Gå til innhold

::Nå kommer endelig den første Nemi boka::


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Boken som utgis av Egmont Serieforlaget har fått tittelen "Enhjørninger og avsagde hager" og inneholder alle Nemistripene fra starten i 1997 og frem til år 2000.

Nemi kalender for 2005 er også i salg nå. Egmont har kampanjepis på bok+kalender for 298 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kan man bestille denne pakken, mon tro?

Vil ha vil ha vil ha!

I det siste nummeret av Nemi er det bestillingskupong men du kan også bestille ved å sende e- mail til Egmont. Adressen kan du få av meg på pm siden det ikke er lov å legge den ut i her.

Bare opplys om at du vil ha kombinasjonspakken med bok+kalender for 298 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boken som utgis av Egmont Serieforlaget har fått tittelen "Enhjørninger og avsagde hager" og inneholder alle Nemistripene fra starten i 1997 og frem til år 2000.

Ingen nye striper? Hm... Da vet jeg ikke om det er noe jeg gidder ha, siden jeg har fulgt Nemi fra starten av. Det blir i hvert fall ikke en prioritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nye striper? Hm... Da vet jeg ikke om det er noe jeg gidder ha, siden jeg har fulgt Nemi fra starten av. Det blir i hvert fall ikke en prioritet.

Hallo :roll: hele poenget med å gi ut tegneseriebøker er jo at stripene utgis kronologisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

er det noen som kan sende meg PM med mailadresse, slik at jeg oxo får bestilt denne pakken...?!

Gikk ikke an å ringe til Egmont fant jeg ut, fikk til svar at jeg måtte være en butikk skulle de sende ut... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Fikk du svar eller?

Bok og årskalender har kommet. :P Har også bestilt meg filofax, jeg.

Middis - Nemi fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ble skuffet over denne boka? Har ikke kjøpt den, men bladde i den i en bokhandel, og synes den hadde skuffende kvalitet. Skjønner at de fikk problemer siden de mangler en del originalstriper, og måtte scanne bladene rett inn, men helhetsinntrykket ble nokså grått og trist. Så jeg er nokså usikker på om jeg gidder å kjøpe denne boka. Men de får pluss for at de hadde med plakater og andre reklametegninger, i farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Ja, det står annonse for det i siste nummer av Nemi. Den koster 150 kroner og bestilles fra Egmont Forlag. Det er ikke lov til å legge ut e- mail adresser på KG men send meg en pm så får du den av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...