Gå til innhold

Hva er for lav høyde på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 178 cm selv, og tenker at for meg blir en mann under 170 cm for lav.

Jeg har ingen problemer med å være litt høyere enn mannen, så lenge han ikke er plaget av det heller.

Anonymous poster hash: 45e7a...904

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 165 og laveste jeg har datet har vært 163. Det er en fordel at de er litt godt bygd om de er lave, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den annen side virker det jo litt rart når kvinner hevder at menn med gjennomsnittshøyde er "lave"....

Skandinaviske menn er som regel høye.

Anonymous poster hash: 8138b...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163, og den laveste typen min var vel ca 5 cm lavere enn jeg. Jeg spurte aldri om høyden, så nøyaktig vet jeg ikke.

Han var veltrent, og en dynamo i senga, så det kunne sikkert blitt oss om ikke det var for omstendighetene.

Anonymous poster hash: 0ee18...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes det noe fasitsvar på dette? på lik linje som om at "Hva er for høyt angående høyden til kvinner" så finnes det ikke noe endelig svar på dette spørsmålet. det er jo individuelt med hva damer mener er den "Riktige" høyden.

 

justin bieber er ikke spesielt høy, og sist jeg sjekket var han ganske populær.



Anonymous poster hash: 0e5df...763
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

finnes det noe fasitsvar på dette? på lik linje som om at "Hva er for høyt angående høyden til kvinner" så finnes det ikke noe endelig svar på dette spørsmålet. det er jo individuelt med hva damer mener er den "Riktige" høyden.

 

justin bieber er ikke spesielt høy, og sist jeg sjekket var han ganske populær.

Anonymous poster hash: 0e5df...763

 

Poenget er vel at det er så vanvittig mye høydefanatisme ute og går. Folk har helt ville krav til høyde og jeg syns virkelig det går litt over styr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo skjønne at det er avgjørende hvor høy jenta er. Jeg er 1,68 selv og vil ha en mann på minst 1,78, også pga. at jeg liker å gå i høye hæler. Men hadde jeg vært 1,55 kunne jeg jo tatt en på 1,65. Likevel synes jeg det er fint med høye menn, men en lavere mann kan ha andre kvaliteter som oppveier.



Anonymous poster hash: 4cfd7...d55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandinaviske menn er som regel høye.

Anonymous poster hash: 8138b...408

 

Snittet er uansett på 1:80, og det anser vel dere for å være lavt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at det er så vanvittig mye høydefanatisme ute og går. Folk har helt ville krav til høyde og jeg syns virkelig det går litt over styr.

ja, enig. når høyden overstyrer det nedentil så begynner det å bli litt for mye.

Anonymous poster hash: 0e5df...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja, enig. når høyden overstyrer det nedentil så begynner det å bli litt for mye.

Anonymous poster hash: 0e5df...763

 

Like poengløst begge deler!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere må jo skjønne at det er avgjørende hvor høy jenta er. Jeg er 1,68 selv og vil ha en mann på minst 1,78, også pga. at jeg liker å gå i høye hæler. Men hadde jeg vært 1,55 kunne jeg jo tatt en på 1,65. Likevel synes jeg det er fint med høye menn, men en lavere mann kan ha andre kvaliteter som oppveier.

Anonymous poster hash: 4cfd7...d55

 

Forstår ikke hvordan kvalitetene til personer har noe å si med høyde. At han lave får plass i vanlige seter på fly mener du? Gjerne utdyp mer.

Anonymous poster hash: cd8a7...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med høye kvinner? de på 180 for eksempel?



Anonymous poster hash: 0e5df...763
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Forstår ikke hvordan kvalitetene til personer har noe å si med høyde. At han lave får plass i vanlige seter på fly mener du? Gjerne utdyp mer.

Anonymous poster hash: cd8a7...a6e

 

 

Ha ha. Om en litt lav mann har et kjekt ansikt og en bra personlighet, så kan han fremstå som mer attraktiv enn en vanlig høy mann.

Anonymous poster hash: 4cfd7...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når han er lavere enn meg. Jeg er 165 cm og har datet menn som har vært alt fra 168 til 190 cm. Jeg er en ansiktsperson og vil heller være sammen med en mann på 165 cm som er dritkjekk fremfor en mann på 185 cm med gjemnomsnittlig utseende.

Anonymous poster hash: f7b39...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at det er så vanvittig mye høydefanatisme ute og går. Folk har helt ville krav til høyde og jeg syns virkelig det går litt over styr.

Men har folk disse kravene i virkeligheten eller eksisterer de kun på KG?

Hvis det faktisk finnes folk som har en nedskrevet liste over hvilke krav de har for en partner er med all sannsynlighet de som forblir enslige.

Anonymous poster hash: f7b39...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...