Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

Synes det er urettferdig at hun skal tjene så mye penger på ingenting . Altså, hva gjør hun for noe bra for samfunnet? Nada. Hun lever av at folk leser tullet hennes og alle de drøye tingene hun skriver om. Hadde vært gøy hvis alle bare sluttet å lese bloggen hennes. Sånn at "drømmelivet" er over og hun kan komme seg ned på jorda igjen. Hun er så full av seg selv at jeg blir kvalm og tror hun er Kim K allerede. Hva med å heller prøve være litt ydmyk enn å tro hun er bedre enn alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Blir litt flau av henne. Tenk å blottlegge seg slik for gud og hvermann! 
Stygt å si, men jeg gleder meg til hun ikke kan leve av denne bloggen lenger. Finnes vel grenser for hvor lenge livet hennes er så spennende. 

Og ang det innlegget om falske venner!!! Noe så dobbeltmoralsk. Hun irriterer meg.  Har henne på snap også, bare fordi jeg må le litt av henne av og til.

Har tenkt på det selv. Nå leser ikke jeg bloggen hennes, men hun dukker stadig opp på instagram med disse "teaserne" hennes om typen og sexen og sånt. Typen min hadde klikket hadde jeg hengt ham ut på den måten og skrevet om sexlivet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at Pierre IKKE er en Gud i senga! Hahahaha. 20 år gamle gutter er ikke det!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nutz skrev:

Har tenkt på det selv. Nå leser ikke jeg bloggen hennes, men hun dukker stadig opp på instagram med disse "teaserne" hennes om typen og sexen og sånt. Typen min hadde klikket hadde jeg hengt ham ut på den måten og skrevet om sexlivet vårt!

Pierre er vel veldig stolt over at hun omtaler han som en gud i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helicase

Ser noen spør henne om hvorfor hun sier lillevenn hele tiden. Hun har ikke svart på det enda. Men nå driver hun med clickbait for harde livet #klikkhore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Helicase skrev:

Ser noen spør henne om hvorfor hun sier lillevenn hele tiden. Hun har ikke svart på det enda. Men nå driver hun med clickbait for harde livet #klikkhore

At hun kaller leserne for lillevenn.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt greia med henne. Verken pen eller flink å sminke seg (som de fleste skriker om).

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli provoserende klissete hvordan de lager disse innleggene med punkter om hva de elsker med hverandre og hvor bra sex de har osv. Gadd ikke klikke meg inn en gang, bare så Isabel linket til det. Nå gidder jeg ikke mer.. Syntes de rett og slett er barnslige og for høye på seg selv begge to. Håper de blir glemt så fort den nye sesongen starter, de trenger å bli jekket ned ti hakk, minst. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, embla1807 skrev:

Begynner å bli provoserende klissete hvordan de lager disse innleggene med punkter om hva de elsker med hverandre og hvor bra sex de har osv. Gadd ikke klikke meg inn en gang, bare så Isabel linket til det. Nå gidder jeg ikke mer.. Syntes de rett og slett er barnslige og for høye på seg selv begge to. Håper de blir glemt så fort den nye sesongen starter, de trenger å bli jekket ned ti hakk, minst. 

Sign. Nå skal de skryte av hvor bra sexlivet er? Herrefred, snakk om å være desperat etter klikk! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, L´issi skrev:

Hvilke blogg hinter hun til i siste innlegg?

Hva er det hun skriver? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, L´issi skrev:

Hvilke blogg hinter hun til i siste innlegg?

Kristina Andersen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt dårlig av isabel, hun har blogget i hva da? 1 mnd? Og vært på topplisten i en uke? Og oppfører seg som om hun skulle ha drevet med dette i åresvis! "Det er en grunn til at jeg er over deg på topplisten" LOL
Hun er en døgnflue, eneste grunnen til at hun har klatret seg så langt opp på lista er fordi hun skriver om sexlivet sitt.

"Fashion and travelblogger" kaller hun seg, det er vel å strekke det litt langt. Sier vel sitt når hun ligger på side2 som en underholdningsblogger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Nutz skrev:

Jeg blir helt dårlig av isabel, hun har blogget i hva da? 1 mnd? Og vært på topplisten i en uke? Og oppfører seg som om hun skulle ha drevet med dette i åresvis! "Det er en grunn til at jeg er over deg på topplisten" LOL
Hun er en døgnflue, eneste grunnen til at hun har klatret seg så langt opp på lista er fordi hun skriver om sexlivet sitt.

"Fashion and travelblogger" kaller hun seg, det er vel å strekke det litt langt. Sier vel sitt når hun ligger på side2 som en underholdningsblogger.

Hva dreier det seg om? Hva mener hun med "det er en grunn til jeg er over deg på topplisten" ?

Klikker meg ikke inn på bloggen :snurt:

Endret av LeilaS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Hva dreier det seg om? Hva mener hun med "det er en grunn til jeg er over deg på topplisten" ?

Klikker meg ikke inn på bloggen :snurt:

Jeg har ikke lest bloggen selv, bare så overskriften på instagramen hennes ;) Hun får ikke views av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Nutz skrev:

Jeg har ikke lest bloggen selv, bare så overskriften på instagramen hennes ;) Hun får ikke views av meg!

Ok. Det  innlegget dreier seg om kritikken fra Kristina Andersen. For jeg er helt enig med Kristina. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt av blogginnlegget til Pierre med overskrift: "Jeg er glad jeg var utro!" 

Altså... nei... hvorfor mister bloggere all fornuft? Ble skikkelig irritert av det innlegget, samtidig som jeg ler fordi hele greia bare er så sinnsykt latterlig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...