Gå til innhold

Hva er for lav høyde på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer an på hvor høy en selv er. Jeg ville neppe følt meg vel med en mann som var lavere enn min egen høyde minus 2 cm. Større forskjell enn det ville få meg til å føle meg som en matrone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner over 1.85 ser ut som menn. Anonymous poster hash: b7ace...741

kvinner over 178 ser ofte ut som menn

Anonymous poster hash: c5c73...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 179cm og synes en mann på rundt 180 er perfekt, noe særlig under 175 blir for lavt for meg siden jeg selv er såpass høy. Men ønsker meg heller ikke en som er veldig høy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer

Er jeg som er 183 lav for dere? Eller høy?

Jeg føler meg lav når jeg ser mange kvinner som er like høy /:

Anonymous poster hash: 929bd...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 161 cm, samboer er 188 cm. Foretrekker nok menn som er over 175 cm, selv om jeg selv er veldig lav.



Anonymous poster hash: 719d2...0ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 161 cm, samboer er 188 cm. Foretrekker nok menn som er over 175 cm, selv om jeg selv er veldig lav. Anonymous poster hash: 719d2...0ce

Hva med 155?

Anonymous poster hash: 929bd...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vi blitt så overfladiske?

Høyden har noe å si?

Du treffer en mann...og det er den rette. Dessverre du er for lav?

 

Jeg tror at når vi blir voksne nok, så ser vi etter andre ting.

Ser flere tråder at det legges vekt på ting som betyr lite, og jeg rister på hodet hver gang.

 

Så jeg lurer egentlig på hvordan datene deres er.

Har med målebånd? Har med pc for å sjekke altinn med tanke på inntekt? Sjekke skostr?

Spør ut om fam sykdommer...jeg blir matt av dere



Anonymous poster hash: b94ec...a85
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Norske bortskjemte drittkjerringer syntes jo selv menn på 1.80 er for lavt, har blitt slengt møkk til fordi kvinner mente jeg var "for" lav med 1.80. 

Anonymous poster hash: 9275c...9df

 

"Norske bortskjemte drittkjerringer"? Beklager, men du høres bare snurt og bitter ut :fnise: Har det noen gang slått deg at kanskje de synes det er lavt fordi de selv er på høyde med deg selv? 

Jeg er 180, og vil helst at menn skal være høyere enn meg, så naturligvis er det over min egen høyde. Aller helst over 185. Go avatars!

Endret av Bimini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Norske bortskjemte drittkjerringer"? Beklager, men du høres bare snurt og bitter ut :fnise: Har det noen gang slått deg at kanskje de synes det er lavt fordi de selv er på høyde med deg selv? 

Jeg er 180, og vil helst at menn skal være høyere enn meg, så naturligvis er det over min egen høyde. Aller helst over 185. Go avatars!

Er jeg på 183 for lav da? :(

Anonymous poster hash: 929bd...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, kvinner! :)

Jeg er svært nysgjerrig...

Hvor går grensen for hva dere vil kalle en lav høyde på menn?

Hva er en for lav høyde på en mann?

Er 165 en lav høyde? Er en mann på 170 lav? 175? 180?

Hva er en lav høyde for menn?

Anonymous poster hash: 13203...e66

Jeg synes menn under 170 er litt lave, ikke at det gjør noe. Har vært sammen med to stk på 170, og er 173 selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg dater faktisk en fyr nå og liker han SÅ GODT! Men... han er kun 4 cm høyere enn meg og for å være helt ærlig klarer jeg ikke å se det heller...jeg føler han er akkurat så høy som meg. Jeg er 1.70 og han sier han er 1.75, selv om jeg føler vi er like høye ca.

Har INGENTING å si på fyren annet enn høyede...og det plager meg:(

Kall meg overfladisk, kall meg hva som helst - men det er en ærlig følelse! Jeg er usikker pga høyden. Tar jeg på meg heler er jeg adskillig mye høyere plutselig. Jeg har alltid sagt 1.80 er minimum for meg, og så møtte jeg på han her da...

Anonymkode: 06979...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2015 den 1.11, AnonymBruker skrev:

1,80 er vel det absolutt lavest. 1,85 - 1,90 er komfortabelsonen, 1,90 - 1,97 er perfekt, 1,97 - 2,00 er i grenselandet og alt over 2 blir vel for mye.

 


Anonymous poster hash: d9fef...56b

 

Håper du tuller nå?

 

Jeg er kvinne 170 høy, og har datet/vært sammen med menn fra 160 høyde til 195 høyde. De fra 160 til 175 har vært de beste.

Anonymkode: ef5a7...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.10.2015 den 1.09, AnonymBruker skrev:

God kveld, kvinner! :)

 

Jeg er svært nysgjerrig...

 

 

Hvor går grensen for hva dere vil kalle en lav høyde på menn?

 

Hva er en for lav høyde på en mann?

 

 

Er 165 en lav høyde? Er en mann på 170 lav? 175? 180?

