Gå til innhold

YAMAN (14) snakker norsk etter 20 dager i Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ser ut som en flott gutt. Har ikke vi i Norge også behov for flere leger?



Anonymous poster hash: 6e436...14e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som en flott gutt. Har ikke vi i Norge også behov for flere leger? Anonymous poster hash: 6e436...14e

Er han lege?

Anonymous poster hash: afa7b...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han lege?

Anonymous poster hash: afa7b...6db

I artikkelen står det at han vil bli lege.

Anonymous poster hash: 6e436...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han lege?

Anonymous poster hash: afa7b...6db

 

Selvsagt, er ikke det innlysende? Han begynte på medisinstudiet året han fylte åtte.

Anonymous poster hash: 51de5...58b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jaman!!!

Anonymous poster hash: e4e8a...ddb

 

 

Yaaaaas 

Anonymous poster hash: 51de5...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde alle innvandrere vært som han skulle jeg med glede ønsket alle velkommen!

Anonymous poster hash: 8138e...4d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg synes også norsk er lett. :) Han ser ut som en 14-åring faktisk. Flott at han ser verdien i å lære språket raskest mulig og gjør innsats! Jeg håper han vokser i riktig miljø for å hjelpe integreringen hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er flink, og det kjempebra at viser interesse og evne for å lære seg språket. Samtidig synes jeg ikke eksemplene i saken var særlig gode. Jeg kan si de samme tingene på arabisk, og det tok meg ikke 20 dager å lære det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørte ganske bra ut jeg, han har tross alt bare vært her i 20 dager..Prøv du å lær hans språk på like mange dager...
Ok han kan jo ikke alt enda og det er ikke flytende...
Men jeg kjenner mange utlendinger som har lært seg flytende norsk på under 6 måneder, såpass bra snakket, at du lurer på om de faktisk er født i Norge..
Noen har ett språkøre som gjør at de lettere lærer seg ett språk, for andre så kan det ta år før de kan prate like bra :) Og noen..Lærer seg det ikke i det hele tatt, uansett hvor lenge de har vært i landet...


-What...you Jelly?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud , han snakker ikke som en ekte nordmann men han snakker klart og tydelig og man forstår hva han sier.

Dere er klar over at det tar veldig lang tid å ikke bare lære seg ord, men også ordlyd og intonasjoner og hele pakken? Så ikke rart han ikke høres ut som en innfødt 100%, han snakker søren meg bedre enn enkelte innvandrere som har bodd her i 20 år.

Skulle gjerne hørt dere som "kritiserer" denne gutten snakke syrisk på 20 dager med en intonasjon og ordlyd som en innfødt syrer.

Han er kjempeflink :)

Anonymous poster hash: d4afe...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes han er flink, og det kjempebra at viser interesse og evne for å lære seg språket. Samtidig synes jeg ikke eksemplene i saken var særlig gode. Jeg kan si de samme tingene på arabisk, og det tok meg ikke 20 dager å lære det.

Gratulerer, her får du din 5 min of fame.

Du er såååå mye flinkere enn denne gutten. Sånn. Er du fornøyd nå?

Anonymous poster hash: d4afe...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud , han snakker ikke som en ekte nordmann men han snakker klart og tydelig og man forstår hva han sier.

Dere er klar over at det tar veldig lang tid å ikke bare lære seg ord, men også ordlyd og intonasjoner og hele pakken? Så ikke rart han ikke høres ut som en innfødt 100%, han snakker søren meg bedre enn enkelte innvandrere som har bodd her i 20 år.

Skulle gjerne hørt dere som "kritiserer" denne gutten snakke syrisk på 20 dager med en intonasjon og ordlyd som en innfødt syrer.

Han er kjempeflink :)

Anonymous poster hash: d4afe...34e

Helt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer, her får du din 5 min of fame.

Du er såååå mye flinkere enn denne gutten. Sånn. Er du fornøyd nå?

Anonymous poster hash: d4afe...34e

 

Poenget mitt var at eksemplene i saken var elendige. Ikke at han ikke er flink eller at jeg er flinkere enn ham, for jeg synes han er kjempeflink. 

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imponerende det. Flott at det også kommer sånne i denne strømmen til Norge også.

 

Unikt er det ikke, dog. Sett en god del utvekslingstudenter i Norge som gjør noe liknende, om ikke bedre.

 

Viktigste er ønsket og lysten. Den ser ut til å være tilstede hos denne gutten, og da går nok integreringen veldig bra for hans vedkommende. Problemet er bare det at langt i fra alle er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...