maid Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Har hatt vondt i korsryggen og murringer i magen i 6 dager nå. Ut i fra kalender så har jeg IKM idag. Fikk da bittelitt blod på papiret på morningen idag. Trodde da mensen kom, men etter dette har det ikke kommet en eneste dråpe... Jeg lurer på: Kan el ha vært forsinket, og at dette var en festeblødning? Har forsåvidt negative gravitester. Kan jeg være gravid?
Ayesh Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg håper at du er gravid. Men jeg kan ikke så mye om dette
Susa Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Slik var det for meg da jeg ble gravid med førstemann. 1 1
maid Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2015 Slik var det for meg da jeg ble gravid med førstemann. Fortsatt ingen tegn til mens i det hele tatt. Og livmortappen min sitter høyt, er myk på utsiden og hard inni, og den er lukket. Når jeg skal ha mensen pleier den å ligge veldig lavt og være åpen. Nå var det så vidt jeg kunne nå opp dit med fineren
maid Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2015 Slik var det for meg da jeg ble gravid med førstemann. Hadde du negativ test på ikm? Jeg har nemmelig negative tester :-/ Men satser på at det blir positive innen få dager, hvis det er noe der
Gjest Gjest_Idja Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Du kan få blødning selv om det ikke er festeblødning. Er bare å ta en test.
maid Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2015 Du kan få blødning selv om det ikke er festeblødning. Er bare å ta en test. Testet nå. Ganske sikker på at det er en SUPERsvak strek der Livmortappen er forøverig så høy nå at jeg ikke klarer å nå den i den hele tatt, likevel sitter jeg med tidenes menssmerter,som jeg nå har hatt i flere dager. Har fortsatt ømme pupper, noe jeg aldri før har vørt plaget med, og jeg føler meg sinnsykt støl i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå