Andrea89 Skrevet 4. februar 2016 #281 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg ler meg IHJEL av innlegget med bildedryss av middagsdaten "SÅ sinnsykt god mat " Til og med jeg klarer å diske opp med noe som ser bedre ut enn en svidd "kalvestek", ris, bakt potet og ihjelkokt brokkoliblanding... Er forresten veldig enig i det Titan skriver 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 4. februar 2016 #282 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Eneste grunnen til at de ligger så høyt oppe nå er fordi de "slo opp" og fikk masse klikk... Hvis man sjekke sraad på blogglisten så ser man at hun (heldigvis) hadde begynt å synke ganske så hardt før de kom med dette PR stuntet. at de ikke blir flau, altså.. Hver gang hun går ned så legger hun ut noe skikkelig Ph drama dritt og hopper opp igjen... Åh hun er så ekkel! Hadde hun på snap og hun tror hun er Kylie Jenner... Merker også jeg ble satt ut av at hun skriver "vinn tur til New York" når det egentlig var Shai sin konkurranse... Eneste man kunne vinne via hennes blogg var noe barberhøvler.. Så ser du folk i kommentarfeltet begynner i det lange og brede om hvorfor akkurat de fortjener å vinne turen... TUREN SOM IKKE HAR NOE MED ISABELL SIN BLOGG Å GJØRE! Hun får det til å virke som om hun har denne konkurransen... Det blir som at jeg skal gi bort en singlet fra Cubus men reklamere for Cubus sin "private" konkurranse som om det hadde noe med meg å gjøre, bare fordi jeg akkurat da skulle gi bort denne singletten... Endret 4. februar 2016 av mjauritz La til mer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 5. februar 2016 #283 Del Skrevet 5. februar 2016 11 timer siden, mjauritz skrev: Eneste grunnen til at de ligger så høyt oppe nå er fordi de "slo opp" og fikk masse klikk... Hvis man sjekke sraad på blogglisten så ser man at hun (heldigvis) hadde begynt å synke ganske så hardt før de kom med dette PR stuntet. at de ikke blir flau, altså.. Hver gang hun går ned så legger hun ut noe skikkelig Ph drama dritt og hopper opp igjen... Åh hun er så ekkel! Hadde hun på snap og hun tror hun er Kylie Jenner... Merker også jeg ble satt ut av at hun skriver "vinn tur til New York" når det egentlig var Shai sin konkurranse... Eneste man kunne vinne via hennes blogg var noe barberhøvler.. Så ser du folk i kommentarfeltet begynner i det lange og brede om hvorfor akkurat de fortjener å vinne turen... TUREN SOM IKKE HAR NOE MED ISABELL SIN BLOGG Å GJØRE! Hun får det til å virke som om hun har denne konkurransen... Det blir som at jeg skal gi bort en singlet fra Cubus men reklamere for Cubus sin "private" konkurranse som om det hadde noe med meg å gjøre, bare fordi jeg akkurat da skulle gi bort denne singletten... Hæ??? Det burde vel gå som villedende markedsføring vel? Jeg blir helt flau over hele dama og vil ha henne bort fra topplisten. Har begynt å klikke meg inn på helt random blogger jeg egentlig ikke leser, bare for å gi views til andre enn henne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 5. februar 2016 #284 Del Skrevet 5. februar 2016 3 timer siden, Nutz skrev: Hæ??? Det burde vel gå som villedende markedsføring vel? Jeg blir helt flau over hele dama og vil ha henne bort fra topplisten. Har begynt å klikke meg inn på helt random blogger jeg egentlig ikke leser, bare for å gi views til andre enn henne! Ja! På instagram har hun til og med skrevet "Jeg har en konkurranse hvor du kan vinne tur til New York". Hun stjeler rett og slett en konkurranse for å få klikk! Hun har ikke en konkurranse om det, hun har en hvor man kan vinne barberhøvler, men Shai (barberhøvel merke) har en konkurranse hvor man kan vinne tur! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 5. februar 2016 #285 Del Skrevet 5. februar 2016 2 timer siden, mjauritz skrev: Ja! På instagram har hun til og med skrevet "Jeg har en konkurranse hvor du kan vinne tur til New York". Hun stjeler rett og slett en konkurranse for å få klikk! Hun har ikke en konkurranse om det, hun har en hvor man kan vinne barberhøvler, men Shai (barberhøvel merke) har en konkurranse hvor man kan vinne tur! Veldig spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. februar 2016 #286 Del Skrevet 5. februar 2016 2 timer siden, mjauritz skrev: Ja! På instagram har hun til og med skrevet "Jeg har en konkurranse hvor du kan vinne tur til New York". Hun stjeler rett og slett en konkurranse for å få klikk! Hun har ikke en konkurranse om det, hun har en hvor man kan vinne barberhøvler, men Shai (barberhøvel merke) har en konkurranse hvor man kan vinne tur! Er det i det hele tatt lov? Hun stjeler jo på en måte konkurransen fra Shai og fremstiller det som SIN konkurranse... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 5. februar 2016 #287 Del Skrevet 5. februar 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring, hets og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 6. februar 2016 #288 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) 8 timer siden, Sitronmelis skrev: Er det i det hele tatt lov? Hun stjeler jo på en måte konkurransen fra Shai og fremstiller det som SIN konkurranse... http://www.komikerfrue.no/2015/07/01/konkurranse-vinn-tur-for-to-til-barcelona-og-1000-euro-i-shopping/ http://www.anettemarie.no/2015/06/17/vinn-tur-til-barcelona-med-shaibox/ http://www.julianyland.com/2015/06/16/vinn-tur-til-barcelona/ http://kristinaandersen.blogg.no/1438793429_05082015.html http://stylista.no/blog/bybenedicthe/shaibox-vinn-tur-til-barcelona Nå har ikke jeg lest Isabel sitt innlegg,men er det lik de andre sine innlegg om slike konkurranser? Endret 6. februar 2016 av stikkontakt Skrev feil navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. februar 2016 #289 Del Skrevet 6. februar 2016 23 minutter siden, stikkontakt skrev: http://www.komikerfrue.no/2015/07/01/konkurranse-vinn-tur-for-to-til-barcelona-og-1000-euro-i-shopping/ http://www.anettemarie.no/2015/06/17/vinn-tur-til-barcelona-med-shaibox/ http://www.julianyland.com/2015/06/16/vinn-tur-til-barcelona/ http://kristinaandersen.blogg.no/1438793429_05082015.html http://stylista.no/blog/bybenedicthe/shaibox-vinn-tur-til-barcelona Nå har ikke jeg lest Isabel sitt innlegg,men er det lik de andre sine innlegg om slike konkurranser? Etter det jeg har forstått (som har blitt skrevet inne her) så får Isabelle det til å virke som at det er HUN som holder konkurransen. Leserene har jo lagt igjen kommentarer i kommentarfeltet med begrunnelser for hvorfor de bør vinne, men dette er det vel Shai som skal bestemme osv.. Eneste leserene kan vinne via hennes blogg er vel noen barberhøvler.. Hun stjeler på en måte konkurransen og får det til å virke som at det er hun som holder konkurransen og at leserene kan vinne tur til New York gjennom hennes blogg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aurinko Skrevet 6. februar 2016 #290 Del Skrevet 6. februar 2016 Jeg får helt sjokk over Isabell på Snapchat! Hun filmer en gutt som spør om å få snapchaten hennes og hun roper bare tilbake "Gååååå, du har ikke noen sjangs her" og filmer han....... HVORFOR kan hun ikke si det på en penere måte og HVORFOR må hun i alle verdens dager FILME han og legge det offentlig? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 6. februar 2016 #291 Del Skrevet 6. februar 2016 58 minutter siden, aurinko skrev: Jeg får helt sjokk over Isabell på Snapchat! Hun filmer en gutt som spør om å få snapchaten hennes og hun roper bare tilbake "Gååååå, du har ikke noen sjangs her" og filmer han....... HVORFOR kan hun ikke si det på en penere måte og HVORFOR må hun i alle verdens dager FILME han og legge det offentlig? Hun er virkelig usmakelig! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 6. februar 2016 #292 Del Skrevet 6. februar 2016 1 time siden, aurinko skrev: Jeg får helt sjokk over Isabell på Snapchat! Hun filmer en gutt som spør om å få snapchaten hennes og hun roper bare tilbake "Gååååå, du har ikke noen sjangs her" og filmer han....... HVORFOR kan hun ikke si det på en penere måte og HVORFOR må hun i alle verdens dager FILME han og legge det offentlig? Unnskyld meg, men hvem F tror hun at hun er? For en forkastelig oppførsel. Hun tror visst hun er Norges største superkjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. februar 2016 #293 Del Skrevet 6. februar 2016 7 timer siden, aurinko skrev: Jeg får helt sjokk over Isabell på Snapchat! Hun filmer en gutt som spør om å få snapchaten hennes og hun roper bare tilbake "Gååååå, du har ikke noen sjangs her" og filmer han....... HVORFOR kan hun ikke si det på en penere måte og HVORFOR må hun i alle verdens dager FILME han og legge det offentlig? Herregud så usmakelig hun er! Jeg blir helt sjokkert over ar det går ann å oppføre seg slik! Det er helt hårreisende og ikke minst skammelig. Nei fy søren! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 6. februar 2016 #294 Del Skrevet 6. februar 2016 Forhåpentligvis mistet hun en fan.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. februar 2016 #295 Del Skrevet 6. februar 2016 7 minutter siden, Professor Orm skrev: Forhåpentligvis mistet hun en fan.. Håper hun mister flere enn bare en fan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. februar 2016 #296 Del Skrevet 6. februar 2016 Jeg tittet så vidt innom bloggen hennes og hjelpe meg. Tror det blir med denne ene gangen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss/usikker Skrevet 6. februar 2016 #297 Del Skrevet 6. februar 2016 Helt tragisk. Tror hun er rene walk og fame. Jeg skammer meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 6. februar 2016 #298 Del Skrevet 6. februar 2016 Jeg måtte inn å se igjen, og det første jeg ser er den buksa, jeg mener, hun har bare én bukse? Jeg legger aldri merke til klærne til folk, bortsett når de bruker det samme hele tiden tydeligvis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aurinko Skrevet 7. februar 2016 #299 Del Skrevet 7. februar 2016 Det som irritererer meg er at hun skryter hele tiden av hvor mye penger hun har og hvor "classy" hun er... Men hun bestiller kun klær fra SHEINSIDE....? Når ble sheinside classy? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. februar 2016 #300 Del Skrevet 7. februar 2016 Den 2/6/2016 at 10.18, aurinko skrev: Jeg får helt sjokk over Isabell på Snapchat! Hun filmer en gutt som spør om å få snapchaten hennes og hun roper bare tilbake "Gååååå, du har ikke noen sjangs her" og filmer han....... HVORFOR kan hun ikke si det på en penere måte og HVORFOR må hun i alle verdens dager FILME han og legge det offentlig? Har ikke ord. For en ekkel person hun er! Er det mulig? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg