AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Ser du ned på disse menneskene? Jeg har merket at jeg faktisk ser ned på sånne. Ikke bare i trådene som er skrevet i overskriften, men også i lignende tråder hvor man vet at man blir slaktet eller bare ser krangler og generaliseringer på lavt nivå. Masse sutring, masse FLOKKMENTALITET og svake mentaliteter. Anonymous poster hash: 4d8fb...fa7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg ser ned på deg. Anonymous poster hash: 6eeb7...4ae
Gjest Emera Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Hvis jeg skal kunne se ned på dem må de være veldig lave. Jeg er en-noen-og-femti, det er lavt, ikke sant.?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 du ser ned på dem? hvordan ser du selv ut? det er vel noe man kan finne ved deg også som sikkert ikke er like vakkert, men å se ned på deg fordi du kanskje ikke er så attraktiv det blir for dumt. man får heller se ned på deg pga meningene dine. Anonymous poster hash: 75518...081
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Hæ? Skjønner ikke hva du mener. Vennligst utdyp. Anonymous poster hash: 6f871...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå