Hattivatti Skrevet 11. februar 2016 #2521 Del Skrevet 11. februar 2016 Skjønner de ikke at de gjør jobben utrolig mye tyngre for seg selv med alle de strenge reglene? De lager jo så mye merarbeid til seg selv ut av ting som bare er svada. Sletting av linker og medlemmene som legger ut linkene f.eks. og sletting av bilder etter 30 (?)min hvis de ikke har oppskrift. Hvorfor?! Jeg skjønner ikke at de orker. Jeg lurer så forferdelig på hvorfor de mener at veggen ikke tåler video og mye bilder. Er de ikke medlem av andre grupper på facebook? Der vil de jo se at det ikke stemmer. Tror de på den forklaringen selv? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 11. februar 2016 #2522 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg skjønner heller ikke det med videoer.. Jeg er med i flere grupper med over 1 million medlemmer og der postes det både videoer, bilder og linker i vildens sky uten at det er et problem! Tror de virkelig at det er noe spesielt med deres gruppe at de har sin egen server hos Facebook som ikke tåler belastningen av videoer? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordpedant Skrevet 11. februar 2016 #2523 Del Skrevet 11. februar 2016 16 timer siden, Ardwinna skrev: Sjefen sjøl har skrevet at bare hun alene har sittet omtrent 12 timer i strekk, og en annen admin skriver også at andre har gjort det. Men i likhet med rosabloggere har de kanskje en helt egen tidsregning når det kommer til antall arbeidstimer. Jeg modererte et større nettforum 22. juli. Da satt vi flere personer i tolv timer i strekk. Men det var 22. juli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2524 Del Skrevet 11. februar 2016 41 minutter siden, nordpedant skrev: Jeg modererte et større nettforum 22. juli. Da satt vi flere personer i tolv timer i strekk. Men det var 22. juli... Var det gule bomber det gikk i da og? (Sorry den var stygg, men jeg måtte bare...) Anonymkode: 9af66...e74 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordpedant Skrevet 11. februar 2016 #2525 Del Skrevet 11. februar 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det gule bomber det gikk i da og? (Sorry den var stygg, men jeg måtte bare...) Anonymkode: 9af66...e74 Det handlet i hovedsak om å fjerne lenker som viste bilder som vi mente at det ikke skulle lenkes til fra vår side. Og å organisere det, blant annet med egen infotråd o.l. som ble live-oppdatert i første innlegg. Den typen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. februar 2016 #2526 Del Skrevet 11. februar 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det gule bomber det gikk i da og? (Sorry den var stygg, men jeg måtte bare...) Anonymkode: 9af66...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 11. februar 2016 #2527 Del Skrevet 11. februar 2016 Kan noen gi meg link til denne fantastiske gruppa?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. februar 2016 #2528 Del Skrevet 11. februar 2016 26 minutter siden, Tibbie skrev: Kan noen gi meg link til denne fantastiske gruppa?! Bare å søke på Mat fra bunnen Dersom du ikke finner den så er du blocket 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2529 Del Skrevet 11. februar 2016 Dette må være fjasens verste gruppe når det kommer til håndheving av regler og måten de behandler medlemmene. Unnskyld, gjestene.... Anonymkode: 87ee8...8ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 11. februar 2016 #2530 Del Skrevet 11. februar 2016 Sitat Medlemmer som kontakter noen av admin som ikke skal ha PM vil bli fjernet fra gruppa permanent. Dette gjelder også PM av privat karakter og telefonoppringinger. Den aktuelle admin vil selv vurdere behovet for anmeldelse. Denne burde virkelig MFB omformulere.Det får de til å virke utrolig useriøse, og høye på seg selv. Jeg skjønner intensjonen, for det er sikkert noen som ikke klarer å skille mellom privatpersonen og adminen og sikkert både kunne ringt og tekstet om man sto fast midt i lasagne ala Tanja og lurte på hva man skulle gjøre, men det er faktisk ikke ulovlig og kontakte noen på sosiale medier. Bare det å true med anmeldelse slik er jo bare tull. Kanskje en bedre formulering: Vi admins er også privatpersoner, og ønsker IKKE å bli kontaktet på pm/tlf angående denne gruppa. Ber om at dere respekterer dette, da brudd vil føre til utkastelse. All kontakt med oss som bryter med norsk lov (trusler etc.) vil politianmeldes. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 11. februar 2016 #2531 Del Skrevet 11. februar 2016 Lurer på hvor seriøst politiet tar en sånn anmeldelse. "ja, hei politiet. Jeg driver en stoor gruppe på facebook og i reglene står det at man ikke skal kontakte meg på pm, men noen har altså gjort det fordet!!" Politiet bryr seg vel ikke om sånt sålenge det ikke er trakassering, trusler osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 11. februar 2016 #2532 Del Skrevet 11. februar 2016 5 minutter siden, Mortem skrev: Lurer på hvor seriøst politiet tar en sånn anmeldelse. "ja, hei politiet. Jeg driver en stoor gruppe på facebook og i reglene står det at man ikke skal kontakte meg på pm, men noen har altså gjort det fordet!!" Politiet bryr seg vel ikke om sånt sålenge det ikke er trakassering, trusler osv? Jeg tror det hadde blitt en god historie på pauserommet hos politiet 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 11. februar 2016 #2533 Del Skrevet 11. februar 2016 53 minutter siden, The Silence skrev: Jeg tror det hadde blitt en god historie på pauserommet hos politiet Hehe, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordpedant Skrevet 11. februar 2016 #2534 Del Skrevet 11. februar 2016 1 time siden, Marimba skrev: Denne burde virkelig MFB omformulere.Det får de til å virke utrolig useriøse, og høye på seg selv. Jeg skjønner intensjonen, for det er sikkert noen som ikke klarer å skille mellom privatpersonen og adminen og sikkert både kunne ringt og tekstet om man sto fast midt i lasagne ala Tanja og lurte på hva man skulle gjøre, men det er faktisk ikke ulovlig og kontakte noen på sosiale medier. Bare det å true med anmeldelse slik er jo bare tull. Kanskje en bedre formulering: Vi admins er også privatpersoner, og ønsker IKKE å bli kontaktet på pm/tlf angående denne gruppa. Ber om at dere respekterer dette, da brudd vil føre til utkastelse. All kontakt med oss som bryter med norsk lov (trusler etc.) vil politianmeldes. Hva pokker. Den formuleringen hadde jeg oversett. Det er ikke straffbart å ringe til noen som ikke ønsker å bli oppringt, eller sende dem en PM på Facebook. Om du sender førti PMs eller ringer så mye at du individuelt blir en pest og en plage, så kan det være straffbart. Men dette virker jo helt ko-ko. Det er litt av samme utfordringen man har med folk som plager andre på nettet, ofte gjør ikke individet nok til å krysse en grense, men det blir fælt på grunn av antallet. Men det ble en digresjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 11. februar 2016 #2535 Del Skrevet 11. februar 2016 6 timer siden, Wenda skrev: Bare å søke på Mat fra bunnen Dersom du ikke finner den så er du blocket Jeg får kjempemange treff på det søkeordet :O Hvor mange medlemmer er det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. februar 2016 #2536 Del Skrevet 11. februar 2016 Et øyeblikk siden, Tibbie skrev: Jeg får kjempemange treff på det søkeordet :O Hvor mange medlemmer er det i den? 75.000 og noe. Og omtrent like mange regler. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 12. februar 2016 #2537 Del Skrevet 12. februar 2016 16 timer siden, Ardwinna skrev: 75.000 og noe. Og omtrent like mange regler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 12. februar 2016 #2538 Del Skrevet 12. februar 2016 17 timer siden, Ardwinna skrev: 75.000 og noe. Og omtrent like mange regler. Og det er antakeligvis grunnen til at de fleste av reglene er uskrevne og admin ikke helt klarer å redegjøre for dem selv 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulf Skrevet 13. februar 2016 #2539 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Jaja, nå har de starta en blogg. Endret 13. februar 2016 av Ingride 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 13. februar 2016 #2540 Del Skrevet 13. februar 2016 Haha, ja nå skal de tjene penger offisielt sett Det er jo eneste måten å gjøre det på om de skal fremstå som bare litt redelige Går de for Vixen og årets mediakvinne kanskje? Dette må jo gå bra! Siden "noen" er utdannet kommunikasjonsrådgiver og greier 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg