AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Hei, trenger litt hjelp til å tyde min temperaturgraf. Syns den har begynt å gå litt nedover nå, men er jo fremdeles godt over coverline. Syns det er vanskelig å se da jeg er veldig ny på dette, men merket at håpet forsvant litt når tempen begynte å gå nedover litt. Bittelitt opp i dag da. Hva tenker dere? Ser grafen bra eller dårlig ut i forhold til graviditet? Har 28 dagers syklus :-) Anonymous poster hash: d3e07...c15 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg hadde ikke gitt opp håpet Anonymous poster hash: 6b33c...1e2
Chrissy22 Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Okei! Er det vanlig at den svinger litt opp og ned? Så liksom for meg at den skulle gå enda mer opp men har sett litt i chart galleriet da, og er jo mange forskjellige charter der, men vanskelig å si om den jeg har ser "bra" ut syns jeg
N85 Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Det er veldig vanlig at det svinger litt opp og litt ned, og det er ikke alle som får trifasisk kurve altså. Så jeg ville absolutt ikke gi opp håpet enda. Det er i de fleste tilfeller vanskelig å spå ut fra kurven før IKM. Men dere traff veldig bra på el! Ønsker deg lykke til
Chrissy22 Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Det er veldig vanlig at det svinger litt opp og litt ned, og det er ikke alle som får trifasisk kurve altså. Så jeg ville absolutt ikke gi opp håpet enda. Det er i de fleste tilfeller vanskelig å spå ut fra kurven før IKM. Men dere traff veldig bra på el! Ønsker deg lykke til Tusen takk 😊 er godt å ha kg i prøvetiden 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå