Leo-girl Skrevet 11. juli 2002 #1 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei alle sammen! Ja, så var det min tur til å skrive dagbok da. Har fulgt med på sidene en stund og fulgt med på både glede og fortvilelse hos mange av dere. Så her er nå jeg - i den samme jakten på de første 2 blå. Denne måneden er vår første prøve måned og man er jo selvfølgelig ganske så spent. Er nå på dag 16. i syklusen min og venter ikke-mens 24. juli. Har hatt veldig regelmessig syklus siden jeg sluttet på p-piller. Heldigvis. Det virker som en flott gjeng her på KG som er flinke til å muntre hverandre opp på gode og dårlige dager. Ser frem til å bli bedre kjent med dere alle. :blunke: Klem fra Leo-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 11. juli 2002 #2 Del Skrevet 11. juli 2002 Heisann Leo-girl ! Velkommen som dagbokskriver !!!! Ønsker deg masse LYKKE TIL i jakten på 2 BLÅ !!! Håper du ikke må vente altfor lenge! :blunke: Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 11. juli 2002 #3 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei og hoppsann Leo-girl! :D Velkommen hit til oss på KG og som dagbokskriver! Hyggelig å bli kjent med nye "ansikt" også. Selv har jeg vært her noen mnd nå. Fra dagen før jeg testet positivt faktisk. Så jeg ønsker deg riktig lykke til med prøving og testing. Du har masse spennende tid i møte ja. Ønsker deg en fin tid her sammen med oss gravide og prøvende! Kos og klem fra Lille-Frø og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. juli 2002 #4 Del Skrevet 11. juli 2002 Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi Leo-girl!! Håper det klaffer for deg snart, og at du også blir mamma neste år! Er det lenge siden du sluttet på p-pillen da? Koz og klemz fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 11. juli 2002 #5 Del Skrevet 11. juli 2002 Velkommen osm dagbok-skriver! Alltid hyggelig med nye folk som henger seg på, vettu! Nå er jeg forholdsvis fersk selv, da, har ikke vært her så mye over 1,5mnd eller noe. Håper du vil trives, og selvfølgelig skal jeg krysse fingrene for deg at det klaffer fort som bare det!! :D koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 11. juli 2002 #6 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei , hei og velkommen hit som dagbokskriver. Det er godt å ha andre som er i samme båt som deg, fint å få luftet bekymringer og gleder her inne. Her er det mange kjempe flotte jenter som kan mye. Greit å ha noen å spørre når man lurer på ting. Ønsker deg lykke til, håper det klaffer fort for dere. :D Klem fra Cobra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil'sis Skrevet 11. juli 2002 #7 Del Skrevet 11. juli 2002 Heisann, Leo-girl! Vil også ønske deg velkommen hit. Håper du ikke blir jakter så veldig lenge, og snart får de to vidunderlige blå! LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo-girl Skrevet 12. juli 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei og hopp... Takk for alle hyggelige hilsninger i dagboken min. Det må jeg kalle en varm mottakelse. Siden jeg begynte å skrive er det flere som har testet 2 blå. Må enda vente halvannen uke før jeg vet om jeg kan juble av det samme. Prøver å ikke få for høye forhåpninger til det. Da blir fallet ned så mye større. Vil prøve å ikke stresse dette for mye, men heller ta det som det kommer. Men det er nok lettere sagt enn gjort. Nå er det snart helg. Det skal jammen bli godt. Får håpe det blir litt solskinn i hovedstaden i helgen også. Det hadde ikke akkurat gjort noe. God helg! Koz fra Leo-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 12. juli 2002 #9 Del Skrevet 12. juli 2002 Heisann! Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi, alltid kjekt når noen har vært innom!! Velkommen hit til oss her inne, håper du kommer til å trives!! (det tror jeg nok du gjør!!) Lykke til i jakten på de 2 blå, måtte de komme snart!!! koooos fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo-girl Skrevet 14. juli 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 14. juli 2002 God kveld! Ja, ja så var det søndag kveld og snart jobb igjen. Hmmm kunne godt tenkt meg fri nå. Spesielt nå som solen har varmet litt igjen. Da frister det ekstra mye. Men men det blir enda noen uker til det blir litt fri, så jeg får vel bare holde ut litt til. Ellers så synes jeg tiden snegler seg forbi. Er ganske spent nå som det er første prøved måned. Men jeg må nok smøre meg med litt tålmodighet enda. Det er jo tross alt over en uke til jeg kan begynne å vente på ikke-mens. Klarer vel det også. Er i dag på dag 19 i syklusen. Greit å ha et sted å skrive ned litt tanker om det hele. Har egentlig ikke så mye å skrive. Ville bare stikke innom å si HEI! :D Klem fra Leo-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. juli 2002 #11 Del Skrevet 15. juli 2002 Takk for hilsen i dagboken min, og velkommen skal du være! Her finner du mange hyggelige venner, gled deg! Ingen :evil: tante ennå...... Men jeg begynner å kjenne antydninger til henne..... :cry: Ja,ja, bedre lykke neste syklus! *klapper meg selv på skulderen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 15. juli 2002 #12 Del Skrevet 15. juli 2002 Tusen takk for hyggewlig hilsen i min dagbok!! Håper alt er bra med deg, og at du slipper å få besøk neste uke! Lykke itl iallfall!!! koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo-girl Skrevet 16. juli 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 16. juli 2002 Hei og hopp! Nå er det sol og sommer ute. Det er ganske så deilig. Men ettersom jeg skjønner så skal det ikke vare så lenge. Kan jo ikke la oss få alt for mye følelse av sommer heller. :-? Er i dag på dag 21. Har den siste tiden følt meg litt rar i magen. I dag tidlig hadde jeg skikkelige mens murringer. Skjønner ikke hvorfor for jeg skal ikke ha ikke-mens før om 8 dager. Er kroppen vår så "slem" at den gir oss falske forhåpninger om at noe kan være på gang? Har hørt at det kan være sånn, men synes det hele er ganske sprøtt. Føler ikke at jeg stresser det noe særlig heller egentlig. Er bare spent. Men det kan kanskje være nok til at kroppen gjør noen sprell med psyken til en stakkar....! Noen flere som har opplevd dette eller kjenner seg igjen? Det er det helt sikkert.... :oops: Det er kjedelig å sitte på jobben når det endelig er litt fint vær ute, men det er ikke noe å gjøre med det. Er så stille på jobben om sommeren så da er det fint å ha KG å fordrive tiden med. Tjallabais så lenge! Leo-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. juli 2002 #14 Del Skrevet 17. juli 2002 Takk for mange hyggelige hilsninger i dagboken min! Kroppen kan være ganske slem, opplever det selv om dagen. Føler meg for første gang "supergravid". Sitter på jobben, lengter hjem til Qliomannen! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. juli 2002 #15 Del Skrevet 17. juli 2002 Leo-Girl Du kan lese om våre livmødre her: Kreative tips: http://www.snartgravid.com/plassen/message...s/116/12224.asp? http://www.snartgravid.com/plassen/message.../6593/23286.asp? Doktor Online svarer slikt: http://www.doktoronline.no/pub/qa/637.html Alle har vel sitt å stri med? Men nå er livet en dans på roser (det er langt mellom tornene, heldigvis). Vi har bare kommet styrket ut av det! I går fikk jeg blomster på jobben, det er første gang jeg har fått blomster av Qliomannen (og vi har vært sammen i 2 år). På kortet sto det bare "Jeg elsker deg". Jeg måtte løpe inn på kontoret til sjefen (som var på ferie), og gråt en skvett for meg selv før jeg ringte til Qliomannen og takket pent. Han er bare skjønn, super(snart)mannen min..... Jeg har sluttet og tempe, tempet i 1,5 mnd, fikk bekreftet EL av legen min (hadde visstnok veldig klare temper å tyde). Da var det liksom ikke så viktig lenger, da er det bare og vente på at naturen skal gå sin gang...... *sukk* Og det kan jo ta tid..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo-girl Skrevet 18. juli 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 18. juli 2002 Heisann! Så var det tid for å skrive noen ord igjen. Har ikke skjedd så mye siden sist bortsett fra at puppene er skikkelig ømme og harde. Det er nå 6 dager til jeg venter ikke-mens, så jeg vet at det kan være i den forbindelse. Men det er bare det at jeg pleier ikke å ha det. Nå er de stein harde. Gjør ikke så veldig vondt, men de er litt ømme. Man begynner selvfølgelig å tenke...hmmm kan det være mulig??...men det er sikkert ikke det. Kroppen min fant vel ut at det passet med litt ømme pupper i forbindelse med denne syklusen siden vi har begynt å prøve på å lage et lite barn. Bare for å gjøre det litt ekstra spennende. Vet jo i utgangspunktet ikke om puppene blir slik allerede en uke før forventet ikke-mens. Menmen...vi får bare se det an. Det er jo ikke annet å gjøre. sukk. Ellers så har jeg vel ikke fortalt så mye om meg selv. Jeg er snart 27 år og min samboer er 29 år. Vi leier en leilighet i Oslo og ser vel ikke det store hastverket med å kjøpe noe eget enda. Det går fint an å ha få et barn der vi bor nå. I alle fall det første året. Begge to jobber sentralt i Oslo. Hej så lenge! Leo-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. juli 2002 #17 Del Skrevet 18. juli 2002 Det er meget lett og tilegne seg mange symptomer på graviditet.... kan litt om det! :blunke: Uansett; det er lov og håpe, og tiden fremover er meget spennende!!! Ønsker dere lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo-girl Skrevet 19. juli 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 19. juli 2002 God morgen!!!! I går på vei hjem fra jobb stakk jeg innom apotekt for å kjøpe en dobbel pakke med CB. Tenkte det var greit å ha til neste uke i tilfelle tanta ikke dukket opp. Men som sagt så har jeg vært litt rar i kroppen i en ukes tid, så jeg tenkte ja ja shitt au...vi tar en test i dag tidlig så har jeg gjort det...selvom jeg vet at det mest sannsynlig ikke ville gjort utslag så tidlig selvom jeg skulle være gravid... Men hva tror dere skjedde da......jeg fikk en svak blå strek i det firkantede vinduet også...og det var ikke så svakt at jeg måtte granske testen opp og ned...det var ganske så tydelig. Men selvfølgelig ikke så tydelig som i den runde vinduet. Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg så det...begynte straks å gråte. Der sto jeg alene på badet med tårer ned over kinnet og 2 blå streker på testen. Ringte kjæresten for han hadde allerede reist på jobb...han ble helt paff han også. Men han var litt opptatt på jobben så han skulle ringe meg etterpå! Så begynner jeg å tenke....jeg venter ikke mens før på onsdag...er det mulig at det kan vises på testen så tidlig??? Herregud...jeg vet ikke hva jeg skal tenke jeg. Var i en helt fjern verden på vei til jobb i dag. Kan ikke skjønne at vi skulle være så heldig å treffe på første forsøk. Er litt skeptisk enda...vet ikke helt hva jeg skal tro. Noen andre her inne som har opplevd det samme??? Herregud...hvordan skal jeg få gjort noe på jobben i dag egentlig...er i en merkelig lykkerus nå...vanskelig å forklare. Klemmer fra Leo-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 19. juli 2002 #19 Del Skrevet 19. juli 2002 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Kan ikke skjønne annet enn at du er gravid, jeg???? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D G R A T U L E R E R ! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Men ta en test til da vel, om du er usikker, du har jo en til???? Hold oss oppdatert, jeg får hvertfall ikke jobbet mer i dag før jeg vet noe mer om deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo-girl Skrevet 19. juli 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg vet....det er helt sykt....jeg tenker som så..kanskje det er på grunn av at jeg tok morgenurinen at det ble utslag så fort. Det er jo ikke sikkert at det er like konsentrert hvis jeg tar en til i løpet av dagen. Har ikke peiling....men jeg er uggen også da...det spørs nok ikke om det ligger en liten prikk inni magen min nå. Herregud så sprøtt.... MÅ JO BARE: Men jeg lover selvfølgelig å holde dere oppdatert så snart jeg vet noe mer... HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå