Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #1 Del Skrevet 26. september 2004 leser om at krom skal være så bra for å klare å slutte å spise søtsaker, men hvor får man kjøpt dette og hvor dyrt ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. september 2004 #2 Del Skrevet 26. september 2004 Vil tro du får kjøpt det på helsekost eller apotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. september 2004 #3 Del Skrevet 26. september 2004 På helsekosten eller på apoteket. koster 200-300 kroner tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 27. september 2004 #4 Del Skrevet 27. september 2004 Vet at mamma har spist krom i perioder, og påstår det hjelper godt. Hun kjøper det i helsekostbutikker. Jeg tror det finnes forskjellige typer krom, og det er mulig at ikke alle hjelper mot søtsug, så du får spørre i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 27. september 2004 #5 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg tror du finner krom i dagligvarebutikker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå