Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk ikke Martine ut og fortalte at hun trakk seg fra rampelyset? Det ble vel kjedelig for henne. For en latterlig teit gjeng, paradise-folka er gode på casting.

Uten å "forsvare" Martine, så ble faktisk intervjuet med henne spilt inn i sommer/tidlig høst. Hun har ikke gjort noe nytt intervju etter at hun sa at hun skulle vekk fra rampelyset. Rett skal være rett. At de tar opp det intervjuet er vel som flere andre her har påpekt, på grunn av oppmerksomhet. Eller at Pierre ikke klarte å heve seg over det lengre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å "forsvare" Martine, så ble faktisk intervjuet med henne spilt inn i sommer/tidlig høst. Hun har ikke gjort noe nytt intervju etter at hun sa at hun skulle vekk fra rampelyset. Rett skal være rett. At de tar opp det intervjuet er vel som flere andre her har påpekt, på grunn av oppmerksomhet. Eller at Pierre ikke klarte å heve seg over det lengre.

Åå, da så. I blogginnlegget hans så virket det som om hun hadde gått ut med noe nytt nå. Uansett så er de fantastisk idiotiske, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, da så. I blogginnlegget hans så virket det som om hun hadde gått ut med noe nytt nå. Uansett så er de fantastisk idiotiske, etter min mening.


Det trodde jeg og! Og da følte jeg kanskje at det faktisk var Martine som var ute etter oppmerksomheten og at det var hun som var den store stygge ulven. Men når ingen kan finne et nytt intervju med henne, så skjønner jeg ikke greia med å ta det opp på bloggen nå? Også både Pierre OG Isabelle. De er tydeligvis ute etter oppmerksomhet and fame, og det på bekostning av Martine. Herregud noe så ufatterlig tragisk. Jeg så at moren til Martine hadde kommentert på instagrammen til Pierre også.

Aner ikke hva man skal tro her! For noen utrolig UMODNE mennesker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Jeg er riktignok litt glad i snusk og sladder om kjendiser, men dette blir for teit for meg. De er hverken kjendiser, men de prøver desperat å opprettholde en slags E-kjendis status. Det er altfor privat og personlig, det er flaut. Det er rett og slett en salig røre av tomme hoder, solpudder, hårvoks og restylane. Kan de ikke ta en heftig trekant og ordne opp der en gang for alle. PS: Trekanten behøver ikke filmes, men det gjør ikke noe om den blir det heller. :krangle::humpe::pisk::danser::balltre::helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er riktignok litt glad i snusk og sladder om kjendiser, men dette blir for teit for meg. De er hverken kjendiser, men de prøver desperat å opprettholde en slags E-kjendis status. Det er altfor privat og personlig, det er flaut. Det er rett og slett en salig røre av tomme hoder, solpudder, hårvoks og restylane. Kan de ikke ta en heftig trekant og ordne opp der en gang for alle. PS: Trekanten behøver ikke filmes, men det gjør ikke noe om den blir det heller. :krangle::humpe::pisk::danser::balltre::helen:


Haha!
:ler:
Ja dette er bare flaut flaut flaut. I starten trodde jeg faktisk at Pierre og Isabel ikke gjorde dette for Pr, men for å faktisk hevde sin uskyld, som de så fint påstår. Men det er jo tydelig dette bare var et PR stunt, da det ikke finnes snurten av noe intervju med Martine på god kveld Norge sine sider. Eneste jeg kan finne er det fra september. 
Men ja, jeg falt for det dumme pr stuntet deres.. :roll:   Men syns det er utrolig drøyt av Pierre og Isabel og til og med gå til angrep på moren til Martine på instagram og, der de fortsetter å hevde at Martine lyver osv..  ÅH DET ER SÅ PINLIG.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, da så. I blogginnlegget hans så virket det som om hun hadde gått ut med noe nytt nå. Uansett så er de fantastisk idiotiske, etter min mening.

Ja, trodde det først jeg og :) så tenkte først at jeg skjønner litt at han tar det opp på bloggen. Men da jeg fant ut at han refererte til et intervju gjort for flere måneder siden, så fant jeg ut at de er like høl i hue hele gjengen. Gleder meg til paradise neste år da! Haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Haha! :ler:
Ja dette er bare flaut flaut flaut. I starten trodde jeg faktisk at Pierre og Isabel ikke gjorde dette for Pr, men for å faktisk hevde sin uskyld, som de så fint påstår. Men det er jo tydelig dette bare var et PR stunt, da det ikke finnes snurten av noe intervju med Martine på god kveld Norge sine sider. Eneste jeg kan finne er det fra september. Men ja, jeg falt for det dumme pr stuntet deres.. :roll:   Men syns det er utrolig drøyt av Pierre og Isabel og til og med gå til angrep på moren til Martine på instagram og, der de fortsetter å hevde at Martine lyver osv..  ÅH DET ER SÅ PINLIG.

Det er flaut uansett grunn. Unge PR-kåte mennesker som gjør HVA som helst for å bli kjendiser, og kanskje få lov til å henge på Tjuvholmen med resten av trash-eliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet med Martine er gammelt, så det er jo Pierre og Isabel som det opp igjen! Herregud. De ventet vel på at ting skulle roe seg, for å så dra det opp igjen. I denne situasjonen kan de faktisk ikke skylde på Martine og si hun er pr kåt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet med Martine er gammelt, så det er jo Pierre og Isabel som det opp igjen! Herregud. De ventet vel på at ting skulle roe seg, for å så dra det opp igjen. I denne situasjonen kan de faktisk ikke skylde på Martine og si hun er pr kåt. 


Enig! Noe så utrolig barnslig og unødvendig å dra opp igjen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er vel på tide å bumpe denne tråden, ettersom Pierre og Isabel har bekreftet at de er et par nå på Side2. Lukter vi et nytt dramatisk innlegg (eventuelt en ny opptreden på God kveld Norge) fra Martine nå da? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel på tide å bumpe denne tråden, ettersom Pierre og Isabel har bekreftet at de er et par nå på Side2. Lukter vi et nytt dramatisk innlegg (eventuelt en ny opptreden på God kveld Norge) fra Martine nå da? 


HAHA jeg så det. Leste innlegget på bloggen til Isabell. De var ikke kjærester, men han var MIN skrev hun. Og hun var 50 % sikker på at han hadde vært utro når han kom inn døren på hotellet... Altså HALLO, man kan ikke være i et forhold uten at man stoler på hverandre?! Blir nok et heftig forhold om det er null trust. Good luck sier jeg bare :P
Men har de bekfreftet de er et par nå da? Jaja, spent på om Martine kommer med noe respsons
:fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg er litt ferdig med hele det trekant-dramaet. Orker faktisk ikke å gi det oppmerksomhet, fordi de er bare tre ungdommer som fremdeles lever på ungdomsskolen! Så utrolig trist...

Men jeg skal jo selvfølgelig innrømme at jeg må få med meg sladder, så egentlig motsier jeg meg selv, uten og egentlig innse det, fordi det er som med en ulykke - man klarer liksom ikke la være å se på...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på tide å bumpe denne tråden, ettersom Pierre og Isabel har bekreftet at de er et par nå på Side2. Lukter vi et nytt dramatisk innlegg (eventuelt en ny opptreden på God kveld Norge) fra Martine nå da? 

Jeg visste de kom til å bli par!  Har bare ventet på det. Siden de har hengt MYE sammen etter PH. Stakkars Martine. Isabel er en shitty venninne. Kanskje Pierre er utro mot henne med Martine?  Nå DET hadde vært gøy! :ler:

Endret av smalls
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det trodde jeg og! Og da følte jeg kanskje at det faktisk var Martine som var ute etter oppmerksomheten og at det var hun som var den store stygge ulven. Men når ingen kan finne et nytt intervju med henne, så skjønner jeg ikke greia med å ta det opp på bloggen nå? Også både Pierre OG Isabelle. De er tydeligvis ute etter oppmerksomhet and fame, og det på bekostning av Martine. Herregud noe så ufatterlig tragisk. Jeg så at moren til Martine hadde kommentert på instagrammen til Pierre også.

Aner ikke hva man skal tro her! For noen utrolig UMODNE mennesker.

Åh, dette har jeg ikke fått med meg, hvilket bilde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver altså at hun ikke stoler på han og at han nok ikke stoler på henne heller.  Han rettferdiggjør utroskapen med at han har full og at det ikke betydde noe.

 

Grunnlag for et ordentlig kost og langvarig forhold detta! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...