Gjest engangstilfelle Skrevet 28. januar 2018 #661 Del Skrevet 28. januar 2018 17 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Veldig synd at de ble utestengt, men klart har de ikke fulgt reglene så er det jo riktig, så får vi håpe de retter det opp nå. Det tragiske er jo at de ikke gjør det samme med de andre, feks når man har brutt loven for alkoholreklame for tredje gang, hvorfor får man være med videre da? Jeg er ikke helt enig i dette. For som du sier så gjør de ikke det samme med andre finalister og da hadde det faktisk vært riktigere å ikke diske noen av dem som bryter reglene enn å kun diske noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. januar 2018 #662 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, engangstilfelle skrev: Jeg er ikke helt enig i dette. For som du sier så gjør de ikke det samme med andre finalister og da hadde det faktisk vært riktigere å ikke diske noen av dem som bryter reglene enn å kun diske noen. Joda, ser det, i all uredeligheten så hadde selvfølgelig det vært helt riktig. Problemet er vel at de fleste av oss lever et liv der alt dette jukset og fanteriet er helt fraværende, og at vi er vant til at bryter du lover så får du ikke en finaleplass... Uredelighet over en lav sko skal ikke lønne seg! At noen av finalistene i det hele tatt vil være med på dette, og ønsker å få heder og ære av noen som holder på slikt er utenfor min fatteevne! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 28. januar 2018 #663 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) altså - hvis jeg har forstått dette riktig så er BOTB disket med begrunnelsen at de har krenket åndsverkloven? men antagelig har de ikke krenket åndsverkloven? Uansett så må vi vel anta at de andre nominerte i samme kategori er helt spotless da? for hvis man disker bare en, så må jo den ene være et skikkelig opplagt tilfelle mot de uskyldsrene som står igjen. det gjelder altså Marna Haugen Burøe (Komikerfrue), Malin Nesvoll, Christina Kihlman (Kona til), Sophie Elise, Kristin Gjelsvik (Styleconnection), Anniken Jørgensen, Martine Lunde Skal vi liksom tro på ingen på den lista driver med verre lovbrudd enn det som BOTB angivelig gjør? bortsett fra at de ikke gjør det #sitatretten Endret 28. januar 2018 av MissLucy 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. januar 2018 #664 Del Skrevet 28. januar 2018 49 minutter siden, orfeus skrev: Alt tyder på at du har rett. Tøysemagasin som går underskudd på å holde fest for - og dele ut premier til - til venner og kjente, også kalt «vixen influencer awards» Tåpelige greier og kommer ALDRI til å stemme på dette tullet. Hvorfor vinner Camilla Phil så mye? Virker litt rart at folk stemmer mye på ho liksom. Anna sa vel i fjor at Vixen er korrupt, hun hadde visst rett 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #665 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 19 minutter siden, MissLucy skrev: altså - hvis jeg har forstått dette riktig så er BOTB disket med begrunnelsen at de har krenket åndsverkloven? men antagelig har de ikke krenket åndsverkloven? Uansett så må vi vel anta at de andre nominerte i samme kategori er helt spotless da? for hvis man disker bare en, så må jo den ene være et skikkelig opplagt tilfelle mot de uskyldsrene som står igjen. det gjelder altså Marna Haugen Burøe (Komikerfrue), Malin Nesvoll, Christina Kihlman (Kona til), Sophie Elise, Kristin Gjelsvik (Styleconnection), Anniken Jørgensen, Martine Lunde Skal vi liksom tro på ingen på den lista driver med verre lovbrudd enn det som BOTB angivelig gjør? bortsett fra at de ikke gjør det #sitatretten Jeg tror det er litt fremmed for vixen at noen driver en intelligent, saklig, redelig og kritisk blogg, rettet mot deres «medlemmer». Endret 28. januar 2018 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 28. januar 2018 #666 Del Skrevet 28. januar 2018 51 minutter siden, Cavatina skrev: Hmm....i siste innlegg hos BOTB skriver de at de ikke tjener penger på bloggen, og beskriver det. Jeg ser heller ikke at de annonserer for noen eller noe. Derimot ser det ut til at Wordpress, plattformen de blogger på, legger til reklame. Denne er det vel Wordpress som tjener penger på, ikke bloggerne. En gang i tiden blogget jeg på WP selv, og tjente ikke en krone på at plattformen la til annonser på mine usponsede innlegg. De hadde jo en greie med "synes leserne det er greit at vi tar inn annonser på siden" for ikke så veldig lenge siden. Trodde det var fordi de ville tjene penger dersom de godtok annonser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. januar 2018 #667 Del Skrevet 28. januar 2018 Jeg er sikkert veldig på etterskudd her, men stemmer det at Kristin Gjelsvik er finalist for 'årets business'? Gikk hun ikke konkurs? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 28. januar 2018 #668 Del Skrevet 28. januar 2018 12 minutter siden, eksiltronder skrev: De hadde jo en greie med "synes leserne det er greit at vi tar inn annonser på siden" for ikke så veldig lenge siden. Trodde det var fordi de ville tjene penger dersom de godtok annonser? Det er vel for å slippe å betale for å ha reklamefri blogg. Enten betaler du for bruken og slipper reklame, eller så er bruken gratis, men da må man ha reklame. Kommersielt er det uansett ikke før inntektene overskrider utgiftene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 28. januar 2018 #669 Del Skrevet 28. januar 2018 Jeg krever faktisk en begrunnelse fra Vixen om hvorfor de disket BOTB. Jeg har brukt tid på å stemme på dem og synes overhodet ikke det er greit å bli lurt på den måten. De skal kunne fremlegge bevis for hva bloggen har begått brudd mot og det skal være brudd som har skjedd ETTER at jeg startet å stemme på dem som finalister. Skjedde det FØR de ble finalister skulle de gjort denne jobben før de lurte flere til å stemme på noe som uansett aldri var mulig. Kan de ikke det; tolker jeg det som korrupsjon. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 28. januar 2018 #670 Del Skrevet 28. januar 2018 36 minutter siden, eksiltronder skrev: De hadde jo en greie med "synes leserne det er greit at vi tar inn annonser på siden" for ikke så veldig lenge siden. Trodde det var fordi de ville tjene penger dersom de godtok annonser? Ser at noen allerede har besvart spørsmålet ditt. Forøvrig kjenner jeg ikke til akkurat spørsmålet om å "ta inn reklame på bloggen" og nøyaktig hva det dreide seg om, har ikke fulgt bloggen så veldig nøye. Jeg finner det sikkert senere. Men akkurat den reklamen de har nå, er det bloggplattformen som står for. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 28. januar 2018 #671 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 19 minutter siden, Tarese skrev: Jeg krever faktisk en begrunnelse fra Vixen om hvorfor de disket BOTB. Jeg har brukt tid på å stemme på dem og synes overhodet ikke det er greit å bli lurt på den måten. De skal kunne fremlegge bevis for hva bloggen har begått brudd mot og det skal være brudd som har skjedd ETTER at jeg startet å stemme på dem som finalister. Skjedde det FØR de ble finalister skulle de gjort denne jobben før de lurte flere til å stemme på noe som uansett aldri var mulig. Kan de ikke det; tolker jeg det som korrupsjon. Enig. BOTB publiserte måling på stemmegivningen på bloggen, og den var ganske talende:https://bloggomtoppbloggere.com/2018/01 ... mme-del-2/ Tilføyer at om for eksempel cbe vinner noen pris denne gangen, er det noe som er galt. For i følge antall stemmer burde hun jo knapt vært blant finalistene om stemmene og dokumenterte brudd på MFL hadde hatt noen reell betydning for Vixen-juryen. (Forutsatt at BOTBs måling publisert 16. januar er korrekt.) Endret 28. januar 2018 av Cavatina omformulert - noe kunne misforstås 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 28. januar 2018 #672 Del Skrevet 28. januar 2018 Kan ikke noen av dere med oversikt over dette med BOTB og åndsverksloven som vixen mener de har brutt, ta opp dette på SoMe-gruppa? Det er vel flere her inne som er aktive der også? 1. Skal man nominere noen, så disker man de FØR de i det hele tatt blir nominert. Man begynner ikke prosessen når de allerede har nådd semifinalen. Og hvertdall ikke når alle stemmene for semifinalistene er avlagt og klare. Vil man diske noen så gjør man det fra start, så alle som stiller på mållinja er "clear!. 2. Transparens. 3. Tipper som sagt frua vinner i år, derfor de har backet på sine uttalelser. Og frua er jo den med mest (anti) engasjement rundt seg. Både her, i andre kommentarfelt og i media. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 28. januar 2018 #673 Del Skrevet 28. januar 2018 @BlendaSensitive her er noen som tar det opp: https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1598280300255419/?comment_id=1599425583474224&comment_tracking={"tn"%3A"R"} Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 28. januar 2018 #674 Del Skrevet 28. januar 2018 De som har brukt lang tid på å stemme på BOTB burde gå sammen og klage mot Vixen eller noe. Dette er jo bare helt latterlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 28. januar 2018 #675 Del Skrevet 28. januar 2018 27 minutter siden, Cavatina skrev: Ser at noen allerede har besvart spørsmålet ditt. Forøvrig kjenner jeg ikke til akkurat spørsmålet om å "ta inn reklame på bloggen" og nøyaktig hva det dreide seg om, har ikke fulgt bloggen så veldig nøye. Jeg finner det sikkert senere.Men akkurat den reklamen de har nå, er det bloggplattformen som står for. Jeg har en bitteliten blogg på WP, ingen reklame der, ikke betaler jeg noe for å blogge der heller. Mulig WP legger inn reklame når bloggen blir stor og får mange lesere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 28. januar 2018 #676 Del Skrevet 28. januar 2018 Hva med å spørre alle de andre bloggere som er nominert, på facebooksider og i kommentarfeltet. hvilke tanker de har om at reglementet er ulikt etter hvor populær man er? Hadde vært innmari kult om det kom flere blogginnlegg fra andre bloggere som tok for seg nettopp dette. Men bryr de seg tro? Og tør de? Plutselig kan de jo bli diskvalifisert... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 28. januar 2018 #677 Del Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, Diamant skrev: Jeg har en bitteliten blogg på WP, ingen reklame der, ikke betaler jeg noe for å blogge der heller. Mulig WP legger inn reklame når bloggen blir stor og får mange lesere? Det kan godt være. Jeg er ikke skråsikker på hvordan WP fungerer i så måte. Men det er rimelig sikkert at BOTB har litt for mye å tape på å være uærlige om annonsering i økonomisk hensikt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 28. januar 2018 #678 Del Skrevet 28. januar 2018 2 minutter siden, Cavatina skrev: Det kan godt være. Jeg er ikke skråsikker på hvordan WP fungerer i så måte. Men det er rimelig sikkert at BOTB har litt for mye å tape på å være uærlige om annonsering i økonomisk hensikt Helt enig i dèt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 28. januar 2018 #679 Del Skrevet 28. januar 2018 14 minutter siden, Diamant skrev: Jeg har en bitteliten blogg på WP, ingen reklame der, ikke betaler jeg noe for å blogge der heller. Mulig WP legger inn reklame når bloggen blir stor og får mange lesere? https://en.support.wordpress.com/no-ads/ Sitat ... we sometimes display advertisements on your blog to help pay the bills. Til info: De som besøker bloggen din kan se reklame selv om du ikke gjør det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 28. januar 2018 #680 Del Skrevet 28. januar 2018 15 minutter siden, mikrobe skrev: https://en.support.wordpress.com/no-ads/ Til info: De som besøker bloggen din kan se reklame selv om du ikke gjør det. Ok, takk for info, dette var nytt for meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå