Gå til innhold

Spørre om å bli kjærester:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har datet en mann en stund nå, og det ligger i gjerdet at vi blir kjærester. Kan vel nesten kalle oss det allerede. :)

Men jeg har litt lyst til å "spørre" han på en litt søt/romantisk måte, og lurer på om noen har noen gode tips :)

(Han er veldig romantisk og "klissete" av seg, så vet at slikt vil falle i smak) :)

Anonymous poster hash: 802c5...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag en spå? Be han velge en farge, så et tall, og når spåen åpnes står det "Er vi kjærester nå..?" eller "Vil du bli kjæresten min?"



Anonymous poster hash: f14cf...bc8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha en spååååååååå <3 Ååå skulle ønske jeg var 17 igjen! Ville SÅÅÅ gjort det!

Men som voksen? Nei uff sånt er vanskelig :(
Tror jeg ville vist han en av flørtemeldingene jeg får fra andre menn på facebook og spurte om vi snart kunne sette oss som "in a relationship" der sånn så jeg slapp sånne meldinger.
Om han sa nei hadde jeg skjønt at han ikke ville bli offisielle kjæresten, om han sa ja greit så ville jeg sagt, "ja det er vel på tide også til å definere oss som det? :) "



Anonymous poster hash: 77077...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

 

Haha en spååååååååå <3 Ååå skulle ønske jeg var 17 igjen! Ville SÅÅÅ gjort det!

Men som voksen? Nei uff sånt er vanskelig :(

Tror jeg ville vist han en av flørtemeldingene jeg får fra andre menn på facebook og spurte om vi snart kunne sette oss som "in a relationship" der sånn så jeg slapp sånne meldinger.

Om han sa nei hadde jeg skjønt at han ikke ville bli offisielle kjæresten, om han sa ja greit så ville jeg sagt, "ja det er vel på tide også til å definere oss som det? :) "

Anonymous poster hash: 77077...fdf

 

 

Jeg synes ikke dette var en spesielt voksen måte å gjøre det på. Hvorfor skal man vise den nye kjæresten sin at man fortsatt flørter med andre på facebook? Og hvorfor flørte på facebook når man så godt som har en kjæreste allerede? Høres kjemperart ut, og virker mer som et spill eller en test, og iallefall ikke romantisk. 

 

Da ville jeg heller sett han i øynene, smilt varmt og rett og slett bare spurt rett ut om han ville være kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over her. Synes det blir litt rart med den Facebook-greia. Dessuten er jeg litt sånn at det må ikke stå på Facebook for å være sant. :)

Vi er 25 år begge to, så er mer på utkikk etter en koselig måte å si det på :)

Ts

Anonymous poster hash: 802c5...b17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Enig med deg over her. Synes det blir litt rart med den Facebook-greia. Dessuten er jeg litt sånn at det må ikke stå på Facebook for å være sant. :)

Vi er 25 år begge to, så er mer på utkikk etter en koselig måte å si det på :)

Ts

Anonymous poster hash: 802c5...b17

Lag en spå du😀 det hørtes så søtt ut. Jeg kunne gjort det. Lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det var faktisk litt søtt med en spå :)

Ts

Anonymous poster hash: 802c5...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

send et brev og skriv: er vi sammen?
kryss av for:
- ja.

- nei.

- vet ikke. :fnise:



Anonymous poster hash: a854c...7e1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

send et brev og skriv: er vi sammen?

kryss av for:

- ja.

- nei.

- vet ikke. :fnise:

Anonymous poster hash: a854c...7e1

Dette gjorde jeg! Funket det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei dame laget en slik spåkopp (det er vel det det heter?) til meg hadde jeg først ledd, blitt flau, men også sjarmert. Og hadde jeg hatt følelser er det ikke tvil om hva jeg ville svart! Men så er jeg tilbøyelig til å like slike 'tåpeligheter' selv, og har så absolutt forståelse for at slikt er vanskelig å si. Og jeg nærmer meg 30....

Hadde jeg blitt vist flørtemeldinger fra/til andre på facebook hadde det slått veldig negativt ut. Da hadde jeg dratt hjem og grått meg i søvn. :POg våknet opp lynende forbannet neste dag...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med en spå var det første som dukket opp i hodet mitt. Jeg er voksen altså, bare tenker at om en fyr er romantisk, liker litt kliss og sånt, kan han like dette.

 

Med ene eksen min avtalte vi litt før å bli sammen akkurat 6.juni 2006, kl 06.06.

Det er jo litt fjollete, men gøy også.

 

Med nåværende ble vi kjærester uten å ha snakket om det. Ble spurt av en bekjent om vi var sammen, en uke etter at vi møttes, og så svarte han ja.



Anonymous poster hash: f14cf...bc8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg hadde lyst å være kjæreste med han, og han sa at han hadde lyst å være kjæreste med meg også. Så var vi kjærester. Men jeg skulle gjerne ha laget en spå (eller spåkopp som jeg kaller det), det tror jeg hadde slått godt an her :D



Anonymous poster hash: da27d...de0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer å gå for en spå :) vet han kommer til å like det, da han er litt klissete slik som meg :P

Noen som har noen andre forslag?

Ts :)

Anonymous poster hash: 802c5...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dette var en spesielt voksen måte å gjøre det på. Hvorfor skal man vise den nye kjæresten sin at man fortsatt flørter med andre på facebook? Og hvorfor flørte på facebook når man så godt som har en kjæreste allerede? Høres kjemperart ut, og virker mer som et spill eller en test, og iallefall ikke romantisk. 

 

Da ville jeg heller sett han i øynene, smilt varmt og rett og slett bare spurt rett ut om han ville være kjæresten min.

Hæ? Jeg har da ikke sagt noen ting om at man flørter med andre på facebook!

Selv blir jeg nedrent av slibrige meldinger og spørsmål om dates fra menn på facebook som jeg IKKE SVARER PÅ, og vet at disse gir seg når jeg står som "in a relationship" der.

Anonymous poster hash: 77077...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hockeyfrue

Hæ? Jeg har da ikke sagt noen ting om at man flørter med andre på facebook!

Selv blir jeg nedrent av slibrige meldinger og spørsmål om dates fra menn på facebook som jeg IKKE SVARER PÅ, og vet at disse gir seg når jeg står som "in a relationship" der.

Anonymous poster hash: 77077...fdf

Jeg tror jeg hadde takket pent nei dersom en potensiell kjæreste hadde vist meg de slibrige meldingene han hadde blitt nedrent av på Facebook og spurt om vi kunne stått i "in a relationship" sånn at han slapp å få så mange meldinger. For en turn-off!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

................................................................................................................................................////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////==========================================================================----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------===========================================================================-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han ganske enkelt "er vi kjærester nå?" Det var etter at vi hadde hatt sex og sovet sammen første gangen. Han svarte at dersom jeg ville, så var vi det <3 :) Synes det var veldig koselig selv om det var enkelt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...