Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer under en forsamtale? Og er det noen som vet hvor lang tid det tar, før man starter behandling?  Jeg har ikke mensen. Så må få hjelp til det også.

Og hvor nærme sommer starter de behandling? De skal vel ha ferie også. 

Anonymous poster hash: 7cd9a...017
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under forsamtalen så snakket vi om årsaken til at vi trenger assistert befruktning(få sædceller), vi snakket om blodprøveresultat og om videre prosess(icsi).

Det ble gjort en rask undersøkelse av mannen nedentil med ultralyd og gynekologisk undersøkelse av meg.

Vi snakket om oppstart(lang protokoll vs kort) og om hvordan prosessen foregår. Spray, kontroller, spøryter, egguttak, innsett.

Forsamtalen er mer som et info møte om hva som er og hvordan det blir fremover.. Jeg grudde meg veldig, men var over veldig fort og var helt ufarlig..

Vi hadde forsamtale i april og oppstart i august pga sommerstengt og jeg måtte ta rubella vaksine.

Lykke til

Skrevet

Under forsamtalen så snakket vi om årsaken til at vi trenger assistert befruktning(få sædceller), vi snakket om blodprøveresultat og om videre prosess(icsi).

Det ble gjort en rask undersøkelse av mannen nedentil med ultralyd og gynekologisk undersøkelse av meg.

Vi snakket om oppstart(lang protokoll vs kort) og om hvordan prosessen foregår. Spray, kontroller, spøryter, egguttak, innsett.

Forsamtalen er mer som et info møte om hva som er og hvordan det blir fremover.. Jeg grudde meg veldig, men var over veldig fort og var helt ufarlig..

Vi hadde forsamtale i april og oppstart i august pga sommerstengt og jeg måtte ta rubella vaksine.

Lykke til

Takk for svar! Jeg er mest nervøs for at de skal avslå søknaden. Men jeg ser ikke helt at de skulle gjort det heller. 

Da blir det nok oppstart over sommeren på oss også. 

Skrevet

Takk for svar! Jeg er mest nervøs for at de skal avslå søknaden. Men jeg ser ikke helt at de skulle gjort det heller.

Da blir det nok oppstart over sommeren på oss også.

Er det noen grunn til at du frykter dette? Jeg mener å huske at noen skrev at alle som blir innkalla til forsamtale er godkjent. Skal mye til for å få avslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...