det har blitt stygt, det er bare det at de opererer naturlig den naturlig, og ikke for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...