Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahahahaha, ikke lov å sende melding til hun *sjefen* i Mat fra bunnen? "Alle her inne må tilbe meg, og like alt jeg gjør, og dere må alltid etterspørre og etterfølge "mine" oppskrifter, men hvis dere sender meg en personlig melding..." 

 

Djises, hun fisker jo konstant etter oppmerksomhet, så hvorfor så ille om noen vil sende henne et "fanbrev"? Hun sitter jo uansett inne på gruppa og velter seg i hjerter og tilbedelse, så hun kan vel svippe innom innboksen sin innimellom også. 

 

Jeg ler. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En som har lagt ut bilde av kveldsmat; gulrøtter, banan, pære. Det kalles mat fra bunnen altså 😆😂 tenkte jeg skulle spørre om oppskrift.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

En som har lagt ut bilde av kveldsmat; gulrøtter, banan, pære. Det kalles mat fra bunnen altså tenkte jeg skulle spørre om oppskrift.

 

Å ja, det må du gjøre. Og så slenger du på ei rosin eller to slik at der blir Adelias Kveldsmat før du deler oppskriften her i tråden. For vi er sikkert mange her som lurer på hvordan man lager gulrøtter, banan og pære fra bunnen av  :laugh:

 

Får litt inntrykk av at gruppas fulle navn faktisk er "Mat fra Bunnen - av fantasikassa". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg syns igrunn det blir like tragisk å sitte og sladre om alle disse trådene på fb. Hvorfor ikke lese en god bok i stedet?



Anonymous poster hash: 635d3...9a0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at denne tråden kommer til å bli like underholdende som Ebay-tråden. Gleder meg!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er litt søt da, han gutten som poster bilde av brødskivene sine hele tiden

 

Nå fikk jeg nesten lyst til å melde meg inn i gruppen igjen  :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden her har virkelig potensiale til å overgå ebaytråden! Trodde nesten ikke det var mulig  :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at denne tråden kommer til å bli like underholdende som Ebay-tråden. Gleder meg!

 

:sjokkert:  :sjokkert:

 

*bekreftelse på at jeg ikke får med meg en dritt*

 

Dette er avsporing, men kan du kort oppsummere hva som skjer i den tråden? Den er så evig lang... 

Anonymous poster hash: 0e373...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden her har virkelig potensiale til å overgå ebaytråden! Trodde nesten ikke det var mulig  :fnise:

Ja dette har stort underholdningspotensiale :fnise:

Men som andre sier: det er egentlig rart at de forventer at en så stor gruppe ikke blir omtalt.

Det er tross alt, som vi var inne på flere ganger i ebaytråden, noe som er ute i offentligheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Utkastelsesgrunner:

- Linking 3 ganger

- Frekk oppførsel, 3 ganger

- tips/reklame for egen blogg, 1 gang

- Negative kommentarer om andre grupper, 1 gang

- Bilder av barn, utlevering av barns helse osv, 1 gang

- Kverulering på regler, 1 gang

- Pm til Tanja, 2 ganger

Ligger du inne med et regelbrudd fra før blir du kastet ut automatisk dersom du sender PM til Tanja"

:regler:

Den ble pent dytta opp nå. Lurer på om det er medlemsinflux pga. KG.. :fnise: *ble nylig medlem selv pga. KG, hoho*

Sitter hun Tanja med store permer med liste over medlemmene og skriver ned hver gang noen gjør et regelbrudd? :fnise:

Anonymous poster hash: cdbe1...8ca

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var vel på tide med en egen tråd

Anonymous poster hash: 80d4e...e58

 

Mat fra bunnen. Da tenker jeg på fisk og reker og sånt som går på sjøbunnen...

Krabber, kanskje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat fra bunnen. Da tenker jeg på fisk og reker og sånt som går på sjøbunnen...

Krabber, kanskje.

Hehe. ..

Anonymous poster hash: 4b750...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er det noe du lurer på angående gruppa, send PM, ikke legg ut ett innlegg i gruppa. Dette er både fordi slike innlegg forsvinner fort for oss, og fordi det lett blir krangler på slike innlegg.Husk! Ingen spørsmål er for dumt eller for lite. Her skal det være stor takhøyde, og god stemning!

 

Hva regnes som mat fra bunnen? Å bruke råvarer og lage egne kjøttkaker, fiskekaker, gratenger, gryter osv. selv. Ingen skal "tas" for å bruke buljong, rømme, tomatpurre osv, SÅ strenge er vi ikke. Men innlegg med Fjordland osv blir slettet. Er du usikker, send oss gjerne en melding å spørr :-)Her er ikke målet å eie en egen gård, slakte dyrene eller dyrke maten selv, men å lage mest mulig fra bunn, dele gode oppskrifter, tips og triks, og å kunne oppleve den gleden av å lage mat selv fremfor å ty til posemat eller lignende. 

 

Er jo bare lese reglene så får dere svar på mye av det dere lurer så veldig på :P

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst rota meg inn i feil sandkasse. Dere får more dere uten meg, men prøv å være litt greie mot hverandre.

 

Come over to the dark sandkasse, we have sandkake! Hirr...

 

Jeg har en følelse av at denne tråden kommer til å bli like underholdende som Ebay-tråden. Gleder meg!

 

Ja ser jo allerede at den er godt i gang. Ganske fascinerende at folk fra MFB bruker nøyaktig samme argumenter som Ebay-damene gjorde; nettroll, feige anonyme og skammelig oppførsel. Når skal folk lære at å skrive/dele noe i en stor facebookgruppe betyr at veldig mange kan lese det og ha en mening om det? Det er faktisk også lov å diskutere offentlige ytringer i diskusjonsfora som KG.

 

Kanskje jeg må dele min egen eplekakeoppskrift der inne. Da tenker jeg admin T blir våt i barten!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker at de bare feier det under teppet dette med opphavsrett. De ligger jo til rette for ukritisk deling av andres verk uten korrekt kreditering. Grunnleggerne av Pirate Bay ble ikke tatt fordi de la til alle filene selv, altså. Nå er jeg ikke godt nok i gang med opphavsrettfaget enda, men jeg håper en fellow jusstudent og KGer tar en ekstra titt på dette :)

Forøvrig er gruppa noe av det særeste jeg har på Facebook. Hvem trenger visdomsord og hundre smileys til dagens middag?

Anonymous poster hash: c8e21...b51

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor glede av MFB.

Den gruppa inspirerer meg til å lage mest mulig mat fra bunnen og der får jeg svar på alt jeg lurer på.

Når det er sagt så er jaggu en hel del rare og nærtagne folk i den gruppa og.

Slik som det er overalt ellers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...