daemonia Skrevet 23. februar 2016 #2881 Del Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, takk skrev: Trodde det var 2,4, men godt mulig jeg tar feil. Holder meg stort sett til dl. Er enig i at man bør gjøre om målene. Forresten, gjær i muffins? Virker som at gjær er den nye dilla der inne. For meg har det alltid holdt å bruke bakepulver, men så er jeg ikke så opptatt av MFB trendene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 23. februar 2016 #2882 Del Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, daemonia skrev: Virker som at gjær er den nye dilla der inne. For meg har det alltid holdt å bruke bakepulver, men så er jeg ikke så opptatt av MFB trendene Tror litt gjær i pannekakene vil gjøre susen. Da blir de store og fine. Brunsausen vil sikkert også eleveres med et par-tre poser tørrgjær. Snadder! Hæsjtægg masterchef Hæsjtægg Michelin 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. februar 2016 #2883 Del Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, takk skrev: Trodde det var 2,4, men godt mulig jeg tar feil. Holder meg stort sett til dl. Er enig i at man bør gjøre om målene. Forresten, gjær i muffins? Ikke noe problem. Jeg lager en god del mat fra amerikanske kokebøker og har flere cup-sett, så derfor vet jeg det Men gjær i muffins ... Hmmm, det høres ut som om det er noe muffens med de muffinsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2884 Del Skrevet 23. februar 2016 Sitat Har kjøttdeig og karbonadedeig som gikk ut på dato i går. Det luktet ingenting, så jeg tok sjansen på å steke det. Kommer jeg til å matforgifte hele familien nå? ... Såååå lyst til å be henne skynde seg å ringe ambulanse, da hun med stor sannsynlighet har tatt livet av hele gjengen.... Herregud. Hvor tette er folk egentlig? Hvordan kan noen over nett garantere at kjøttdeigen hennes var bra eller ikke? Anonymkode: ff467...912 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 23. februar 2016 #2885 Del Skrevet 23. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såååå lyst til å be henne skynde seg å ringe ambulanse, da hun med stor sannsynlighet har tatt livet av hele gjengen.... Herregud. Hvor tette er folk egentlig? Hvordan kan noen over nett garantere at kjøttdeigen hennes var bra eller ikke? Anonymkode: ff467...912 Også en dag over datoen da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. februar 2016 #2886 Del Skrevet 23. februar 2016 Kjære T/gudinne/sjefskokke: hvorfor maler du videre på at det er så mye arbeid for deg å dele oppskriftene dine på MFB? Det er sjeldent at noen ber om akkurat dine oppskrifter, og om det nå er akkurat dine de er på utkikk etter så er det nok av medlemmer som leter dem frem og deler! Du er faktisk ikke nødt til lete opp og dele oppskriftene selv. Og det er heller ikke noe problem å finne visdomsord å dele, det er like lett som å finne oppskrifter og bilder; google og kopier. Easy peasy! Vi vet at du ikke har funnet på alle gullordene selv Dessuten trenger man ikke servere ferdigfordøyde, oppgulpede visdomsord i en matgruppe. Etter såpass stor opprydning burde dere ha tatt avgjørelsen om å fjerne det og heller bruke energien på å drive gruppa og bloggen. Og denne angsten for nettroll som finner på å dele skumle linker? Det blir for dumt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 23. februar 2016 #2887 Del Skrevet 23. februar 2016 Tydelig at det ikke skjer mye i gruppa om dagen. Ser det lett her inne Jeg hadd ikke trodd det skulle gi så stort utslag at de laget blogg og spammer ned gruppa med den, men tydeligvis. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2888 Del Skrevet 23. februar 2016 Herregud, gik in på bloggen som det linkes til, det er tydelig at noen har store tanker om seg selv, men allikevel kune jeg ikke se noenting som gjorde den retten så unik. Anonymkode: 73981...994 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2889 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg visste ikke at det fantes blogg! Gikk innpå nå...Er jo lagt ut maaaaange oppskrifter bare i dag. Og selvfølgelig med xxxx av Tanja i hver overskrift. Når jeg leser blogger så bryr jeg meg ikke litt en gang om hvem som har laget ditt og datt. Bryr meg mye mer om selve oppskriften og hvordan presentasjonen er. Er ikke slik at jeg tenker "jeg må lage den retten der, fordi den er laget av Tanja". Anonymkode: e07ea...bce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 23. februar 2016 #2890 Del Skrevet 23. februar 2016 De må vel ha hatt en baktanke med den bloggen om å tjene penger? Syntes nesten det er kvalmt å se at bloggen stiger på lista. Folk blir nysgjerrige, selv de som ikke er medlemmer - og vips. Der sitter O Store Tanja og casher inn penger på ting som kan potensielt helsefarlig. Noen av rettene til Camilla ser ok ut, virker ikke som hun prøver å framstille seg som noe gudinne. Og den dagen (Om det skjer folkens, ramaskrik) hvor Tanja blir kjent som "Norges største hobbykokk" da kommer jeg til å flippe fullstendig, både når det kommer til plagiat og rettskrivning. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 23. februar 2016 #2891 Del Skrevet 23. februar 2016 11 minutter siden, dillyduzit skrev: De må vel ha hatt en baktanke med den bloggen om å tjene penger? Syntes nesten det er kvalmt å se at bloggen stiger på lista. Folk blir nysgjerrige, selv de som ikke er medlemmer - og vips. Der sitter O Store Tanja og casher inn penger på ting som kan potensielt helsefarlig. Noen av rettene til Camilla ser ok ut, virker ikke som hun prøver å framstille seg som noe gudinne. Og den dagen (Om det skjer folkens, ramaskrik) hvor Tanja blir kjent som "Norges største hobbykokk" da kommer jeg til å flippe fullstendig, både når det kommer til plagiat og rettskrivning. Stiger de på lista? Trudde de sank jeg nå. Hvor ligger de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 23. februar 2016 #2892 Del Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, Cambria skrev: Stiger de på lista? Trudde de sank jeg nå. Hvor ligger de? 37, sist jeg sjekket, rundt 47-50 ish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 23. februar 2016 #2893 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg er ganske sikker på at den blogger ikke holder seg på topplista. De fleste sånne blogger får mye trafikk I starten, men så gidder ikke folk å klikke seg inn lenger. Man må gjerne holde på spenningen når man blogger, og jeg kan ikke se for meg at det er så fryktelig spennende det de gjør på bloggen. Selv de matbloggene med fine presentasjoner og gode oppskrifter er nokså lavt på lista. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 23. februar 2016 #2894 Del Skrevet 23. februar 2016 23 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg er ganske sikker på at den blogger ikke holder seg på topplista. De fleste sånne blogger får mye trafikk I starten, men så gidder ikke folk å klikke seg inn lenger. Man må gjerne holde på spenningen når man blogger, og jeg kan ikke se for meg at det er så fryktelig spennende det de gjør på bloggen. Selv de matbloggene med fine presentasjoner og gode oppskrifter er nokså lavt på lista. Vi vet jo hvordan folkene er på denne gruppen, legger T ut noe, så skal alle like, kommentere etc. Verre blir det når hun ikke legger ut oppskriften, men heller bloggen - for å så henvise til oppskriften via der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 23. februar 2016 #2895 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Dørvakter i Oslo har tross alt rykte på seg for å være matkjennere (om gudinnens nye saus-kreasjon): "Det er det beste jeg har smakt. Jeg er kresen i smak. Jeg har jobbet som dørvakt i Oslo og smakt på retter av mesterkokker." Endret 23. februar 2016 av Kraula Halve innlegget forsvant! 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. februar 2016 #2896 Del Skrevet 23. februar 2016 Men atte, må virkelig T og C skryte av hverandres oppskrifter hver eneste gang? Greit å støtte opp om hverandre men hallo i luken... Det blir rimelig teit når de kommenterer omtrent hver eneste gang med kommentarer ala (ja, den var obligatorisk) "Wow, det så godt ut! Virkelig lekkert! Dette skal jeg prøve altså!!! Smilefjes, rødmesmilefjes, tommel opp, smilefjes!!!" 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 23. februar 2016 #2897 Del Skrevet 23. februar 2016 31 minutter siden, Kraula skrev: Dørvakter i Oslo har tross alt rykte på seg for å være matkjennere (om gudinnens nye saus-kreasjon): "Det er det beste jeg har smakt. Jeg er kresen i smak. Jeg har jobbet som dørvakt i Oslo og smakt på retter av mesterkokker." Kresen i smak. Jalla-norsk som meg han da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. februar 2016 #2898 Del Skrevet 23. februar 2016 Tidligere dørvakter som har smakt mat av mesterkokker er uansett bare blåbær i forhold til kresne unger! Jeg føler meg litt som en verdensmester hver gang jeg får superkresne unger til å skryte av maten min, for dét er en utfordring! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2899 Del Skrevet 23. februar 2016 gjør som meg og blokker sjefshønene....... Anonymkode: 73981...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. februar 2016 #2900 Del Skrevet 23. februar 2016 49 minutter siden, Kraula skrev: Dørvakter i Oslo har tross alt rykte på seg for å være matkjennere (om gudinnens nye saus-kreasjon): "Det er det beste jeg har smakt. Jeg er kresen i smak. Jeg har jobbet som dørvakt i Oslo og smakt på retter av mesterkokker." Hva er oppskriften? Vil så nødig gå inn på den bloggen der. Og bare for ordens skyld: Hvor mye salt skal brukes denne gangen? :knis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg