daemonia Skrevet 7. februar 2016 #2421 Del Skrevet 7. februar 2016 23 minutter siden, Severus skrev: Se her er reglene, føles litt som når man får prikker på sertifikatet ass. Prikkene annulleres i hvert fall etter en viss tid. Det gjør ikke regelbruddene i MFB! Så det er mer seriøst enn å kjøre bil dette her 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2422 Del Skrevet 7. februar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller. Dessuten spurte jeg ikke et spørsmål. Jeg svarte på ei som lurte på hva admin hadde sensurert. Tror de er livredde for at folk der inne skal komme hit og se hvordan det egentlig er der inne. Uansett. hva hjelper det med å sende admin en PM når de påstår så hardnakket i kommentarfeltet at ingen blir kasta ut uten at de har begått regelbrudd? Anonymkode: 70982...cd0 Nettopp! De tviholder på røverhistorien sin om at de som påstår de ble kastet ut uten grunn eller fordi de meldte seg inn i MFG, lyver. Hvis man antyder at ikke alle gjør det og at det kanskje er noe i påstandene, blir adminsa mugne, kaller det ryktespredning og truer med utkastelse. Blir de riktig mugne kaster de folk ut på tynt grunnlag, som i ditt (?) tilfelle. Anonymkode: 59752...71c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 7. februar 2016 #2423 Del Skrevet 7. februar 2016 Hvorfor ser jeg ikke disse heftige innleggene på MFB? Er de slettet? Får bare bilder av ekle lapskauser, soppstuing og boller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 7. februar 2016 #2424 Del Skrevet 7. februar 2016 3 minutter siden, Helicase skrev: Hvorfor ser jeg ikke disse heftige innleggene på MFB? Er de slettet? Får bare bilder av ekle lapskauser, soppstuing og boller Ja det ser sånn ut. Det ble visstnok så negativt at flere etterlyste admin sånn at dette ekstremt lite givende og fordomsfulle innlegget kunne slutte å ødelegge stemningen der inne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 7. februar 2016 #2425 Del Skrevet 7. februar 2016 Så et sted inni alle kommentarene der at det ville bli sletta klokken 22,og at adminsene fjernet de verste innleggene, samt at flere brukere havnet på en "obs" liste, hvor det var rett ut av gruppen med flere overtredelser. Tror jammen det er litt av en jobb å være admin inne i den gruppen der altså, ekstremt mange regler å passe på at folk holder og oversikt over mange medlemmer som har en eller flere "prikker". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 7. februar 2016 #2426 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Det som har irritert meg i dag, er at 90% av bollefolket der inne, skriver "fastelavn" feil Endret 7. februar 2016 av Fotballflue 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 7. februar 2016 #2427 Del Skrevet 7. februar 2016 34 minutter siden, Fotballflue skrev: Det som har irritert meg i dag, er at 90% av bollefolket der inne, skriver "fastelavn" feil Det heter "fastelavn" :D fastelavnsboller (googlesøk) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2428 Del Skrevet 7. februar 2016 Man kan si både "fastelavn" og "fastelaven". https://snl.no/fastelavn Anonymkode: cd8b9...c2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 8. februar 2016 #2429 Del Skrevet 8. februar 2016 5 timer siden, frksølekopp skrev: Det heter "fastelavn" :D fastelavnsboller (googlesøk) Ja, det er jo det jeg sier 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan si både "fastelavn" og "fastelaven". https://snl.no/fastelavn Anonymkode: cd8b9...c2a det er vel egentlig ikke det det står. må slutte å spore av, før jeg får kjeft 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2430 Del Skrevet 8. februar 2016 Spm der inne: Skal spise noe så kjedelig som fiskeboller i dag, m hvitsaus. Hva har du til fiskeboller? Vil gjerne ha noen nye tips som man kan ha til Spm neste post: Fiskeboller!! Noen som har forslag til annet enn poteter og hvitsaus ?? Er lei det "vanlige"!! Kan det brukes fiskeboller i andre sammenhenger? Der har hun 97 svar allerede i en tråd - allikevel er det nødvendig med en ny post, med samme spørsmål i (!!!) Jeg blir faktisk irritert over at de ikke engang gidder å søke opp så enkle ting der inne. De spammer jo veggen med tullete spørsmål som det er svart på en haug av ganger før - bare fordi de ikke gidder å bruke noen sekunder ekstra sjøl.... Anonymkode: ff467...912 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 8. februar 2016 #2431 Del Skrevet 8. februar 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spm der inne: Skal spise noe så kjedelig som fiskeboller i dag, m hvitsaus. Hva har du til fiskeboller? Vil gjerne ha noen nye tips som man kan ha til Spm neste post: Fiskeboller!! Noen som har forslag til annet enn poteter og hvitsaus ?? Er lei det "vanlige"!! Kan det brukes fiskeboller i andre sammenhenger? Der har hun 97 svar allerede i en tråd - allikevel er det nødvendig med en ny post, med samme spørsmål i (!!!) Jeg blir faktisk irritert over at de ikke engang gidder å søke opp så enkle ting der inne. De spammer jo veggen med tullete spørsmål som det er svart på en haug av ganger før - bare fordi de ikke gidder å bruke noen sekunder ekstra sjøl.... Anonymkode: ff467...912 Håpet vel på andre svar enn de 97 kommentarene på første innlegget da. Eller kanskje hun egentlig mente noe annet? Det var jo dette som var diskusjonen i går. Men det ser ikke ut til at folk tok hintet. Hverken om mat fra bunnen eller stille samme spørsmål og igjen og om igjen til veggen blir full av det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2432 Del Skrevet 8. februar 2016 "Les reglene før linking! Admin" Anonymkode: 1cc78...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2433 Del Skrevet 8. februar 2016 Eg lurer no på oppskrifta til dette eg? Bildet har vore der langt over 30 min. (Og ikkje har det noko med mat fra bunnen å gjere heller?). Anonymkode: 3a37c...5f3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2434 Del Skrevet 8. februar 2016 Oi, oi. Nå skal gruppa stenges i 5 dager, for endringer og opprydding. Medlemmene, nei unnskyld - gjestene - får skylda pga dårlig oppslutning på bilder med oppskrifter, liten aktivitet og en del klager på hva gruppa går ut på. Ja, nå er jeg spent på hvilke endringer som vil komme, gitt. Anonymkode: 8a428...c39 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2435 Del Skrevet 8. februar 2016 Oi! Men skikkelig bra hvis de for eks. får slutt på alle tullespørsmålene der inne - og mer oppskrift relatert innhold. ----------- :D :D :D VIKTIG INFORMASJON MEDLEMMER :D :D :D Etter lengre tid med dårlig oppsluttning på innlegg med bilder og oppskrifter, liten aktivitet og en del klager på hva gruppa går ut på, stenger vi gruppen i 5 dager da det er tid for en del både endringer og opprydning i mat fra bunnen. Vi ønsker ikke aktivitet på veggen i denne perioden. Håper dere har forståelse for dette, og at dere kommer tilbake med full kraft når vi åpner den igjen. Hilsen Admingruppen Anonymkode: ff467...912 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2436 Del Skrevet 8. februar 2016 Hm, blir spennende. Forhåpentligvis blir det flere gode oppskrifter og færre gjentagelser. Mer variasjon! Når noen har spurt hvordan man mildner smaken i en toro tandoorigryte, trenger man ikke skrive "tilsett mer creme fraiche" når 150 brukere før deg allerede har foreslått nettopp det. Anonymkode: 9c2f8...a56 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 8. februar 2016 #2437 Del Skrevet 8. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hm, blir spennende. Forhåpentligvis blir det flere gode oppskrifter og færre gjentagelser. Mer variasjon! Når noen har spurt hvordan man mildner smaken i en toro tandoorigryte, trenger man ikke skrive "tilsett mer creme fraiche" når 150 brukere før deg allerede har foreslått nettopp det. Anonymkode: 9c2f8...a56 Det at man i det hele tatt stiller spørsmål om en torogryte i en gruppe som handler om mat fra bunnen, er for meg ubegripelig. Kjempebra om stengingen i gruppe fører til mindre av det vi har klaget på i denne tråden skulle nesten ønske at adminsene i MFB tittet igjennom her og hvertfall fikk med seg det som var konstruktiv kritikk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2438 Del Skrevet 8. februar 2016 5 minutter siden, Marimba skrev: Det at man i det hele tatt stiller spørsmål om en torogryte i en gruppe som handler om mat fra bunnen, er for meg ubegripelig. Kjempebra om stengingen i gruppe fører til mindre av det vi har klaget på i denne tråden skulle nesten ønske at adminsene i MFB tittet igjennom her og hvertfall fikk med seg det som var konstruktiv kritikk. Det er då fleire av admin som er følgarar av denne tråden og får alle innlegg rett i innboks.😉 Anonymkode: 3a37c...5f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 8. februar 2016 #2439 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) 13 minutter siden, Marimba skrev: Det at man i det hele tatt stiller spørsmål om en torogryte i en gruppe som handler om mat fra bunnen, er for meg ubegripelig. Kjempebra om stengingen i gruppe fører til mindre av det vi har klaget på i denne tråden skulle nesten ønske at adminsene i MFB tittet igjennom her og hvertfall fikk med seg det som var konstruktiv kritikk. Det hadde ikke blitt noen endring av gruppa hadde det ikke vært for denne tråden. Men jeg regner med at det er mange som kastes ut derfra. Antakelig de som ikke har vært aktive nok. Gudinnens svar på hvorfor : Endret 8. februar 2016 av daemonia 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 8. februar 2016 #2440 Del Skrevet 8. februar 2016 Et øyeblikk siden, daemonia skrev: Det hadde ikke blitt noen endring av gruppa hadde det ikke vært for denne tråden. Men jeg regner med at det er mange som kastes ut derfra. Antakelig de som ikke har vært aktive nok. Gudinnen svar på hvorfor : Da sliter jeg, tror faktisk aldri jeg har trykka liker på noe som helst der inne Har ikke for vane å drive å trykke like på alt mulig (jeg er sikkert en utrolig kjip facebookvenn). 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg