Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Er veldig spent på når hun har tenkt å operere nesa! Var ikke klar over det før jeg så tv3play innslaget hennes, at hun var på tanken å gjøre det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hun vil at kjæresten skal skjemme henne ut????

Tror ikke han trenger å gjøre akkurat det da...

Haha, har hun skrevet det? Mente hun "skjemme bort"?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev jo for en stund siden at hun kjenner en av guttene som er med i årets PH. Hvem er med meg og vedder på at hun kommer til å klistre seg på han som en klegg fra det starter på TV, så hun ikke blir glemt selv? 😂 Henger seg på han bare for å få bilder til bloggen og instagram vil jeg tro 

Endret av embla1807
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Da har jeg nettopp vært innom blogg.no og gjort dagens handling- nemlig gi klikk til de 6 øverste plassen. Dette må jeg jammen huske hver eneste dag. Jeg leser ikke så mye blogger, men har dessverre fått med meg sraad sin og den er... Tja, graverende :P Hun skal ikke få klikk av meg for å si det sånn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miss/usikker skrev:

Ahh.. Da har jeg nettopp vært innom blogg.no og gjort dagens handling- nemlig gi klikk til de 6 øverste plassen. Dette må jeg jammen huske hver eneste dag. Jeg leser ikke så mye blogger, men har dessverre fått med meg sraad sin og den er... Tja, graverende :P Hun skal ikke få klikk av meg for å si det sånn.

Haha gjør du også det? Jeg klikker på de under henne også

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Nutz skrev:

Haha ja, gjort det en stund nå 😜 Kanskje jeg bare skal ta hele lista hver dag utenom henne 😜

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, super-s skrev:

Haha, har hun skrevet det? Mente hun "skjemme bort"?

Ja, det var flere som påpekte det i kommentarfeltet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Titan skrev:

Tenkte det jeg også - hun prøver å få det til å høres ut som om hun blir nedrent av gale fæns til enhver tid. Rart ingen av de virkelig store kjendisene i Norge klager over dette og hun klager etter noen måneder som blogger der hun egentlig har bare skrevet svada til kjæresten sin ...det er på tide å lande nå Isabell. Det er nok ingen som blir "star-truck" av å se deg :P

Og for de som ikke henger med på den siste kommentaren så er det et godt gammeldags PH uttrykk, litt som at de er seg selv 110% og at det er mugler i osen .... ;)

Hahah sant!

For en superklein person hun er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nutz skrev:

Hehe, jeg å ;) Jeg bryr meg ikke så mye om hvem som er på topp, men den jenta fortjener det ikke. Hun blogger KUN for å få oppmerksomhet og status. Urk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Hehe, jeg å ;) Jeg bryr meg ikke så mye om hvem som er på topp, men den jenta fortjener det ikke. Hun blogger KUN for å få oppmerksomhet og status. Urk. 

Er samme her, jeg leser ingen norske blogger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu virker helt desperat. På Snapchat så "reklamerer" hun for gamle innlegg. Det innlegget om de guttene som ville ta bilde når hun spiste har hun "reklamert" for minst 5ganger de siste dagene. 

Virker som hun sliter med lesertallene 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Missy1 skrev:

Hu virker helt desperat. På Snapchat så "reklamerer" hun for gamle innlegg. Det innlegget om de guttene som ville ta bilde når hun spiste har hun "reklamert" for minst 5ganger de siste dagene. 

Virker som hun sliter med lesertallene 

Det gjør hun på instagram. Er 3-5 reklameringer for hvert eneste blogginnlegg. Jeg lurer faktisk på om det er KUN det hun bruker instagram til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nutz skrev:

Det gjør hun på instagram. Er 3-5 reklameringer for hvert eneste blogginnlegg. Jeg lurer faktisk på om det er KUN det hun bruker instagram til.

Forundrer meg ikke. Virker som det er det hun bruker Snapchat til iallfall. Syns det er veldig rart at hun reklamerer for innlegg som hun skrev for flere dager siden, som om hun er redd for at ikke alle fikk det med seg 😂

Lurer også litt på om hun tror at hun er fritatt fra å merke innleggene sine som reklame. Skjeldent hun har merket med sponset/annonse i innlegg selvom hun åpenlyst reklamerer for ting

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Missy1 skrev:

Forundrer meg ikke. Virker som det er det hun bruker Snapchat til iallfall. Syns det er veldig rart at hun reklamerer for innlegg som hun skrev for flere dager siden, som om hun er redd for at ikke alle fikk det med seg 😂

Lurer også litt på om hun tror at hun er fritatt fra å merke innleggene sine som reklame. Skjeldent hun har merket med sponset/annonse i innlegg selvom hun åpenlyst reklamerer for ting

Nå holder jeg meg unna bloggen for å ikke gi klikk, men jeg trodde faktisk hun var ganske god til å merke når noe var sponset? Har i hvert fall fått det inntrykket tidligere.

Da var det dog for å vise "Hei, se på meg, jeg er så utrolig kul og flink og kjendis så jeg får alt mulig dritt sponset! Jeg trenger ikke betale for tingene mine for jeg er VIP #spons #sponset #sponsetgirl #lykkespong #kjendisspons"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mjauritz skrev:

Nå holder jeg meg unna bloggen for å ikke gi klikk, men jeg trodde faktisk hun var ganske god til å merke når noe var sponset? Har i hvert fall fått det inntrykket tidligere.

Da var det dog for å vise "Hei, se på meg, jeg er så utrolig kul og flink og kjendis så jeg får alt mulig dritt sponset! Jeg trenger ikke betale for tingene mine for jeg er VIP #spons #sponset #sponsetgirl #lykkespong #kjendisspons"

Har samme inntrykk men jeg leser ikke bloggen så hvem vet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler litt på at hun har forstått at hun må skatte/momse (husker ikke helt hvordan det funker) av de klærne hun får #sponset. Lurer på om hun får skattesmell pga dette.. har inntrykk at at Skatteetaten er litt mer på ballen mot bloggerne enn det feks Forbrukerombudet er.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, strawberryjaw skrev:

Rart hun ikke er med i bloggerne! Hun som er så kjendis, mener jeg.. :) 

Ja, synes det er rart jeg også, for som hun selv sier så er hun jo på nivå med Sophie Elise! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, strawberryjaw skrev:

Rart hun ikke er med i bloggerne! Hun som er så kjendis, mener jeg.. :) 

Ja, hun er superkjendis nå hun. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...