Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lagde eggsalat i dag. Kom til å tenke på Mfb sin eggsalat. 2dl rømme, og 1dl majones til 6egg... Det blir jo heftig mye! I tilegg 4 vårløker og 10cm(!) purre.. 

Min egen hadde en dæsj (2-3)spiseskjeer til 4 egg, og litt purre. Syns min så bedre ut 😛 men legger ikke ut bilde og oppskrift på mfb 😛 

Anonymkode: 5e105...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Lagde eggsalat i dag. Kom til å tenke på Mfb sin eggsalat. 2dl rømme, og 1dl majones til 6egg... Det blir jo heftig mye! I tilegg 4 vårløker og 10cm(!) purre.. 

Min egen hadde en dæsj (2-3)spiseskjeer til 4 egg, og litt purre. Syns min så bedre ut 😛 men legger ikke ut bilde og oppskrift på mfb 😛 

Anonymkode: 5e105...569

Ikke bare så den bedre ut, den smakte nok bedre også

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Lagde eggsalat i dag. Kom til å tenke på Mfb sin eggsalat. 2dl rømme, og 1dl majones til 6egg... Det blir jo heftig mye! I tilegg 4 vårløker og 10cm(!) purre.. 

Min egen hadde en dæsj (2-3)spiseskjeer til 4 egg, og litt purre. Syns min så bedre ut 😛 men legger ikke ut bilde og oppskrift på mfb 😛 

Anonymkode: 5e105...569

Kan du legge ut oppskrift her?:)

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 kokte egg, koker de i 8min på passe varme. 

Deler de to ganger i eggdeler, har de i en passende skål.

En dæsj salt og pepper. Majones i en passende mengde. (Jeg er glad i at det er mer egg enn majones, og konsistensen skal være sånn at man kan smøre det utover, uten at det er mer majones liksom.. Herregud, jeg kan jo ikke forklare 😛 )

 Finhakket litt purre oppi, og har ofte gressløk i. 

Du kan jo ha hva som helst oppi. Mange bruker rødløk, reker etc. :)

Anonymkode: 5e105...569

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte melde meg inn i gruppen etter alt jeg har lest her... 

Nå har jo hun fått til eg kjempegod rabatt. Hele 1000kr av en kjøkkenmaskin, da koster den kun 5490kr. 

Litt morsomt at Coop obs har den samme maskinen på tilbud til 5990kr eller noe sånt. Og der får du også med en stor utstyrspakke til 3000kr. 

Ser ut som om det er noen få i gruppen som ikke er så lettlurt og har nevnt andre tilbud i tråden. Disse er da slettet... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

4 kokte egg, koker de i 8min på passe varme. 

Deler de to ganger i eggdeler, har de i en passende skål.

En dæsj salt og pepper. Majones i en passende mengde. (Jeg er glad i at det er mer egg enn majones, og konsistensen skal være sånn at man kan smøre det utover, uten at det er mer majones liksom.. Herregud, jeg kan jo ikke forklare 😛 )

 Finhakket litt purre oppi, og har ofte gressløk i. 

Du kan jo ha hva som helst oppi. Mange bruker rødløk, reker etc. :)

Anonymkode: 5e105...569

Takk, høres veldig godt ut!:)

Anonymkode: 366cf...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så tydelig, og flaut, når medlemmer kjemper for å bli admin. Det eneste de poster linker til bloggen, men de poster aldri bilder av det de har "laget". Bare "åh dette så godt ut, og dette skal jeg lage i kveld!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MalloryK skrev:
 

Det er så tydelig, og flaut, når medlemmer kjemper for å bli admin. Det eneste de poster linker til bloggen, men de poster aldri bilder av det de har "laget". Bare "åh dette så godt ut, og dette skal jeg lage i kveld!"

Hadde vært utrolig kult om noen admin hadde tatt en av oppskriftene til T, forbedret den og lagt ut bilde. 

Sånn type:

Ble lasagne til middagen i kveld. Oppskriften fant jeg på bloggen, men jeg reduserte saltet og fløten og la til litt mer krydder og grønnsaker. 

Og så et delikat bilde. 

 

Tror dere man hadde vært admin lenge da? 😂

Anonymkode: 02c1b...ccc

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Vampen skrev:
 

Hva innerst inne i skammekroken er dette: https://m.facebook.com/groups/717326078284415?view=permalink&id=2657087410974929 ? :ler: Normalt sett, så pleier en slik utlysning å føre til at man.. tja, for eksempel får lønn? 

En får jo vennskap med "guruen" sjøl må man da vite.....:fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ansvar for veggen 30 min hver dag, vakter fastsettes for deg" er det ingen som har jobb og plikter der inne?

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den «stillingsutlysningen» er jo lengre enn de stillingene som blir lagt ut fra offentlig sektor 😳 

Om det er mye frafall på admin-sida, kanskje på tide å gå litt i seg sjæl?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @Poppie at stort frafall bør tas på alvor.

Det er dessverre svært få dyktige folk som driver Facebook på dugnad lenger. Nå kan du jo få mange seriøse jobber hvis du er flink på Facebook.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er man vel strengt tatt bare test-Admin i starten.... etter en viss periode så bestemmer O Store Leder hvem som "får lov" å bli med videre som ekte Admin....

frafallet kan og skyldes at nye potensielle test admins har oppdaget hvilket vepsebol dette er og deretter trukket seg, eller at noen har funnet noen utkastede medlemmer som har hatt dobbelt profil?? My guess only....

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...