 

Hva er en lav høyde for menn?

 


Anonymous poster hash: 13203...e66

 

Alt under 1.75 er lavt for en norsk mann. Mellom 1.75 og 1.80 er i lavere sjikt av normalen. 1.80 og opp er normalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg dater faktisk en fyr nå og liker han SÅ GODT! Men... han er kun 4 cm høyere enn meg og for å være helt ærlig klarer jeg ikke å se det heller...jeg føler han er akkurat så høy som meg. Jeg er 1.70 og han sier han er 1.75, selv om jeg føler vi er like høye ca.

Har INGENTING å si på fyren annet enn høyede...og det plager meg:(

Kall meg overfladisk, kall meg hva som helst - men det er en ærlig følelse! Jeg er usikker pga høyden. Tar jeg på meg heler er jeg adskillig mye høyere plutselig. Jeg har alltid sagt 1.80 er minimum for meg, og så møtte jeg på han her da...

Anonymkode: 06979...ebf

Håper du ender opp med ingen...eller en skikkelig mannhore som dumper deg når du legge på deg litt kilo.  Stygg sagt?  NETTOP.  Du har en fin fyr du liker men ser at det ikke går på grunn av høyde HAHAHAHA makan.  Kanskje en grunn dere jenter ender opp med de verste mannfolk!

Anonymkode: 4e9f9...5c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater faktisk en fyr nå og liker han SÅ GODT! Men... han er kun 4 cm høyere enn meg og for å være helt ærlig klarer jeg ikke å se det heller...jeg føler han er akkurat så høy som meg. Jeg er 1.70 og han sier han er 1.75, selv om jeg føler vi er like høye ca.

Har INGENTING å si på fyren annet enn høyede...og det plager meg:(

Kall meg overfladisk, kall meg hva som helst - men det er en ærlig følelse! Jeg er usikker pga høyden. Tar jeg på meg heler er jeg adskillig mye høyere plutselig. Jeg har alltid sagt 1.80 er minimum for meg, og så møtte jeg på han her da...

Anonymkode: 06979...ebf

Mange menn lyver på alderen da, stol på øynene dine.

Jeg får meg dessverre heller ikke på av lave menn, jeg får mer sånn morsfølelese av det, i mangel på bedre beskrivelse. 

Anonymkode: ccaeb...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater faktisk en fyr nå og liker han SÅ GODT! Men... han er kun 4 cm høyere enn meg og for å være helt ærlig klarer jeg ikke å se det heller...jeg føler han er akkurat så høy som meg. Jeg er 1.70 og han sier han er 1.75, selv om jeg føler vi er like høye ca.

Har INGENTING å si på fyren annet enn høyede...og det plager meg:(

Kall meg overfladisk, kall meg hva som helst - men det er en ærlig følelse! Jeg er usikker pga høyden. Tar jeg på meg heler er jeg adskillig mye høyere plutselig. Jeg har alltid sagt 1.80 er minimum for meg, og så møtte jeg på han her da...

Anonymkode: 06979...ebf

Du liker han ikke godt nok om dette er en dealbreaker. Så mye kan da virkelig ikke høyde ha å si. 

Den beste mannen jeg noen gang har møtt er 169 høy (og helt fantastisk kjekk), selv er jeg 175. Om jeg skulle droppet han pga høyden hadde jeg gått glipp av det beste som noen gang har skjedd meg. Han er forresten veldig bredskuldret og er vesentlig mye større enn meg (muskler) til tross for høyden. Ingen vi kjenner som reagerer, aldri sett noen sett rart på oss på gata og ingen av oss bryr oss. Og når familiene våre møtes har vi store kontraster, min far og bror er nærmere 2m mens hans mor er rundt 150. 

Eneste gangen vi legger merke til høydeforskjellen er når jeg må ta ned ting i de øverste hyllene til han :Pså all snacks blir lagt i øverste hylle her da han ikke kan vente til helgen. Det er tillegg veldig praktisk at ingen av oss trenger å bøye/strekke oss når vi kysser ;)

Endret av Inwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn lyver på alderen da, stol på øynene dine.

Jeg får meg dessverre heller ikke på av lave menn, jeg får mer sånn morsfølelese av det, i mangel på bedre beskrivelse. 

Anonymkode: ccaeb...e00

Hva har alder med saken å gjøre? Han er vel veldig ung om han ikke er ferdig utvokst. Min lave samboer er forresten snart 36 år, så tviler på at han noen gang blir høyere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er k27år, 164cm høy. For meg er alle menn 170cm+ høye, og er det jeg ser etter i et forhold. Kanskje 170 ikke regnes som høyt i samfunnet, men er passelig for min del :) *høyde betyr ikke alt, men er jo lov å ha preferanser :) 

Anonymkode: bbf2a...758

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169. Menn under 180 betegner jeg som lave. Men skal ikke utelukke at det kan fungere med lave menn, men har til aldri vært tiltrukket av lave menn.

Anonymkode: c0a58...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...