Frøkenfryd30 Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Dere som har opplevd tidlig SA, når tid begynte dere å prøve igjen? Er det tidsnok å vente til man er ferdig å blø? Jeg hadde SA den 10/10, sluttet å blø for 2 dager siden og har lyst å prøve på nytt... Er det innafor å prøve nå, eller bør jeg vente?
Frk.34 Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg fikk EL 17 dager etter SA startet. Vi hadde sex med engang jeg sluttet å blø (blødde vel 5 dager). Gynekolog sa at dette var helt ok.
Gjest Valmuen Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Med en gang jeg sluttet å blø de 2 første gangene, den siste gangen nå ble det 2 sykluser pga. utredning imens, men fikk beskjed på sykehuset at det bare var å prøve igjen med en gang det sluttet å blø hvis vi ville. Men de anbefalte å vente en syklus for å kunne regne ut termin, men det var ikke så viktig for oss
Enamorada Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Begynte da jeg sluttet å blø. Regnet SA dagen som syklusdag 1 og syklusen etter SA hadde helt vanlig lengde. Er nå i pp3 etter SA.
Frøkenfryd30 Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2015 Takk for svar! Da får jeg prøve å sjarmere mannen i seng i kveld, kjennes ut som EL er på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå