Auri Skrevet 25. februar 2016 #2941 Del Skrevet 25. februar 2016 Oh lord jeg ser for meg Hellstrøms reaksjon på hele det sammensuriet her 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinEgenOnkel Skrevet 25. februar 2016 #2942 Del Skrevet 25. februar 2016 T la vel ut en tråd for noen dager siden der hun bad folk komme med tilbakemeldinger på hvorvidt de skulle fortsette med disse "visdomsordene" i middagstråden. Ser flere poengterer at det er blitt for mye linking i det siste, men denne endringen er visst kommet for å bli. Der er de ikke interessert i tilbakemeldinger altså.. For min del klikker jeg ikke inn på bloggen av prinsipp, så jeg går nok glipp av en del oppskrifter. Det gjør forsåvidt ikke så mye da jeg som regel bare er ute etter inspirasjon. Men nå er mange av oppskriftene som legges ut av medlemmene såpass dårlige at nivået på gruppen er blitt veldig mye dårligere etter bloggen kom. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 25. februar 2016 #2943 Del Skrevet 25. februar 2016 På den kaffesausen klarer jeg ikke holde meg fra å le av samboeren til T sine kommentarer. Hadde det bare vært èn kommentar så ok, men han dukker opp på nytt og på nytt i samme kommentarfelt for å understreke hvor god den sausen er Og det er ikke bare "dette er faktisk veldig godt" kommentarer, det er lange dype kommentarer og det hele er egentlig bare fryktelig pinlig! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 25. februar 2016 #2944 Del Skrevet 25. februar 2016 Ja da må jo sausen være helt fantastisk da, siden mannen til gudinna kommer inn og sier at den faktisk er veldig god 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 25. februar 2016 #2945 Del Skrevet 25. februar 2016 42 minutter siden, mjauritz skrev: På den kaffesausen klarer jeg ikke holde meg fra å le av samboeren til T sine kommentarer. Hadde det bare vært èn kommentar så ok, men han dukker opp på nytt og på nytt i samme kommentarfelt for å understreke hvor god den sausen er Og det er ikke bare "dette er faktisk veldig godt" kommentarer, det er lange dype kommentarer og det hele er egentlig bare fryktelig pinlig! Er det på bloggen, eller på gruppa? Jeg har ikke giddet å være innom gruppa en gang jeg. De kupper vel alle tråder med linker nå, i stedet for å kuppe med å anbefale sine egne oppskrifter i hver bidige oppskrift. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 25. februar 2016 #2946 Del Skrevet 25. februar 2016 Argh, det er så mye i den gruppa som irriterer meg. Det siste i rekka er selvsagt bloggen, som jeg ikke under noen omstendighet akter å klikke meg inn på. Linking har jo vært rene dødssynden. Men når det gjelder ting Gudinna kan tjene litt på, da er det plutselig lov. Ser i et innlegg, der ei etterlyser erfaringer med matkasser, at ei linker til Adams matkasse. En gjest reagerer på linkingen, men får bare beskjed om at det er et samarbeid mellom gruppa og Adams. Så DA er selvsagt linking helt greit, selv om man da må forlate FB og risikerer både virus og det som verre er. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 25. februar 2016 #2947 Del Skrevet 25. februar 2016 Hvis jeg ikke husker feil så skal i allefall kommersielle samarbeid merkes som reklame/spons osv, da noen vil ha finansiell gevinst av en slik ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 25. februar 2016 #2948 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg tenker på han stakkars kjøkkensjefen på Maaemo som tydeligvis ikke kan matche T (siden hun trumfer alle mesterkokker) Hun har Norges største matgruppe med 75000 medlemmer, mens han har bare TRE små stjerner hos noe jalla som heter Michelinguiden. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #2949 Del Skrevet 25. februar 2016 Gjester, Poppie. Gjester, ikke medlemmer Synes det er noe veldig selvmotsigende ved at hun velger å kalle det Norges ''største matgruppe'' når det er ingen som er medlem, kun gjester. Anonymkode: f3954...b92 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 25. februar 2016 #2950 Del Skrevet 25. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjester, Poppie. Gjester, ikke medlemmer Synes det er noe veldig selvmotsigende ved at hun velger å kalle det Norges ''største matgruppe'' når det er ingen som er medlem, kun gjester. Anonymkode: f3954...b92 Jeg skjemmes over min inkorrekthet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #2951 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Jeg mener... Det er en SAUS. Jeg syns det her svekker troverdigheten til gruppen som helhet, når en person som alle oppegående mennesker vet at er temmelig subjektiv når det kommer til å bedømme maten skal prise den slik. Altså, selvfølgelig vi en person som er så nær sjefen komme med bare gode ord. Og det er greit! En kommentar. FEM kommentarer, derimot, ødelegger troverdigheten, og det virker mer som et salgstriks? - Forøvrig ikke noe vondt mot de det gjelder, og sausen er uten tvil god! Det er bare den overdrivingen som jeg syns blir "over the top". Anonymkode: 6651a...86c Endret 27. februar 2016 av Bond 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 25. februar 2016 #2952 Del Skrevet 25. februar 2016 Akk ja. Der var min tid som deltaker i verdens mest absurde matgruppe over. Jeg har jo fått prikker på kortet jevnt, men de har vært imponerende hyggelig. En uttalelse om gjærmengde, og (jada jeg innrømmer det.) Latterliggjøring av gruppen., på en annen gruppe, med dertilhørende represalie fra dobbeltagent, ble tungen på vektskålen. Jeg lurte skikkelig på hva som ville bli avgjørende, siden jeg har vært litt småirriterende kritisk lenge. Nå var det nok, jeg er avskåret fra salt, gjær og buljong. Hva skal det BLIII av livet mitt...? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #2953 Del Skrevet 25. februar 2016 Passe drøyt å påstå " .. det krever endel tankejobb og arbeid" å lage disse visdomsordene når de knabber fritt fra nettet. Tok et kjapt søk på engelsk på den siste "Med hver kjærlig gjerning du gjør i dag, vever du en gyllen tråd inn i det teppet som varmer deg i morgen". Jobben her er vel kun å kjøre denne http://boardofwisdom.com/togo/Quotes/ShowQuote?msgid=84479#.Vs-IBtxsiuY gjennon Google Translate. Anonymkode: 54500...399 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 25. februar 2016 #2954 Del Skrevet 25. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Passe drøyt å påstå " .. det krever endel tankejobb og arbeid" å lage disse visdomsordene når de knabber fritt fra nettet. Tok et kjapt søk på engelsk på den siste "Med hver kjærlig gjerning du gjør i dag, vever du en gyllen tråd inn i det teppet som varmer deg i morgen". Jobben her er vel kun å kjøre denne http://boardofwisdom.com/togo/Quotes/ShowQuote?msgid=84479#.Vs-IBtxsiuY gjennon Google Translate. Anonymkode: 54500...399 Haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 26. februar 2016 #2955 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Ombestemte meg. Vil ikke henge ut enkeltpersoner som bare er "gjest" i gruppen Endret 26. februar 2016 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #2956 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg ble kastet ut av gruppen etter at jeg meldte meg inn i MFG (hadde aldri skrevet et ord i MFB, men ei heller "likt" noe ) og jeg må bare si takk til dere gjestene her inne som holder oss uønskede oppdaterte Hvis dere om formodning skulle bli utelatt fra gjestelisten, så kan jeg berolige dere med at det er fullt mulig å lage gode sauser uten 3 liter rømme og fløte, det er utrolig nok mulig å lage pizza UTEN pizzamel ( ) og det er mulig å lage og spise mat uten å være redd for natriumsforgiftning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 26. februar 2016 #2957 Del Skrevet 26. februar 2016 Det er dårlig med action i gruppa nå da. Eneste spørsmålene som ligger er liksom "Hei, jeg har [matvare], hva kan jeg lage med det?" Eh.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #2958 Del Skrevet 26. februar 2016 39 minutter siden, Sheelagh skrev: Jeg ble kastet ut av gruppen etter at jeg meldte meg inn i MFG (hadde aldri skrevet et ord i MFB, men ei heller "likt" noe ) og jeg må bare si takk til dere gjestene her inne som holder oss uønskede oppdaterte Hvis dere om formodning skulle bli utelatt fra gjestelisten, så kan jeg berolige dere med at det er fullt mulig å lage gode sauser uten 3 liter rømme og fløte, det er utrolig nok mulig å lage pizza UTEN pizzamel ( ) og det er mulig å lage og spise mat uten å være redd for natriumsforgiftning. Hvordan kan du bli kastet ut bare for å ha joinet en annen gruppe? Er det i reglene også? Anonymkode: d9091...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #2959 Del Skrevet 26. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du bli kastet ut bare for å ha joinet en annen gruppe? Er det i reglene også? Anonymkode: d9091...983 Det er i hvertfall en uskreven regel ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 26. februar 2016 #2960 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg sammenlignet prisene med "rabatten" fra mfb, og uten (Adams matkasse). Den eneste forskjellen som jeg kan se er at man får en gratis fruktkasse på første levering hvis man tar med rabatten. Stemmer det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg