Gå til innhold

Kan noen tyde min temperaturgraf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger litt hjelp til å tyde min temperaturgraf. Syns den har begynt å gå litt nedover nå, men er jo fremdeles godt over coverline. Syns det er vanskelig å se da jeg er veldig ny på dette, men merket at håpet forsvant litt når tempen begynte å gå nedover litt. Bittelitt opp i dag da. Hva tenker dere? Ser grafen bra eller dårlig ut i forhold til graviditet? Har 28 dagers syklus :-)

Anonymous poster hash: d3e07...c15

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er grafen foresten.

post-71250-65858_thumb.jpg

Skrevet

Jeg hadde ikke gitt opp håpet :)

Anonymous poster hash: 6b33c...1e2
Skrevet

Okei! Er det vanlig at den svinger litt opp og ned? Så liksom for meg at den skulle gå enda mer opp men :P har sett litt i chart galleriet da, og er jo mange forskjellige charter der, men vanskelig å si om den jeg har ser "bra" ut syns jeg :P

Skrevet

Det er veldig vanlig at det svinger litt opp og litt ned, og det er ikke alle som får trifasisk kurve altså. Så jeg ville absolutt ikke gi opp håpet enda. Det er i de fleste tilfeller vanskelig å spå ut fra kurven før IKM. Men dere traff veldig bra på el! Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Det er veldig vanlig at det svinger litt opp og litt ned, og det er ikke alle som får trifasisk kurve altså. Så jeg ville absolutt ikke gi opp håpet enda. Det er i de fleste tilfeller vanskelig å spå ut fra kurven før IKM. Men dere traff veldig bra på el! Ønsker deg lykke til :)

Tusen takk 😊 er godt å ha kg i prøvetiden 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...