Magica von Venus Skrevet 26. september 2004 #1 Del Skrevet 26. september 2004 Nå skal dere få høre om alle de fine turene vi, fam'en og jeg, tar i skog og mark(",) Vi prøver å komme oss ut i skauen minst èn gang i uka, og etter at vi fikk oss kameramobil, er d blitt så mye enklere dele opplevelsene med andre. Herlig! Nå skal jeg pakke niste og slikt til turen i dag, så etterpå blir det bilder. Gled dere! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 26. september 2004 #2 Del Skrevet 26. september 2004 Gratulerer med med ny dagbok! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. september 2004 #3 Del Skrevet 26. september 2004 Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. september 2004 #4 Del Skrevet 26. september 2004 Så kjekt med tur-dagbok da! Håper jeg blir smitta hvis jeg kikker innom av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. september 2004 #5 Del Skrevet 26. september 2004 Tittentu, velkommen med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. september 2004 #6 Del Skrevet 26. september 2004 Velkommen, og gratulerer med dagbok! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå