Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Jeg nekter å gå inn for å lese innlegget som er mot SE, men OM det er sånn at hun går kraftig imot henne så håper jeg (og tror) at det blir litt som å tisse i buksa.

Mange av Sraad sine lesere er nok også faste lesere av SE, siden bloggverden ikke er så himla stor og SE blogget om ca det samme som Sraad blogger om nå for noen år tilbake og har sikkert en haug av fjortisfans hun også. Jeg vil stå i håpet og virkelig tro at fanbasen til SE er sterkere og at hvis hun driver å skriver stygt om SE så vil deres felles fans heller ta SE sin side og begynne å misslike Sraad de også. Da slutter de å heie henne frem og heller slutter å lese bloggen. Jeg ser jo hvor maniske mange av fangirlsa til disse store bloggerne er når noen kritiserer SE, AR eller en annen stor blogger, de går jo bananas. 

Stå på Isabell, endelig begynner lesertallene å gå ned! For annenhver dag så hun må komme med et nytt PR-stunt for å få de opp igjen, men for hver gang så blir de mindre og mindre troverdige, og snart har hun brukt opp alt hun har. Så på blogglisten (ja, stalker den listen i håp om at hun faller ned) at det ikke er mange dager siden hun IGJEN postet "10 ting du ikke visste om PH"! Hallo! Hvor mange ganger kan du skrive om det?! Hvor mye er det vi ikke vet om PH liksom?! Jeg tror det er 20 innlegg med AKKURAT den overskriften. Hun gjør det fordi det tidligere har gitt henne klikk, men nå gjorde det ikke det, så derfor = nakenbilder med Pierre på insta og hets mot SE på bloggen.

Endret av mjauritz
skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, frk91 skrev:

SE svarte Isabel i kommentarfeltet på instagram:ph34r:

OG bestevenninnen til SE svarte, liker at det brygger opp til krangel på Instagram. Da kan jeg følge med med god samvittighet uten å gi henne klikk:fnise:

Edit: Wops, skulle endre innlegg, ble visst et svar til meg selv

Endret av frk91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, frk91 skrev:

SE svarte Isabel i kommentarfeltet på instagram:ph34r:

Hva svarte hun? :) Kan ikke finne det :((

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, mm456 skrev:

Finner ikke jeg heller. Kanskje hun har slettet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, mm456 skrev:

Det er under det 3. bildet på instagram. SE spør hvorfor Isabell trodde SE skrev om henne, og at hun ikke har nevnt Isabell på bloggen. Hun stusser også over at Isabell laget et helt innlegg om SE.

Deretter kommenterer hun at hun aldri hadde ment noe sånt (?), og at det er dumt at Isabell ikke tok det opp med henne som person, men måtte gå offentlig. 

Så svarer Isabell, SE. Hun mener at det ikke spiller noen rolle om SE mente henne eller Anna (faktisk), men hun syns det er tåpelig og snakke nedverdigende om andre som "klikkhorer" når hun har gjort det selv.

:sprettoy:

Resten av kommentarene hyller SE, og er ganske harde mot Isabell. Men jeg antar at man høster det man sår :) 

Endret av Ms.Sommerfugl
Beklager om det var litt rotete, men håper dere skjønner
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Det er under det 3. bildet på instagram. SE spør hvorfor Isabell trodde SE skrev om henne, og at hun ikke har nevnt Isabell på bloggen. Hun stusser også over at Isabell laget et helt innlegg om SE.

Deretter kommenterer hun at hun aldri hadde ment noe sånt (?), og at det er dumt at Isabell ikke tok det opp med henne som person, men måtte gå offentlig. 

Så svarer Isabell, SE. Hun mener at det ikke spiller noen rolle om SE mente henne eller Anna (faktisk), men hun syns det er tåpelig og snakke nedverdigende om andre som "klikkhorer" når hun har gjort det selv.

:sprettoy:

Resten av kommentarene hyller SE, og er ganske harde mot Isabell. Men jeg antar at man høster det man sår :) 

Takk for svar! :) Haha, ja som Sophie sier; hvis skoen passer.... Tåpelig av Isabel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, mm456 skrev:

Takk for svar! :) Haha, ja som Sophie sier; hvis skoen passer.... Tåpelig av Isabel.

I det minste er det jo bekreftet at folket heier på SE.

SE har nok vært litt klikkhore (unnskyld uttrykket) en gang i tiden, men det er åpenbart at SE har kommet en lang vei. Jeg har gått fra å tenke "akk, enda en rosablogger" til og tenke at hun faktisk har noe å si.

Isabell der i mot... 21 år gammel? Eller var det 22? Uansett, jeg kan forstå at en 16-17 åring ikke tenker så fryktelig langt når det gjelder hva som bør publiseres eller ei, men enkelte (voksne) bloggere har virkelig ingen hemninger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ofte jeg sier at noen er dumme, men jeg må nok si nå at Isabell er vel hmmm ikke så intelligent. Hun har skrevet 3 innlegg tydeligvis som jeg ser på Instagram.

Innlegg 1: "angrep" på SE

Innlegg 2: Prøver å forklare innlegget sitt 

Innlegg 3: Hun beklager

Det jeg ser her er at hun håpet på å få støtte å følgere ved å angripe en av de største bloggerne pågrunn av antall lesere SE har.

Deretter fikk hun massiv motstand å skrev til SE at hun syns ikke det er riktig å kalle noen klikkhore fordi hun selv gjør det samme. Skrev Isabell til sophie. 

Altså hun prøvde å skape kaos å få hjelp fra leserne noe hun ikke fikk å skjønte alt gikk egentlig en helt annen vei en forventet noe som egentlig er forutsigbart i seg selv å derfor ba hun om unnskyldning. Viser at hun ikke har ryggmarg. Hun står ikke for sine meninger selv om de er absurde. Men jeg tipper hele bloggnorge har klikket seg inn i dag å isabel har nok en gang "seiret". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sool skrev:

Er ikke ofte jeg sier at noen er dumme, men jeg må nok si nå at Isabell er vel hmmm ikke så intelligent. Hun har skrevet 3 innlegg tydeligvis som jeg ser på Instagram.

Innlegg 1: "angrep" på SE

Innlegg 2: Prøver å forklare innlegget sitt 

Innlegg 3: Hun beklager

Det jeg ser her er at hun håpet på å få støtte å følgere ved å angripe en av de største bloggerne pågrunn av antall lesere SE har.

Deretter fikk hun massiv motstand å skrev til SE at hun syns ikke det er riktig å kalle noen klikkhore fordi hun selv gjør det samme. Skrev Isabell til sophie. 

Altså hun prøvde å skape kaos å få hjelp fra leserne noe hun ikke fikk å skjønte alt gikk egentlig en helt annen vei en forventet noe som egentlig er forutsigbart i seg selv å derfor ba hun om unnskyldning. Viser at hun ikke har ryggmarg. Hun står ikke for sine meninger selv om de er absurde. Men jeg tipper hele bloggnorge har klikket seg inn i dag å isabel har nok en gang "seiret". 

Hun beklaget seg ikke.. Det innlrgget handlet om noe helt annet.. Noe om spiseforstyrrelse og mat osv.. At hun kanskje hadde sagt noe feil i et innlegg en dag, så hun beklaget seg overfor det.. Ingenting med SE å gjøre

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise slår Isabel langt ned i støvlene. SE har vært en stor blogger i mange år og har stor fanebase. Isabel derimot, not so much. Tror heller folk klikker seg inn på bloggen fordi de er nysgjerrig og ikke fans. Hun begynte å synke og måtte komme på noe for å få flere klikk. Derfor så går hun på angrep på Norges største blogger? Helt latterlig. Digger det er så mange som støtter SE ;) Det hele backfired og håper hun synker enda mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hun beklaget seg ikke.. Det innlrgget handlet om noe helt annet.. Noe om spiseforstyrrelse og mat osv.. At hun kanskje hadde sagt noe feil i et innlegg en dag, så hun beklaget seg overfor det.. Ingenting med SE å gjøre

Ok det kom veldig fort etter hverandre så antok at det var derfor. Å jeg antar hun skjønte det var akkurat det leserne ville tro for å få klikk. Vel siden jeg ikke klikker meg inn på bloggen så er det ikke rart ting kan misforstås :fnise:

Endret av Sool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAH!

Hun slettet posten om SE på instagram fordi folk bare støttet SE også la hun ut posten på nytt! Sånn at ingen skulle se at hun ble totalt latterliggjort i sitt eget kommentarfelt.

Hun altså! Hahahah!

EDIT: Jeg påpekte det i kommentarfeltet og hun var faen så rask til å slette kommentaren min :roll:

Kan også legge til at jeg gikk inn på bloggen for å kommentere, men den går nok ikke gjennom. "Jeg beklager" innlegget handler forresten IKKE om SE, men at hun beklager for at hun sier hun sultet seg en dag. Klikkhore! :roll:

Endret av mjauritz
La til
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å legge ut screenshots? Hvis det er det kan jeg sikkert alltids gjøre det, men gidder ikke om det uansett blir moderert bort:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mjauritz skrev:

HAHAH!

Hun slettet posten om SE på instagram fordi folk bare støttet SE også la hun ut posten på nytt! Sånn at ingen skulle se at hun ble totalt latterliggjort i sitt eget kommentarfelt.

Hun altså! Hahahah!

EDIT: Jeg påpekte det i kommentarfeltet og hun var faen så rask til å slette kommentaren min :roll:

Kan også legge til at jeg gikk inn på bloggen for å kommentere, men den går nok ikke gjennom. "Jeg beklager" innlegget handler forresten IKKE om SE, men at hun beklager for at hun sier hun sultet seg en dag. Klikkhore! :roll:

Skjønner hun at hun driter seg loddrett ut?! Det er flaut og som en sa her, hennes lesere er sikkert SE sine lesere også.  De støtter SE fremfor Isabel. Jeg støtter LETT SE. Isabel er den største klikkhora.

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, marizz skrev:

Er det lov å legge ut screenshots? Hvis det er det kan jeg sikkert alltids gjøre det, men gidder ikke om det uansett blir moderert bort:fnise:

Det er ikke lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mulig å være så dum og korttenkt!? Altså, trodde hun virkelig hun kom til å få masse støtte for å kritisere Sophie Elise? :ler:Må si jeg godter meg litt å se hun får så mye kritikk i kommentarfeltet på IG. Det er på sin plass. Jeg blir utrolig flau på hennes vegne. 

Håper ingen klikker seg inn på bloggen mer, så hun kan synke lengre og lengre ned på listen. Hun får prisen for Norges verste blogger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett programmet, men de er altså med i programmet kickstart på tv3 play.
Jeg har sett tidligere episoder av dette programmet og det handler om folk som skal komme i gang med trening, så jeg forstår ikke helt hva den nakenshooten deres hadde i det programmet å gjøre. Gidder ikke støtte tv3 med views heller for å finne ut, få de der bort fra sosiale medier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...